Komunikat prasowy

2017-08-02

Carrefour zaprasza do Miasteczka Kibica Tour de Pologne w Zakopanem

Carrefour Polska, sponsor główny 74. Tour de Pologne, przygotował dla kibiców na trasie popularnego wyścigu Tour de Pologne mnóstwo sportowych atrakcji. Już 3 sierpnia będą mogli się o tym przekonać mieszkańcy Zakopanego i okolic.

Carrefour Polska poprzez zaangażowanie w 74. Tour de Pologne pragnie pokazać swoim klientom, jak ważną wartością dla firmy jest zdrowie. Sieć handlowa swoje zaangażowanie w promocję aktywności fizycznej i zdrowego odżywiania będzie prezentować w Miasteczkach Kibica Carrefour, gdzie na wszystkich odwiedzających czeka mnóstwo atrakcji.

Miasteczka Kibica Carrefour

3 sierpnia od godziny 13:00 Carrefour zaprasza wszystkich mieszkańców Zakopanego i okolic do odwiedzenia atrakcyjnego Miasteczka Kibica Carrefour na ulicy Piłsudzkiego. Firma przygotowała wiele atrakcji w swoich Miasteczkach Kibica Carrefour, odwiedzający znajdą tam m.in.: totem dotykowy, rowerki magnetyczne i spinningowe, park trampolin, rower stacjonarny zsynchronizowany z wirtualną trasą na ekranie, czy też blender bike. Każdy kibic będzie mógł także skorzystać z porad dietetyka, zobaczyć pokazy taneczne cheerleaderek, posłuchać energetycznych pokazów bębniarzy, a najmłodsi fani kolarstwa będą mogli wziąć udział w warsztatach małego rowerzysty dla chłopców i zajęciach ze zdobienia rowerów dla dziewczynek. Wstęp do Miasteczka Kibica Carrefour jest bezpłatny.

Strefa franczyzy Carrefour Express

Carrefour przygotował także specjalne stoisko franczyzowe dla wszystkich osób przedsiębiorczych, chcących rozwijać się w handlu. Eksperci sieci są dostępni obok mety wyścigu i udzielają konsultacji wszystkim zainteresowanym rozwojem biznesu pod szyldem Carrefour Express. Regionalni pracownicy sieci, którzy bardzo dobrze znają lokalny rynek oraz potrzeby klienta, są do dyspozycji wszystkich zainteresowanych. Warto dodać, że Carrefour pomaga swoim partnerom na każdym etapie współpracy. Przed podpisaniem umowy eksperci sieci oceniają lokalizację i potencjał sklepu oraz ustalają jego plan, wyposażenie i wizualizację. Następnie odbywają się szkolenia dla franczyzobiorcy i personelu oraz prace adaptacyjne w lokalu ze wsparciem ekipy otwarciowej. Przez cały okres współpracy franczyzobiorca ma zapewnioną opiekę opiekuna regionalnego, który dba o standardy, sugeruje usprawnienia i pomaga wdrażać nowe elementy konceptu.

Ekipa franczyzy Carrefour przygotowała w trakcie Tour de Pologne także wiele niespodzianek dla wszystkich kibiców. Sieć handlowa zaprasza wszystkich odwiedzających na degustację produktów, które na co dzień można kupić w sklepach Carrefour Express na terenie całego kraju. Ponadto, odwiedzający mogą liczyć na degustację produktów piekarniczych i cukierniczych od lokalnych producentów.

Kampania „Z miłości do Zdrowia”

Zaangażowanie Carrefour w wyścig to element realizowanej od 2014 roku kampanii „Z miłości do Zdrowia”. Ma ona na celu m.in.: zapewnienie szerokiej i różnorodnej oferty produktów prozdrowotnych w sklepach, edukowanie Polaków w zakresie zasad zdrowego odżywiania i zachęcanie ich do aktywności fizycznej.

74. Tour de Pologne, którego sponsorem głównym jest Carrefour Polska, wystartował 29 lipca w Krakowie. Tegoroczny wyścig to aż 1144 kilometry zróżnicowanej trasy. Peleton kolarski w trakcie całego wyścigu wspiera ekipa Carrefour Polska, która zachęca kibiców do wspólnej zabawy.

###

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Carrefour Polska od kilku lat angażuje się w wiele inicjatyw sportowych. W tym roku po raz pierwszy został Sponsorem Głównym 74. Tour de Pologne. Grupa Carrefour wspiera różne wydarzenia kolarskie takie jak Tour de France.

Załączniki komunikatu

Zobacz także