Komunikat prasowy

2017-08-07

Drużyna Carrefour wystartowała w Tour de Pologne Amatorów

Carrefour Cycling Team wziął udział w Tour de Pologne Amatorów w Bukowinie Tatrzańskiej. Blisko dwudziestoosobowy zespół pracowników sieci, z Guillaume’em de Colonges’em – Prezesem i Dyrektorem Generalnym na czele.

Carrefour Cycling Team

Tour de Pologne przyciąga co roku na trasę i przed telewizory miliony kibiców sportowych zmagań – część z nich pragnie także spróbować swoich sił na rowerze. Specjalnie dla nich powstał Tour de Pologne Amatorów, który daje szansę sprawdzenia się na profesjonalnej, blisko 60 km trasie. W tym roku zawody odbyły się w ostatnim dniu kolarskiego wyścigu (4 sierpnia) w Bukowinie Tatrzańskiej. W sportowym starciu zmierzyły się 73 drużyn i blisko 2000 zawodników. Jedną z nich była drużyna Carrefour Cycling Team. Zawodnicy Carrefour Cyciling Team nie zamierzają jednak poprzestać na Tour de Pologne –  jeszcze w tym roku będą mieli okazję ścigać się na dwóch jesiennych wyścigach:
w Dąbrowie Górniczej i Kwidzyniu.

Carrefour „Z miłości do Zdrowia” i sportu

Udział blisko 20 pracowników Carrefour w Tour de Pologne Amatorów, bardzo dobrze wpisuję się w działania realizowane przez sieć w ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia”. Carrefour nie tylko zachęca do prowadzenia zdrowego stylu życia swoich pracowników i klientów, ale także stale rozwija w sklepach szeroką gamę produktów istotnych w zdrowym odżywianiu i komponowaniu zbilansowanej diety.

Sieć angażuje się w popularne wydarzenia sportowe, które cieszą się dużym zainteresowaniem wśród pracowników i klientów. Tytuł Sponsora Głównego tegorocznego Tour de Pologne potwierdza, jak ważną wartością dla Carrefour jest zdrowie. Jednak na tym Carrefour nie zamierza poprzestać – jeszcze w tym roku Carrefour Polska zaangażuje się w sponsoring trzech popularnych wydarzeń biegowych w Warszawie i Krakowie. W nich oczywiście również weźmie udział liczna drużyna biegaczy z Carrefour Running Team.

Warto dodać, że Tour de Pologne Amatorów 2017 ma także wymiar charytatywny. Tegoroczny wyścig wspiera fundację Rak’n’Roll Wygraj Życie. Każdy uczestnik wyścigu przyczynia się do walki z rakiem, ponieważ część pieniędzy ze sprzedaży pakietów startowych zostanie przeznaczona na działalność fundacji.

###

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Carrefour Polska od kilku lat angażuje się w wiele inicjatyw sportowych. W tym roku po raz pierwszy został Sponsorem Głównym 74. Tour de Pologne. Grupa Carrefour wspiera na świecie najważniejsze wyścigi kolarskie m.in. Tour de France.

Załączniki komunikatu

Zobacz także