Komunikat prasowy

2017-08-08

Sportowa marka 4F w Metropolitan Outlet Bydgoszcz

Poszerza się grono najemców pierwszego w Bydgoszczy centrum wyprzedażowego Metropolitan Outlet. Tenant mix wzmocni polska marka sportowa 4F, zajmując lokal o powierzchni 254 mkw. Obiekt skomercjalizowany jest już w blisko 60 procentach.

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy buduje sektor z markami sportowymi. Miłośnicy sportu znajdą w outletowym sklepie 4F szeroki wybór odzieży i sprzętu sportowego. 4F to polska marka oferująca wysokiej klasy odzież sportową, obuwie, akcesoria i sprzęt. Znakiem rozpoznawczym produktów firmy jest połączenie jakości, technologii, nowoczesnych materiałów i modnego wzornictwa. 4F wspiera profesjonalnych zawodników, jak również amatorów różnorodnych dyscyplin sportowych, od biegania, kolarstwa przez tenis, na sportach zimowych kończąc. W ubraniach 4F występowali i sięgali po medale sportowcy podczas Igrzysk Olimpijskich w Vancouver w 2010, Londynie w 2012, Sochi w 2014 i w Rio de Janeiro w 2016 roku.

– Dla klientów obiektów outletowych segment sportowy jest jednym z najbardziej popularnych, dlatego koncept tenant-mixu Metropolitan Outlet zakłada obecność szeregu takich marek. 4F to wiodąca polska marka sportowa tworzona z pasją. Mieszkańcy Bydgoszczy, pasjonaci sportu, zawodowi sportowcy będą mieli dostęp do wysokiej klasy odzieży sportowej w cenie aż o kilkadziesiąt procent niższej niż w regularnych sklepach. Popyt na artykuły sportowe ciągle wzrasta, dlatego będziemy chcieli w szczególności zadbać o ten sektor w powstającym outlecie – mówi Ronan Martin, Wiceprezes Zarządu Carrefour ds. Ekspansji i Centrów Handlowych.

Mieszkańcy regionu kujawsko-pomorskiego czekają na powstanie obiektu oferującego produkty rozpoznawalnych marek w atrakcyjnych cenach. Bydgoszcz to nowoczesna metropolia o wysokiej sile nabywczej mieszkańców, miejsce z dużym potencjałem zakupowym i bardzo dobrymi prognozami dla powstania outletu. Bydgoszcz to także miasto, które bardzo często kojarzone jest ze sportem. Wieloletnią działalność prowadzą tu kluby i instytucje sportowe znane nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Liczne obiekty sportowe nieraz  były świadkami historycznych wydarzeń. Tor regatowy w Brdyujściu, Hala Sportowo-Widowiskowa "Łuczniczka", Stadion Zawiszy to areny międzynarodowych rozgrywek wielu dyscyplin. Z Bydgoszczy pochodzą i tu trenowali najwięksi mistrzowie kraju, Europy, świata, bohaterowie igrzysk olimpijskich. Pozytywne skojarzenia związane z bydgoskim sportem to dorobek wielu pokoleń mieszkańców miasta.

– Moda na uprawianie sportu oraz wzrost wydatków konsumenckich wpływają na rynek produktów sportowych, który nieustająco rośnie. W ostatnich latach produkty marek sportowych są coraz bardziej pożądane przez konsumentów z uwagi na trend na aktywny tryb życia. W ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia” Carrefour Polska wspiera ogólnopolskie i lokalne wydarzenia sportowe zachęcając w ten sposób Polaków do aktywności fizycznej i zdrowego odżywiania. Stanowi to istotny element strategii biznesu odpowiedzialnego społecznie Carrefour Polska – dodaje Ronan Martin.

Wielu najemców dostrzega potencjał rynku kujawsko-pomorskiego i chce rozwijać swoją sprzedaż razem z Metropolitan Outlet. Aktualny poziom skomercjalizowania obiektu wynosi już blisko 60 procent. Prowadzone są finalne negocjacje kolejnych umów najmu. W Metropolitan Outlet na powierzchni 17 000 mkw. znajdzie się ponad 60 salonów outletowych - modowych, sportowych, obuwniczych, wyposażenia wnętrz z ofertą w atrakcyjnych cenach. Sektor mody będą tworzyć takie marki jak Guess, Próchnik, Franco Ferruzzi, Lavard, By Insomnia, Evolution, Bagatelle, London Hill, Italian Fashion, ONYXX czy Ewtex. Dodatkowo marki Dajar Home & Garden oraz Home & Cook wraz z hipermarketem Carrefour zaoferują klientom obiektu szeroki wybór artykułów wyposażenia wnętrz. Ofertę uzupełniać będą także liczne punkty gastronomiczne, usługowe oraz plac zabaw dla dzieci. Niewątpliwym atutem Metropolitan Outlet będzie funkcjonujący w nowej odsłonie hipermarket Carrefour o powierzchni blisko 6 000 mkw. Ofertę obiektu wzbogaci również stacja paliw.

Projekt posiada już prawomocne pozwolenie na budowę. Obecnie trwa proces wyłonienia generalnego wykonawcy projektu. Zakończenie prac budowlanych i otwarcie Metropolitan Outlet zaplanowano na 2018 rok. NEINVER, czołowy operator centrów outlet w Polsce i Europie z wieloletnim doświadczeniem w branży, będzie odpowiedzialny za zarządzanie powstającym centrum outletowym.

###

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

O Metropolitan Outlet w Bydgoszczy

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy powstanie w miejscu obecnie działającej galerii handlowej przy Al. Jana Pawła II - jednej z najnowocześniejszych arterii komunikacyjnych miasta. Lokalizacja centrum jest dobrze znana i łatwo dostępna dla klientów. Dzięki otoczeniu kluczowych dróg wylotowych z miasta, pozwala na dogodny dojazd zarówno mieszkańcom Bydgoszczy, jak również innych miast województwa kujawsko - pomorskiego, takich jak Toruń, Grudziądz, Inowrocław czy Włocławek. Modernizacja dróg ekspresowych S5 i S10 dodatkowo polepszy skomunikowanie regionu z sąsiadującymi miastami, zapewniając szybki i wygodny dojazd do autostrady A1, co istotnie przełoży się na zwiększenie zasięgu oddziaływania Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Obecnie w strefie do 90 minut jazdy samochodem do powstającego centrum outletowego mieszka ponad dwa miliony jego przyszłych klientów.

www.metropolitanoutlet.com

O NEINVER

NEINVER jest wiodącym europejskim deweloperem, inwestorem oraz zarządcą nieruchomości i funduszy.
Od czasu założenia firmy w roku 1969, jej działalność skupia się na budowaniu, wynajmowaniu oraz zarządzaniu szerokim portfelem nieruchomości, w tym kompleksami biurowymi, parkami przemysłowymi i galeriami handlowymi. W ciągu ostatnich 18 lat, NEINVER wybudował obiekty przemysłowe o łącznej powierzchni ponad 1,5 mln m2, dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów.

NEINVER zdobył silną pozycję na europejskim rynku nieruchomości handlowych dzięki obiektom o łącznej powierzchni 566.000 m2, w których znajduje się ponad 2000 sklepów oferujących produkty 1200 popularnych krajowych i międzynarodowych marek. Grupa działa we Francji, Niemczech, Włoszech, Holandii, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.

Od ponad 20 lat strategia rozwoju Grupy NEINVER opiera się na specjalizacji w sektorze centrów wyprzedażowych. Ta hiszpańska firma zarządza 17 obiektami o łącznej powierzchni najmu 349.000 m2, funkcjonującymi pod markami The Style Outlets i FACTORY.

W Polsce NEINVER wybudował dotychczas ponad 250.000 m² nowoczesnej powierzchni handlowej: sieć centrów outlet FACTORY w czterech miastach: Warszawa (Ursus, Annopol), Wrocław, Poznań i Kraków, parki handlowe Futura w Krakowie i Wrocławiu, Galerię Malta oraz Galerię Katowicką wraz ze zintegrowanym centrum komunikacyjno – handlowym.

Jedną z kluczowych wartości NEINVER jest prowadzenie działalności zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa i odpowiedzialności społecznej. Grupa – jako pierwsza na rynku – uzyskała certyfikat BREEAM In-Use dla całego swojego europejskiego portfolio centrów outlet.

O JLL

JLL jest międzynarodową firmą doradczą świadczącą kompleksowe usługi na rynku nieruchomości, sklasyfikowaną na liście Fortune 500. JLL zatrudnia 58 000 osób i obsługuje klientów w 80 krajach w ramach 230 oddziałów na całym świecie. Przychód firmy sięga 5,4 mld USD. Na rzecz klientów, JLL zarządza i świadczy usługi dla portfolio obiektów o łącznej powierzchni ok. 316 mln mkw. W 2014 r. firma zrealizowała na całym świecie transakcje o wartości 118 mld USD. LaSalle Investment Management (spółka w ramach grupy), zarządza aktywami o łącznej wartości ok. 55,3 mld USD.

O SpaceArchitects

W dorobku pracowni SpaceArchitects znajdują się projekty innych obiektów wielkopowierzchniowych, między innymi rozbudowa i przebudowa Centrum Handlowego Carrefour w Olsztynie (26 000 mkw.), rozbudowa i przebudowa Factory Outlet w Ursusie (współautor) (13 000 mkw.), Centrum Handlowego Gdańsk Regional Centre dla White Star Real Estate (90 000 mkw.), jak również parków handlowych, budynków mieszkaniowych i biurowych. Do grona swoich Klientów, oprócz Carrefour Polska, zalicza m.in. White Star Real Estate, Mota Engil – Central Europe, Ove Arup, Walencja Development, PPL, Claybark limited.

Załączniki komunikatu

Zobacz także