Komunikat prasowy

2017-10-12

Carrefour został sponsorem 4. PZU Cracovia Półmaratonu Królewskiego

Carrefour po raz kolejny włączył się w organizację imprez biegowych w Krakowie. Sieć została sponsorem 4. PZU Cracovia Półmaratonu Królewskiego. To popularny bieg, na który zapisało się ponad 11 000 uczestników. Wydarzenie to wpisuje się w kampanię Carrefour „Z miłości do Zdrowia”, mającą na celu promowanie zdrowego stylu życia i aktywności fizycznej wśród Polaków. 4. PZU Cracovia Półmaraton królewski wystartuje w niedzielę 15 października o 11:00.

W sezonie biegowym 2017, Carrefour zwiększył swoje zaangażowanie we wsparcie popularnych wydarzeń biegowych w Krakowie. Obok 11. PZU Biegu Trzech Kopców, sieć zaangażowała się również w sponsoring bardzo popularnego 4. PZU Cracovia Półmaratonu Królewskiego.

Ponownie w tym sezonie biegowym jesteśmy w Krakowie, a zaangażowanie w 4. PZU Cracovia Półmaraton Królewski powoli staje się już dla Carrefour tradycją. Kraków jest dla nas bardzo ważnym miastem, a odbywające się tu wydarzenia doskonale wpisują się w działania firmy mające na celu promocję zdrowego stylu życia. Carrefour posiada tutaj 5 hipermarketów, 5 supermarketów i aż 36 sklepów franczyzowych. W tym roku, w ramach kampanii Carrefour „Z miłości do Zdrowia” m.in. zostaliśmy sponsorem głównym Tour de Pologne, którego start również odbył się w Krakowie – mówi Maria Cieślikowska, Dyrektor Działu Komunikacji Zewnętrznej i PR Carrefour Polska.

Carrefour podczas półmaratonu zaproponuje biegaczom i kibicom wiele sportowych atrakcji. Na stoisku firmy, zlokalizowanym przy wejściu głównym do Tauron Areny Kraków, każdy będzie mógł delektować się smakiem gorącej, aromatycznej kawy Montmartre, otrzymać osobisty sportowy „Express worek”, a także sprawdzić swoją kondycję na ogromnym kole do biegania. Na najmłodszych natomiast będą czekały animacje związane ze zdrowym odżywianiem. W półmaratonie pobiegną także pracownicy Carrefour z różnych stron Polski.

Warto dodać, że w ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia” sieć handlowa organizuje również wspólnie z SGGW i 7 uczelniami ogólnopolski program edukacyjny dla dzieci „ABC Zdrowego Żywienia”, którego trzecia edycja rozpoczęła się kilka dni temu. W ramach promocji zdrowia, w sklepach sieci dostępna jest także szeroka oferta artykułów ze „Zdrowej Półki Carrefour”, na którą składają się produkty dietetyczne i dla diabetyków, bio, eko, bez laktozy i glutenu oraz żywność bogata w składniki odżywcze.

###

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Załączniki komunikatu

Zobacz także