Carrefour zainwestuje 100 tys. euro w cztery polskie startupy foodtech

Cztery polskie startupy z obszaru foodtech otrzymały grant od Fundacji Carrefour. Wśród wybranych młodych przedsiębiorstw znalazły się firmy Food Jack, KuMin.Sys, Nielone oraz Yoush, a projekt realizowany jest przez Fundację Inkubator Technologiczny wraz z partnerem merytorycznym foodtech.ac. ...

Skokowy wzrost popularności zwrotu butelek bez paragonu w Carrefour

Carrefour podsumuje pierwsze miesiące akcji oddawania butelek zwrotnych bez konieczności przedstawienia paragonu. Od kwietnia 2021 roku liczba zwróconych butelek w hiper- i supermarketach sieci wzrosła o bezprecedensowe 227%, do ponad 3 milionów sztuk. ...

Wigilia inna niż wszystkie – wyniki badań Kantar dla Carrefour Polska

Carrefour postanowił zbadać plany Polaków na tegoroczne Święta Bożego Narodzenia. U ponad 60% naszych rodaków w Wigilię pojawi się mniej niż 12 potraw, a na co trzecim stole dania dostosowane będą do szczególnej diety. ...

Godziny otwarcia Carrefour w okresie świątecznym

W celu zapewnienia klientom jak najwyższego komfortu podczas przedświątecznych zakupów Carrefour wydłuży godziny otwarcia swoich hipermarketów. Dłużej będą działać również wybrane supermarkety sieci. W Wigilię sklepy marki będą działać do godziny 13, zaś w Sylwestra – do godz. 18. ...

Największy i najnowocześniejszy sklep w Suwałkach - hipermarket Carrefour już otwarty

W środę 15 grudnia o godzinie 12.00 nastąpiło uroczyste otwarcie hipermarketu Carrefour w mieście. Nowy sklep na powierzchni ok. 3500 m2 zaoferuje mieszkańcom pięć razy więcej produktów od klasycznego dyskontu oraz szereg unikalnych w skali kraju konceptów handlowych i nowoczesnych rozwiązań ułatwiających zakupy. ...

Skuteczny marketing odbudowuje footfall w galeriach handlowych Carrefour

W centrach handlowych Carrefour cały czas trwa proces odbudowywania footfallu po lockdownach. Zarządca zauważa, że zakupy dla gości nie są już tylko koniecznością, ale stają się przyjemnością i formą spędzania czasu. ...

Akcja „Zostań świętym Mikołajem” w galeriach handlowych Carrefour

Przez dwa grudniowe weekendy w centrach handlowych Carrefour w 9 polskich miastach odbędzie się akcja charytatywna „Zostań świętym Mikołajem”. W ramach 4. edycji wydarzenia klienci będą mogli po raz kolejny spełnić prezentowe marzenia dzieci z lokalnych placówek opiekuńczych. ...

Planton polskim zwycięzcą European Food Transition Award

Roślinny jogurt Planton został uznany najlepszym produktem dostępnym na rynku polski w ramach pierwszej edycji konkursu European Food Transition Award. Inicjatywa organizowana przez Grupę Carrefour docenia produkty, które popularyzują zdrowie i rozwiązania przyjazne środowisku. ...

Carrefour Polska z tytułem „Pracodawca Godny Zaufania”

Podczas uroczystej gali XI edycji konkursu „Pracodawca Godny Zaufania” sieć Carrefour Polska została nagrodzona w kategorii Firma Przyjazna Niepełnosprawnym. Wydarzenie organizowane przez Krajową Izbę Gospodarczą oraz Fundację Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” miało miejsce w siedzibie KIG w Warszawie. ...

Sklepy Carrefour dołączają do ogólnopolskiej przedświątecznej zbiórki żywności Caritas Polska „Tak. Pomagam!”

Trzydzieści hiper- i supermarketów Carrefour z całej Polski, w najbliższy piątek i sobotę (3-4 grudnia), we współpracy z lokalnymi diecezjami i archidiecezjami Caritas, zorganizuje przedświąteczną zbiórkę żywności pod hasłem „Tak, POMAGAM!”. ...

Galerie handlowe Carrefour ze stabilnym poziomem komercjalizacji

Carrefour Polska podsumował dynamikę biznesową swoich centrów handlowych w ostatnich miesiącach 2021 roku. Pomimo trwających utrudnień związanych z pandemią COVID-19 galerie sieci utrzymują stabilny poziom komercjalizacji i rozszerzają portfolio o nowych najemców. ...

Carrefour poszerza listę bonusów świątecznych dla swoich pracowników

Grudzień to najgorętszy okres handlowy w całym roku. Carrefour Polska doceniając wysiłek i zaangażowanie wszystkich swoich zespołów, poszerzył listę bonusów przygotowanych dla swoich pracowników przed Świętami Bożego Narodzenia. ...

Nowoczesny miejski hipermarket w Galerii Mokotów – Carrefour zakończył modernizację swojej flagowej placówki w Warszawie

Carrefour Polska przeprowadził gruntowny remodelling swojego hipermarketu w Galerii Mokotów. Nowy sklep charakteryzuje się nowatorskim ustawieniem sali sprzedaży opartym o zastosowanie ukośnej alei centralnej, rozwiązań store in store oraz tematycznych stref zakupowych, które ułatwiają logistykę oraz podnoszą komfort zakupów. ...

Carrefour rezygnuje ze sprzedaży żywego karpia

Carrefour Polska ogłosił, że w tym roku nie będzie sprzedawać żywego karpia. Klienci sieci będą mogli zakupić świeżego karpia, w tym także ryby pochodzące z certyfikowanej hodowli BIO. Karpie będą łowione i przygotowywane do wysyłki w przeddzień lub w dniu dostawy do sklepów. ...

Rodzinna firma z Wielkopolski dołącza do grona dostawców sieci Carrefour

Firma Carrefour nawiązała współpracę z Grupą Producentów Warzyw Nowakowscy-Nowiccy Sp. z o.o.. Rodzinna firma z Chłapowa w Wielkopolsce dołącza do grona dostawców ziemniaków marki Jakość z Natury, firm: Bugaj oraz Białuty. ...

Carrefour nawiązał globalne strategiczne partnerstwo z Meta

We wtorek 9 listopada Grupa Carrefour ogłosiła nawiązanie strategicznego partnerstwa z Meta. Wspólne działania mają wspomóc proces cyfrowej transformacji sieci w dziewięciu zintegrowanych krajach (Francja, Włochy, Hiszpania, Rumunia, Polska, Belgia, Tajwan, Argentyna, Brazylia). ...

Carrefour chce być światowym liderem cyfrowej sprzedaży detalicznej

Do 2026 r. wskaźnik GMV ma wzrosnąć do 10 mld euro, a działalność w segmencie cyfrowym ma wygenerować dodatkowy zysk z bieżącej działalności operacyjnej na poziomie 600 mln euro. Na odbywającym się dziś w Paryżu „Digital Day” Carrefour przedstawia kluczowe kierunki swojej strategii cyfrowej do roku 2026 oraz związane z nią cele w zakresie tworzenia wartości. ...

Carrefour planuje osiągnąć neutralność klimatyczną do 2040 roku

Grupa Carrefour ogłosiła plan uzyskania globalnej neutralności węglowej w przeciągu dwóch najbliższych dekad. Sieć zakłada m.in. znaczące obniżenie poziomu emisji gazów cieplarnianych, rezygnację z fluorowcopochodnych czynników chłodniczych, dalsze obniżanie konsumpcji energii oraz korzystanie z prądu pochodzącego wyłącznie ze zrównoważonych źródeł już od 2030 roku. ...

Carrefour Polska z nagrodą Retailer of the Year

Podczas tegorocznej edycji European Circular Retail Congress sieć Carrefour Polska została nagrodzona tytułem Retailer of The Year w kategorii Sieci Multiformatowe. Retailer of the Year to jedyne wyróżnienie w branży handlu i dystrybucji przyznawane sieciom detalicznym i hurtowym przez ich partnerów handlowych. ...

Produkty z Polski zawalczą o European Food Transition Award

Wegańska alternatywa dla sera, naturalny płyn do mycia twarzy czy gotowy roślinny posiłek z kaszą – do 1 listopada można zagłosować na produkty w I edycji nagrody European Food Transition Award. Europejska inicjatywa organizowana przez Grupę Carrefour ma na celu docenienie produktów, które popularyzują zdrowie i rozwiązania przyjazne środowisku. ...