Carrefour wprowadza usługę Click&collect do sklepów osiedlowych

Carrefour Polska rozszerza usługę odbioru zakupów Click&collect o nowy segment sklepów. Klienci sieci mają teraz możliwość odbierania produktów niespożywczych z oferty Carrefour, zamówionych na platformie Carrefour.pl, nie tylko w hipermarketach i supermarketach sieci, ale również w wybranych sklepach osiedlowych w Warszawie, w których sieć testuje obecnie nową usługę.

Carrefour Polska sponsorem głównym miasteczka kolarskiego Roadshow w Kaliszu

Carrefour Polska został sponsorem głównym cyklu wydarzeń kolarskich Roadshow. Najbliższe wydarzenie odbędzie się w weekend 29-30 września br. w Kaliszu, na parkingu przed Galerią Kalisz przy ul. Poznańskiej. Sport, edukacja i zabawa, wyjątkowe Muzeum Tour de Pologne oraz „weekend zniżek” to główne atrakcje, jakie czekają na odwiedzających.

Carrefour wypromuje odpowiedzialnych i innowacyjnych dostawców marki własnej

Dobiega końca 8. edycja kampanii Autodiagnostyk, w której dostawcy marki własnej Carrefour prezentują swoje unikalne rozwiązania CSR. 21 września, podczas obrad jury konkursu, eksperci wybiorą laureatów kolejnej edycji kampanii, która w 2018 roku przebiega pod hasłem „Wyzwanie dla dostawców w zakresie innowacyjności”.

Carrefour z nową ofertą franczyzową dla właścicieli stacji paliw

Carrefour Polska wdrożył nowy koncept sklepu franczyzowego dla operatorów stacji paliw. Pierwsze 11 sklepów w nowym koncepcie, zostało już otwartych we współpracy z polską siecią Wasbruk. Carrefour poszukuje także kolejnych sieci zainteresowanych współpracą przy prowadzeniu sklepów przystacyjnych w modelu franczyzowym. ...

Codzienne zakupy z wielką mocą pomagania

W 2017 roku ubóstwo obejmowało niemal 14% polskich gospodarstw domowych , dotykając przede wszystkim rodziny wielodzietne i dzieci. W działania na rzecz pomocy najuboższym włączyły się firmy Procter & Gamble i Carrefour Polska, które we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem uruchamiają kolejną edycję programu „Mała pomoc, wielka radość”. Rodziny w potrzebie. Podopiecznych PCK będzie można wesprzeć podczas codziennych zakupów.

Eventy dla klientów kluczowym elementem strategii centrów handlowych

Oprócz bogatej oferty handlowej klienci centrów handlowych poszukują w obiektach rozrywki oraz sposobów spędzenia czasu wolnego. Zgodnie z tym trendem największe obiekty zarządzane przez Carrefour Polska przeznaczają swoje powierzchnie na różnorodne aktywności, zapewniając klientom pozazakupowe doświadczenia.

Henkel i Carrefour kolejny raz pomagają spełniać marzenia dzieci z SOS Wiosek Dziecięcych

„Pomóż dzieciom spełniać marzenia” to hasło przewodnie akcji przeprowadzonej w ramach współpracy firm Henkel i Carrefour na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Darowizna w wysokości 50 000 zł pozwoli zorganizować dodatkowe zajęcia wyrównawcze dla podopiecznych organizacji.

Ruszyło Święto Francji w Polsce! Odkryj Francji czar z Carrefour

  Carrefour Polska, po raz czwarty w rzędu, został głównym partnerem French Touch - największej akcji promocji Francji w Polsce, współorganizowanej przez Ambasadę Francji i Instytut Francuski. Od 18 do 30 września, w 22 hiper- i supermarketach sieci Carrefour w Polsce, odbędzie się akcja handlowa „Odkryj Francji Czar”, w ramach której, klienci sieci będą mogli skorzystać z wielu...

Fundacja Carrefour wspiera polskie rolnictwo ekologiczne i przekazuje granty w wysokości 185 000 euro

Fundacja Carrefour przekazała Fundacji AgriNatura oraz Społecznemu Instytutowi Ekologicznemu granty na wsparcie projektów z zakresu polskiego rolnictwa ekologicznego. Jest to ważny element wdrażania strategii Transformacji Żywieniowej przez Carrefour oraz realizacji Act For Food –ogólnoświatowego programu konkretnych działań na rzecz lepszego jedzenia, smaku i jakości.

10. Półmaraton Bytomski z Carrefour Polska

Koronny bieg o długości 21 km, krótsza pętla 10 km lub bieg połączony z Nordic Walking – to dystanse, na których sprawdzą się uczestnicy 10. Półmaratonu Bytomskiego, jednej z największych imprez biegowych na południu Polski. Zawodnicy rozpoczną zmagania w najbliższą niedzielę, 15 września o godz. 11:00. Z myślą o promocji aktywnego stylu życia, półmaraton wspiera Carrefour Polska.

Carrefour przyspiesza transformację żywieniową i wprowadza Act For Food – program konkretnych działań, by jeść lepiej.

Grupa Carrefour wdraża Act for Food - ogólnoświatowy program konkretnych działań na rzecz lepszego jedzenia, smaku i jakości. Program jest częścią planu strategicznego ogłoszonego w styczniu 2018 r. Realizując go, Carrefour ma ambicje stać się światowym liderem w zakresie transformacji żywieniowej dla wszystkich.

Ruszyła Jesienna Loteria Galerii Morena!

Rodzinne auto oraz vouchery na wymarzony prezent – o takie nagrody można zawalczyć w Jesiennej Loterii Galerii Morena. Wypełnij kupon loteryjny i sprawdź, czy wygrasz! Zabawa trwa do 29 września.

Poznaj smaki z różnych stron świata!

Po sukcesie czerwcowej edycji wydarzenia, Carrefour Polska ponownie zaprasza klientów na zlot mobilnych restauracji. „Festiwal Smaków Food Trucków” odbędzie się w Galerii Grudziądzkiej już w najbliższy weekend.

Sklepy Carrefour na Śląsku pomogą Caritas przygotować „Tornister pełen uśmiechów” dla dzieci

Kredki, zeszyty, farby i linijki - to niezbędny zestaw ucznia na początek roku szkolnego. Z myślą o potrzebujących dzieciach, których rodzice nie mają możliwości zakupu niezbędnych przyborów, Caritas organizuje akcję „Tornister pełen uśmiechów”. Włączają się w nią sklepy Carrefour na Śląsku. W ramach inicjatywy na przełomie sierpnia i września w wybranych hipermarketach sieci w Sosnowcu i Jaworznie odbędą się zbiórki artykułów szkolnych.

Carrefour Polska sponsorem głównym miasteczka kolarskiego Roadshow we Wrocławiu

Carrefour Polska został sponsorem głównym cyklu wydarzeń kolarskich Roadshow. Najbliższe wydarzenie odbędzie się w weekend 1-2 września br. we Wrocławiu, na parkingu przed Centrum Handlowym Borek. Sport, edukacja i zabawa, wyjątkowe Muzeum Tour de Pologne oraz „weekend zniżek” to główne atrakcje, jakie czekają na odwiedzających.

Ciężarówki Carrefour Polska jeżdżą mniej – sieć zoptymalizowała transport z myślą o środowisku

Carrefour Polska, mając na uwadze ochronę środowiska naturalnego, usprawnił swoją logistykę. Sieć wdrożyła Transport Management System (TMS), zmniejszyła liczbę pustych przejazdów ciężarówek i zoptymalizowała ich załadunek. Dzięki tym rozwiązaniom w skali ostatniego roku samochody przejechały 2 mln km mniej. Wprowadzone zmiany są elementem realizacji globalnego zobowiązania sieci na rzecz klimatu.

Carrefour Polska sponsorem głównym miasteczka kolarskiego Roadshow w Łodzi

Carrefour Polska został sponsorem głównym cyklu wydarzeń kolarskich Roadshow. Najbliższe wydarzenie odbędzie się w weekend 25-26 sierpnia br. w Łodzi, na parkingu przed Centrum Handlowym Carrefour przy ul. Przybyszewskiego. Sport, edukacja i zabawa, wyjątkowe Muzeum Tour de Pologne oraz „weekend zniżek” to główne atrakcje, jakie czekają na odwiedzających.

Wyprawka+ w Carrefour

Carrefour przygotował rozbudowaną ofertę na 1 września, która zawiera nie tylko artykuły szkolne, ale także akcesoria biurowe oraz tekstylne. Dzięki atrakcyjnym rabatom tegoroczna wyprawka skompletowana w sklepach sieci może być wyjątkowo bogata.

Blisko 80% sklepów Carrefour Polska z rozwiązaniami proekologicznymi

Carrefour, z myślą o ochronie środowiska i ograniczeniu zmian klimatu, podjął globalny wysiłek na rzecz zmniejszenia emisji CO2 do atmosfery. Ważnym projektem realizowanym w tym obszarze jest wdrażanie proekologicznych rozwiązań w sklepach, takich jak przyjazny środowisku system chłodniczy, innowacyjna instalacja geotermalna, czy energooszczędne oświetlenie LED, które działa już w blisko 80% sklepów Carrefour Polska.

Jubileuszowe 75. Tour de Pologne z Carrefour Polska

Carrefour Polska ponownie został sponsorem głównym Tour de Pologne. Tegoroczna, jubileuszowa 75. edycja wyścigu wystartuje już 4 sierpnia z Rynku Głównego w Krakowie. Kolarzy i kibiców, na wszystkich etapach zmagań wspierała będzie ekipa Carrefour, która przygotowała dla nich nie tylko rowerowe atrakcje.