Carrefour Polska zbadał zrozumienie Uproszczonego Systemu Znakowania Wartością Odżywczą (SENS) wśród klientów

Carrefour Polska stale ulepsza i rozwija Uproszczony System Znakowania Wartością Odżywczą (SENS). W tym celu wśród klientów sieci przeprowadzone zostało badanie dotyczące widoczności i zrozumienia oznaczeń. Jego wyniki posłużą do dalszego rozwoju systemu, a omówione zostały podczas czwartego Komitetu Naukowego SENS.

Carrefour zaprasza na seanse filmowe

Na cykl bezpłatnych seansów filmowych w samochodowym kinie letnim zaproszą centra handlowe należące do Carrefour Polska. Wakacyjna atrakcja odbędzie się na parkingach galerii handlowych w Grudziądzu, Szczecinie, Zgorzelcu, Głogowie, Rybniku oraz Olsztynie. Pierwsze pokazy filmowe już w najbliższy piątek.

Christophe Rabatel nowym dyrektorem generalnym Carrefour Polska

1 lipca 2018 roku stanowisko dyrektora generalnego Carrefour Polska objął Christophe Rabatel.

Carrefour Polska wspiera dobre praktyki w łańcuchu dostaw sektora tekstylno-odzieżowego i obuwniczego - tłumaczenie Wytycznych OECD

Carrefour Polska, jako jedyna sieć wielkiej dystrybucji, przystąpił do partnerstwa na rzecz tłumaczenia na potrzeby polskiego rynku „Wytycznych OECD dotyczących należytej staranności w zakresie odpowiedzialnych łańcuchów dostaw w sektorze tekstylno-odzieżowym i obuwniczym”. Dokument, który w polskiej wersji językowej zaprezentowano 29 czerwca w Ministerstwie Inwestycji i Rozwoju, podczas konferencji „Odpowiedzialny biznes - Odpowiedzialny rozwój” ma pomóc polskim producentom być częścią odpowiedzialnego łańcucha dostaw.

Gorące wyprzedaże na platformie Carrefour.pl

Na platformie zakupowej Carrefour.pl wystartowała nowa, letnia akcja promocyjna. W ramach „Gorących wyprzedaży” klienci sieci mogą skorzystać z oferty ponad 1000 produktów dostępnych w atrakcyjnych, obniżonych cenach. ...

Carrefour Polska sponsorem głównym miasteczka kolarskiego Roadshow w Chorzowie

Carrefour Polska został sponsorem głównym cyklu wydarzeń kolarskich Roadshow. Najbliższe wydarzenie odbędzie się w weekend 30 czerwca-1 lipca br. w Chorzowie, na parkingu przed Galerią AKS. Sport, edukacja i zabawa, wyjątkowe Muzeum Tour de Pologne oraz „weekend zniżek” to główne atrakcje, jakie czekają na odwiedzających.

Carrefour Polska z nową usługą carsharingu 4mobility

Carrefour Polska – jedna z największych omnikanałowych sieci handlowych w Polsce oraz notowana na NewConnect spółka 4Mobility, nawiązały współpracę i rozszerzają portfolio innowacyjnych rozwiązań oferowanych klientom. ...

Carrefour Polska sponsorem głównym miasteczka kolarskiego Roadshow w Głogowie

Carrefour Polska został sponsorem głównym cyklu wydarzeń kolarskich Roadshow. Najbliższe wydarzenie odbędzie się w weekend 23-24 czerwca br. w Głogowie, na parkingu przed Galerią Głogów. Sport, edukacja i zabawa, wyjątkowe Muzeum Tour de Pologne oraz „weekend zniżek” to główne atrakcje, jakie czekają na odwiedzających.

Pokoje pełne zagadek w Galerii Morena

Popularne escape roomy zawitały do Galerii Morena. Na klientów gdańskiego obiektu czekają dwa pełne zagadek pomieszczenia. Czy uczestnikom zabawy uda się z nich wydostać w określonym czasie?

Nowe produkty „Jakość z Natury Carrefour”

Carrefour realizując strategię transformacji żywieniowej wzbogaca linię „Jakość z Natury Carrefour” o cztery nowe produkty: pomidory, ogórki, buraki i ser pleśniowy. Produkty tej gamy charakteryzują się wysoką, sprawdzoną jakością, a także wyjątkową świeżością, smakiem i autentycznością. Pochodzą one z czystych ekologicznie terenów i charakteryzują się pełną identyfikowalnością „od pola do talerza”. Rozszerzenie dostępnego asortymentu jest efektem wzmocnienia współpracy z dotychczasowymi dostawcami oraz nawiązania nowych relacji.

Carrefour w czołówce Rankingu Odpowiedzialnych Firm 2018

15 czerwca w Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie ogłoszono wyniki XII edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm (ROF). W gronie firm najbardziej zaangażowanych na rzecz CSR w Polsce znalazł się Carrefour Polska. Sieć zajęła drugie miejsce w kategorii „Usługi, handel i transport” oraz szóstą lokatę w TOP10 całego rankingu.

Carrefour partnerem strategicznym drugiej edycji Blogger Food Festival

Hipermarkety Carrefour w Bydgoszczy po raz kolejny włączyły się w organizację Blogger Food Festival. Sklepy dostarczą produkty z gamy „Jakość z Natury Carrefour”, które w swoich potrawach wykorzystają szefowie kuchni. Wsparcie wydarzenia wpisuje się w realizację kampanii sieci „Z miłości do Zdrowia”, która ma na celu między innymi popularyzowanie zdrowego odżywiania wśród Polaków.

Plejada Gwiazd w Galerii Zdrój

Małgorzata Rozenek-Majdan, Radosław Majdan, a także popularny youtuber Stuu odwiedzą w najbliższą sobotę Galerię Zdrój. Uczestnicy tego wyjątkowego spotkania będą mogli porozmawiać ze swoimi idolami i zrobić sobie z nimi pamiątkowe zdjęcie. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Dynamiczny rozwój formatu ajencyjnego w Carrefour

Ajencja sklepu Carrefour Express to najlepsze rozwiązanie dla osób, które chcą rozpocząć działalność handlową na swój własny rachunek, ale posiadają ograniczone środki.

Produkty marki własnej Carrefour z certyfikowanym olejem palmowym

Zastosowanie oleju palmowego od kilku lat jest tematem dyskusji ekologów, gdyż jego nieodpowiedzialna produkcja może sprzyjać niszczeniu lasów tropikalnych. Carrefour podejmuje działania na rzecz ochrony bioróżnorodności, dlatego w produktach swoich marek własnych stosuje olej palmowy z certyfikatem RSPO, który gwarantuje, że tłuszcz pochodzi ze zrównoważonej produkcji. Oferowanie przez sieć takich produktów, to odpowiedź na potrzeby klientów i element strategii CSR Grupy Carrefour.

Nowe produkty Carrefour BIO i 10% zniżki na asortyment marki

Do wszystkich sklepów sieci trafiło ponad 30 nowych produktów marki Carrefour BIO. Jednocześnie klienci hipermarketów Carrefour w całej Polsce mogą skorzystać z 10% zniżki na produkty tej marki. Promocja jest dostępna w aplikacji mobilnej Mój Carrefour.

Carrefour partnerem pikniku ekologicznego w Wołominie

Hipermarket Carrefour Wołomin został partnerem rodzinnego pikniku ekologicznego organizowanego przez miejski Zakład Energetyki Cieplnej, który odbędzie się 9 czerwca. Sklep włączył się w organizację biegów, które są jednym z głównych punktów programu wydarzenia. Wspieranie aktywności fizycznej wpisuje się w działania realizowane w ramach kampanii Carrefour „Z miłości do Zdrowia”, która ma na celu między innymi popularyzowanie zdrowego stylu życia wśród klientów i pracowników sieci.

BIO pieczywo produkcji własnej w sklepach Carrefour

Carrefour Polska wprowadził do sprzedaży w dwóch hipermarketach w Polsce, w Katowicach i Bydgoszczy, pierwsze pieczywo własnej produkcji z certyfikacją bio. Jest to element strategii transformacji żywieniowej, w myśl której firma działa między innymi na rzecz upowszechnienia produktów bio.

Carrefour redukuje ilość opakowań i włącza się w obchody Światowego Dnia Środowiska

Carrefour Polska włączył się w Kampanię Zielona Wstążka #DlaPlanety zorganizowanej z okazji Światowego Dnia Środowiska. W ramach ekologicznego zobowiązania sieć ogłosiła, że Grupa Carrefour do 2022 roku zredukuje masę opakowań marki własnej o 5% w stosunku do 2017 r.

Carrefour jako pierwsza sieć handlowa uruchamia w Polsce GDSN

Carrefour rozpoczął implementację produkcyjną systemu Globalnej Synchronizacji Danych (GDSN) w Polsce. Polska jest kolejnym po Francji, Brazylii i Tajwanie krajem, w którym Carrefour konsekwentnie wdraża system do wymiany danych produktowych w ramach realizacji swojej strategii cyfrowej transformacji. ...