Już ponad 360 rolników i lokalnych producentów żywności dostarcza swoje produkty do sklepów Carrefour w Polsce. Bezpośredni zakup wyrobów pochodzących z małych i średnich gospodarstw lub manufaktur, zlokalizowanych nie dalej niż 70 km od sklepu, pozwala nie tylko zachować ich najwyższą jakość, świeżość i smak, ale także ma wpływ na redukcję śladu węglowego w łańcuchu dostaw. ...
Carrefour Polska, będący właścicielem i zarządcą ponad 25 centrów handlowych na polskim rynku, rozpoczął właśnie kolejną inwestycję związaną z rozbudową i remodellingiem swojego portfela obiektów. Obecnie trwa pierwszy etap modernizacji Centrum Handlowego Piekary w Legnicy, w wyniku którego w galerii pojawią się nowe marki sklepów oraz fitness klub. ...
Przez cały wrzesień w sklepach Carrefour Polska można zdobyć 10x więcej punktów PAYBACK za swoje zakupy. Wystarczy, że do koszyka klientów trafią produkty marek własnych tej sieci. Do wyboru klienci mają ponad 4500 referencji, od tych najtańszych, po produkty marek premium. ...
W najbliższą niedzielę handlową, która przypada na 25 sierpnia, klienci sklepów Carrefour w całej Polsce będą mogli zrobić zakupy bez wydania ani jednej złotówki. To możliwe dzięki współpracy z PAYBACK, w ramach której partnerzy zachęcają klientów do wymiany zebranych punktów PAYBACK na kupony, którymi można zapłacić nawet za całe swoje zakupy w sklepach Carrefour. Co więcej,...
Carrefour Polska zakończył budowę kolejnych 13 instalacji fotowoltaicznych na dachach swoich sklepów. Całkowita moc nowych paneli wynosi blisko 650 kWp, a energia pochodząca ze słońca pozwoli sieci na zasilenie sklepów, zmniejszając emisję dwutlenku węgla o ponad 448 ton rocznie. ...
Carrefour Polska inwestuje w rozwój współpracy ze swoimi kluczowymi dostawcami food i non-food. Z okazji 65-lecia marki Barbie na świecie, sieć, wspólnie z firmą Mattel, rozszerza asortyment zabawek i gadżetów do prawie 1500 produktów, w tym wersji limitowanych dostępnych na wyłączność. ...
8 sierpnia br. w warszawskich sklepach Carrefour wystartował pilotaż systemu kaucyjnego. Carrefour Polska, InPost oraz PolKa - Polska Kaucja wraz z Muszynianką rozpoczynają próbny rozruch systemu, w ramach którego mieszkańcy stolicy będą mogli odpłatnie oddawać zużyte opakowania ze szkła, plastiku i aluminium w 36 lokalizacjach. ...
Mimo, iż minęła dopiero połowa wakacji, w sklepach Carrefour uczniowie i rodzice znajdą już szeroki wybór przyborów niezbędnych do skompletowania szkolnej wyprawki. W trosce o budżety domowe swoich klientów, sieć wraz z PAYBACK przygotowała specjalną akcję, w której wszyscy klienci, którzy do końca sierpnia wydadzą minimum 200 zł na zakup produktów szkolnych, otrzymają dodatkowo...
Carrefour Polska sfinalizował kolejny etap rozbudowy swojej platformy lojalnościowej “Mój Carrefour”, dzięki której dotrze do ponad 10 milionów Polaków. Firma zamierza rozwijać ten projekt wspólnie ze swoimi dostawcami i partnerami biznesowymi, dostarczając im wiedzę pozwalającą skuteczniej sprzedawać produkty oraz zdobywać nowych klientów. ...
Carrefour i Wolt zacieśniają współpracę w obszarze e-commerce. Od lipca br. klienci sklepu internetowego carrefour.pl zyskają nową opcję szybkiej dostawy dzięki Wolt Drive – usłudze dostaw na żądanie. Do oferowanych obecnie usług zamówienia z dowozem, odbioru w sklepie czy w punkcie Drive, dołącza właśnie możliwość szybkiej dostawy za pośrednictwem Wolt. ...
Carrefour Polska po raz kolejny obniża cenę ponad 1000 kosmetyków dla kobiet, mężczyzn i dla domu z oferty swoich hiper- i supermarketów. Już dziś (wtorek 16 lipca), rusza druga odsłona tej akcji, w ramach której sieć przygotowała ponad 10 tys. nowych koszyków z tajemniczą zawartością. ...
Carrefour Polska rozpoczął w Warszawie instalacje automatycznych butelkomatów, w ramach których sieć będzie odbierała od klientów 3 frakcje odpadów objętych ruszającym z dniem 1 stycznia 2025 roku systemem kaucyjnym. ...
Carrefour Polska podsumował zainicjowaną w kwietniu br. współpracę z firmą Ubrania Do Oddania. Druga, trwająca miesiąc, akcja pod hasłem “Nie wyrzucaj, oddaj w Carrefour”, cieszyła się jeszcze większym zainteresowaniem klientów, niż poprzednia. ...
Carrefour i PAYBACK przygotowali na lipiec specjalną ofertę dla osób, które dotychczas nie korzystały z tego programu lojalnościowego. Wszyscy, którzy zarejestrują swoją kartę PAYBACK i dokonają cztery razy zakupów w sklepach Carrefour lub na carrefour.pl za minimum 20 złotych, otrzymają dodatkowo 1000 ºpunktów, które mogą wykorzystać m.in. do obniżenia wartości swoich paragonów. ...
Carrefour przygotował na nadchodzące wakacje wyjątkową ucztę dla fanów mrożonych przekąsek. W sklepowych lodówkach tej sieci na klientów czeka ponad 350 rodzajów lodów do wyboru, w tym także produkty na wyłączność. ...
Wakacje to idealny czas na podróże. Carrefour podążając za najnowszymi trendami w digitalizacji, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, wprowadza dla swoich klientów ofertę cyfrowych kart SIM. eSIM Travel Data umożliwia łatwe korzystanie z transmisji danych w ponad 100 krajach na świecie, a tym samym pozwala, np. zachować kontakt z bliskimi i znajomymi nawet w trakcie zagranicznego urlopu. ...
Carrefour ogłosił zmiany w zarządzie swojego oddziału w Polsce. Z dniem 1 czerwca br., stanowisko Dyrektora Handlowego i Supply Chain Carrefour Polska objął Eric Yung. Jednocześnie firma powołała nowe stanowisko Dyrektora Operacyjnego (COO), które objął Tomasz Waligórski. ...
Cukierniane wypieki dołączyły do znanego klientom Galerii Wileńskiej Bistro Smacznie. W ramach tego konceptu, Carrefour od blisko 10 lat oferuje swoim klientom szeroki wybór produktów pierwszej potrzeby oraz jedzenia na wynos, bez konieczności wchodzenia na salę sprzedaży. ...
W sklepach Carrefour ruszyła właśnie przedwakacyjna odsłona “Koszyków Niespodzianek” - akcji, w ramach której sieć przygotowała rekordową liczbę 2500 koszyków z tajemniczą zawartością. Po raz pierwszy pojawią się one we wszystkich hipermarketach sieci w Polsce i będą kosztować równe 150 zł, podczas gdy wartość produktów w nich umieszczonych wynosić będzie nawet 1300 zł. ...
Carrefour od początku bieżącego roku wdraża nową strategią cenową na polskim rynku. Po zwiększeniu asortymentu pierwszocenowego i uruchomieniu strategii koszyków produktowych, firma obniżyła ceny niemal 3000 produktów codziennego użytku oraz zwiększyła częstotliwość wydawania katalogów handlowych. ...