Carrefour Polska zmienia strategiczną oś komunikacji, by pokazać swoje przewagi nad konkurencją

W ślad za wzmocnieniem asortymentu i komunikacji produktów w najatrakcyjniejszych cenach na rynku, Carrefour Polska zmienia swoją strategię komunikacyjną, wprowadzając nową koncepcję kreatywną opartą na idei “misji zakupowych”. ...

Carrefour inwestuje w nowy koncept handlowy - sieć tworzy strefy Party oraz rozszerza asortyment karnawałowy i urodzinowy

Klienci sklepów Carrefour Polska z początkiem lutego br. zyskali dostęp do nowych, rozbudowanych stref z asortymentem Party i karnawałowym. Zupełnie nowy imprezowy koncept handlowy, który oferuje ponad 1000 produktów z kategorii non-food, działa już w 7 hipermarketach Carrefour w Polsce, a w najbliższych miesiącach pojawi się w kolejnych 10 lokalizacjach. ...

Carrefour Polska zwiększa asortyment pierwszocenowy w sklepach i stawia na strategię koszyków produktowych

Carrefour Polska wzmacnia asortyment i komunikację dedykowaną produktom pierwszocenowym oraz koncentruje się na strategii koszyków produktowych. Dzięki tym działaniom klienci sieci będą mogli łatwiej znaleźć w sklepach więcej produktów w najatrakcyjniejszych cenach na rynku, zarówno pod marką własną, jak i wśród produktów brandowych. ...

Nowa odsłona kultowej akcji 5-10-15 w Carrefour - można zaoszczędzić nawet 90 złotych

W ramach wspierania oszczędzania, Carrefour przygotował dla swoich klientów kolejną odsłonę swojej kultowej akcji zniżkowej 5-10-15. Wszyscy użytkownicy aplikacji "Mój Carrefour" przez cały luty będą mieli okazję otrzymać bony promocyjne o łącznej wartości nawet 90 złotych. ...

Polacy nie chcą płacić za opakowania jednorazowe z plastiku? Skokowy wzrost zakupów do własnych pojemników w Carrefour

W ślad z unijną dyrektywą Single Use Plastic, od nowego roku sklepy spożywcze i punkty gastronomiczne mają obowiązek pobierania od klientów opłat za pudełka, pokrywki, wieczka czy kubki jednorazowego użytku z plastiku lub zawierające plastik. ...

Carrefour uratuje jeszcze więcej żywności i nie tylko — sieć rozpoczęła współpracę z Foodsi

Carrefour Polska rozpoczął współpracę z polską aplikacją Foodsi, ratującą produkty spożywcze (i nie tylko) przed zmarnowaniem. Foodsi to aplikacja, w której użytkownicy mogą kupić pełnowartościowe produkty, z krótką datą przydatności, przekazane m.in. przez restauracje, sklepy czy piekarnie. ...

W Carrefour ceny regularne porównywalne, a nawet niższe niż w dyskoncie

Coraz więcej faktów pokazuje, że zakupy w polskich dyskontach nie należą do najtańszych. Carrefour Polska porównał wartość koszyka zawierającego 14 podstawowych artykułów spożywczych codziennego użytku pod marką własną z analogicznym koszykiem marek własnych kupionych w sklepie sieci Biedronka. ...

Styczeń pod znakiem oszczędności w Carrefour - sieć oferuje e-bony o wartości 50 zł w swojej aplikacji mobilnej

Carrefour Polska zaczyna nowy rok z promocją dla użytkowników aplikacji “Mój Carrefour”. Do końca stycznia wszystkie osoby korzystające z aplikacji, otrzymają e-bony na następne zakupy o wartości 50 zł. ...

Hot Wheelsy najpopularniejszą zabawką sprzedawaną w Carrefour Polska - Psi Patrol, Barbie i LEGO wciąż na topie

Carrefour Polska sprawdził, które zabawki są najchętniej kupowane w okresie przedświątecznym. Jak pokazują dane sprzedażowe sieci, od początku listopada w pierwszej dziesiątce znajdują się m.in. samochodziki Hot Wheels (2 czołowe pozycje), laleczki L.O.L, pluszaki z bajki Psi Patrol oraz od lat - zestawy LEGO. ...

Carrefour zakończył drugą rozbudowę Sonata Parku w Sochaczewie

15 grudnia 2023 roku, po drugiej rozbudowie, otwiera się dla klientów nowa część Sonata Park Sochaczew. Właściciel i inwestor obiektu, którym jest Carrefour Polska oddaje do użytku ponad 4000 m2 dodatkowego GLA, na których pojawiają się sklepy takich marek jak: CCC, Half Price, 4F i Diverse. ...

Carrefour przekaże kolejne 100 tysięcy złotych na rozwój przedsiębiorczości na wsi

Zakończyła się druga edycja konkursu grantowego programu „Smakujemy Lokalnie”, organizowanego przez Carrefour Polska pod patronatem Narodowego Instytutu Kultury i Dziedzictwa Wsi. W tym roku wzięło w nim udział 79 lokalnych dostawców oraz blisko 300 Kół Gospodyń Wiejskich, spośród których 10. ...

Carrefour i Google Play organizują konkurs ze sławnym robotem Kerfusiem

Kerfuś, samojezdny robot który stał się gwiazdą internetu, nawiązał współpracę z Google Play. Do 21 grudnia klienci wybranych sklepów Carrefour mogą wziąć udział w konkursie i wygrać cenne nagrody. To pierwsza tego typu współpraca sieci sklepów z Google Play, który oferuje klientom nagrody w postaci m.in. laptopów czy smartwatchy. ...

4 tony używanych ubrań w 2 tygodnie, czyli nowa inicjatywa gospodarki cyrkularnej Carrefour

Carrefour Polska podsumował zainicjowaną we wrześniu br. współpracę z firmą Ubrania do Oddania. Trwająca ponad 2 tygodnie akcja pod hasłem “Nie wyrzucaj, oddaj odzież w Carrefour”, cieszyła się ogromnym zainteresowaniem klientów, dzięki czemu sieć zebrała w tym czasie blisko 4 tony ubrań. ...

Prezenty zostają z nami na zawsze - ruszyła świąteczna kampania wizerunkowa Carrefour Polska

Wystartowała najnowsza kampania Carrefour Polska przygotowana z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. W spotach, które towarzyszyć będą klientom do 26 grudnia, sieć podkreśla jak ważna jest bliskość i radość z chwil spędzanych w gronie najbliższych, w tym także towarzystwo czworonożnych przyjaciół, którzy są równie ważni jak członkowie naszych rodzin. ...

Wołowina nowym produktem gamy Jakość z Natury - Carrefour rozszerza ofertę zrównoważonej żywności w swoich sklepach

Carrefour Polska rozwija ofertę żywności wytwarzanej w zgodzie z zasadami rolnictwa zrównoważonego. Do sklepów trafiła właśnie wołowina pod marką Jakość z Natury, dostępną w tej sieci na wyłączność. Gama ta wyróżnia się niepowtarzalnym smakiem i pełną identyfikowalnością “od pola do talerza”, produkcją z poszanowaniem środowiska naturalnego oraz długotrwałym partnerstwem z dostawcami. ...

Carrefour Polska dołącza do PAYBACK, aby zrewolucjonizować rynek programów lojalnościowych w Polsce

29 listopada br. Carrefour Polska nawiązał współpracę z PAYBACK. Zgodnie z podpisaną umową, klienci sieci od połowy przyszłego roku będą mogli korzystać ze wszystkich zalet programu połączonych z funkcjonalnościami aplikacji “Mój Carrefour”. ...

Supeco Piekary Śląskie stawia na lokalny smak i jakość — nowe stoisko firmowe Zakładów Mięsnych HAM już otwarte

Supeco, sieć hurtowo-dyskontowa należąca do Carrefour Polska, rozwija swoją ofertę od dostawców lokalnych. Sklep w Piekarach Śląskich nawiązał współpracę z czołowym, śląskim producentem wyrobów mięsnych na zasadzie wynajmu stoiska tradycyjnego, zlokalizowanego wewnątrz sklepu. ...

Carrefour świętuje 100-lecie Disneya - sieć rozszerza asortyment licencjonowanych produktów i oferuje konkurs, w którym do wygrania jest dubbing postaci z tego studia

Carrefour Polska podjął indywidualną współpracę z Disneyem w związku ze świętowaniem 100. urodzin studia na świecie. Wraz z początkiem listopada, sieć rozszerzyła ofertę licencjonowanych produktów z postaciami Disneya, dzięki czemu składa się ona teraz blisko z tysiąca produktów. ...

Nawet 120 zł rabatu na zakup zabawek w Carrefour - sieć rusza z promocją oferty świątecznej

Nawet 120 zł rabatu na zakup zabawek w Carrefour - sieć rusza z promocją oferty świątecznej Klienci Carrefour Polska ruszyli na pierwsze zakupy świąteczne. Do 10 listopada wszystkie osoby, które kupią w tej sieci zabawki, zaoszczędzą nawet 120 złotych na kolejnych zakupach. ...

Już ponad 330 produktów bezglutenowych w Carrefour

Carrefour Polska rozwija ofertę produktów dla osób wykluczających gluten z diety. Obecnie, w ofercie tej sieci klienci znajdą ponad 330 produktów pozbawionych tego uczulającego składnika, które zostały wyeksponowane w specjalnie oznaczonych strefach tematycznych. ...