„Zdrowie na talerzu” w najnowszym katalogu Carrefour

Carrefour od 2014 roku realizuje kampanię „Z miłości do Zdrowia”, która ma na celu m.in. zachęcenie klientów, partnerów biznesowych i pracowników sieci do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych. W ramach kampanii Carrefour przygotował specjalny katalog „Zdrowie na talerzu”. Klienci znajdą w nim nie tylko szeroką ofertę zdrowych produktów, ale także porady dyplomowanego dietetyka i inspiracje do stworzenia zbilansowanych posiłków. Oferta handlowa ważna jest od 17 stycznia do 5 lutego.

Carrefour rozszerza gamę produktów ze znakowaniem SENS

Carrefour Polska rozszerza gamę produktów oznakowanych Uproszczonym Systemem Znakowania Wartością Odżywczą (SENS). W styczniu 2018 roku w sklepach Carrefour pojawi się blisko 30 nowych artykułów z tym oznaczeniem.

Morena zaprasza na lodowisko!

Zastanawiasz się, jak spędzić wolny czas? Wybierz się na darmowe lodowisko do Galerii Morena. Ślizgawka jest dostępna do 28 lutego na tarasie zewnętrznym gdańskiego obiektu.

Carrefour PRO – rewolucja w zakupach

Carrefour PRO to najnowocześniejszy hipermarket sieci otwarty w CH Atrium Promenada, w którym klienci skorzystają z niestosowanych wcześniej rozwiązań cyfrowych i nowych konceptów handlowych. Nowy sklep skupia w sobie innowacyjne rozwiązania opracowane przez firmę w ramach strategii omnikanałowej.

Carrefour powołał Komitet Naukowy SENS

Carrefour Polska powołał Komitet Naukowy SENS. Będzie on współpracował z siecią w celu stałej optymalizacji i rozwoju Uproszczonego Systemu Znakowania Wartością Odżywczą (SENS), który jest nową inicjatywą Carrefour. Pierwsze spotkanie komitetu odbyło się 14 grudnia w centrali Carrefour Polska w Warszawie.

Tauron najemcą centrów handlowych Carrefour

Tauron Polska Energia, dostawca energii elektrycznej oraz gazu, rozpoczął współpracę z Carrefour Polska, właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych w Polsce. Pierwszy lokal nowego najemcy jest już dostępny w Galerii Zdrój w Jastrzębiu-Zdroju. Drugi wkrótce otwarty zostanie w Rybniku.

Carrefour przystąpił do partnerstwa na rzecz SDGs

6 grudnia podczas konferencji w Ministerstwie Rozwoju Carrefour Polska dołączył do Partnerstwa na rzecz celów zrównoważonego rozwoju. Podczas spotkania zaprezentowano również przewodnik dla firm „SDGs w Praktyce”, którego partnerem branżowym jest Carrefour.

Ruszają świąteczne zbiórki Caritas w sklepach Carrefour

Sklepy sieci Carrefour dołączyły do akcji Caritas „Tak, POMAGAM!”. W ramach tej inicjatywy już 8 i 9 grudnia Caritas Polska we współpracy ze swoimi diecezjalnymi oddziałami, zorganizuje trzynastą zbiórkę żywności w wybranych hiper- i supermarketach Carrefour.

Czy Mazowsze skutecznie walczy z otyłością?

Z wyników badania „Dlaczego edukacja żywieniowa w Polsce jest potrzebna?”, które zostało przeprowadzone na zlecenie SGGW i sfinansowane przez Fundację Carrefour, wynika, że w centralnym regionie Polski częściej niż w innych regionach stwierdza się prawidłową masę ciała. Badanie zrealizowano na potrzeby trzeciej edycji programu edukacyjno-badawczego „ABC Zdrowego Żywienia”.

Super Prezenty w sklepach Carrefour

Klienci sklepów Carrefour Polska mogą skorzystać z wyselekcjonowanej oferty voucherów prezentowych Super Prezentów. Super Prezenty to wyjątkowa forma podarunku, która gwarantuje niepowtarzalne przeżycia.

Dzieci z okolic Białej Podlaskiej poznają zasady zdrowego odżywiania w ramach programu „ABC Zdrowego Żywienia”

Z wyników badania „Dlaczego edukacja żywieniowa w Polsce jest potrzebna?”, które zostało przeprowadzone na zlecenie SGGW i sfinansowane przez Fundację Carrefour, wynika, że w regionie północno-wschodnim (województwa lubelskie, warmińsko-mazurskie oraz podlaskie) największa liczba dzieci ma prawidłową masę ciała. Badanie zrealizowano na potrzeby trzeciej edycji programu edukacyjno-badawczego „ABC Zdrowego Żywienia”.

Czy Dolny Śląsk skutecznie walczy z otyłością?

Z wyników badania „Dlaczego edukacja żywieniowa w Polsce jest potrzebna?”, które zostało przeprowadzone na zlecenie SGGW i sfinansowane przez Fundację Carrefour, wynika, że w regionie południowo-zachodnim największa liczba dzieci ma nadwagę. Badanie zrealizowano na potrzeby trzeciej edycji programu edukacyjno-badawczego „ABC Zdrowego Żywienia”.

Świąteczna Zbiórka Żywności w sklepach Carrefour

Blisko 80 sklepów Carrefour Polska dołączyło do Świątecznej Zbiórki Żywności, organizowanej przez Federację Polskich Banków Żywności. Już w najbliższy weekend, od 1 do 3 grudnia, w sklepach sieci pojawią się wolontariusze zbierający żywność dla potrzebujących.

Czy Wielkopolska skutecznie walczy z otyłością?

Z wyników badania „Dlaczego edukacja żywieniowa w Polsce jest potrzebna?”, które zostało przeprowadzonego na zlecenie SGGW i sfinansowane przez Fundację Carrefour, wynika, że w regionie północno-zachodnim (województwa pomorskie, zachodnio-pomorskie, kujawsko-pomorskie oraz wielkopolskie) obserwuje się największą liczbę dzieci z nieprawidłową masą ciała. Badanie zrealizowano na potrzeby trzeciej edycji programu edukacyjno-badawczego „ABC Zdrowego Żywienia”.

Centrum Handlowe AKS nabiera nowego oblicza

Trwa kolejny etap modernizacji Centrum Handlowego AKS w Chorzowie. Obecnie prowadzone są prace związane z remodelingiem pasażu oraz fasady obiektu. Do użytku oddana została już także dodatkowa powierzchnia handlowa, którą galeria zyskała w ramach pierwszego etapu inwestycji.

Gra Eurojackpot dostępna w Carrefour Polska

W super- i hipermarketach Carrefour Polska można już nabyć zakłady gry Eurojackpot – największej w Europie gry liczbowej, którą w Polsce organizuje Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO. Carrefour jest pierwszą siecią handlową w Polsce, w której za zakłady gier LOTTO można płacić kartą płatniczą.

Czy Pomorze skutecznie walczy z otyłością?

Z wyników badania „Dlaczego edukacja żywieniowa w Polsce jest potrzebna?”, które zostało przeprowadzonego na zlecenie SGGW i sfinansowane przez Fundację Carrefour, wynika, że w regionie północno-zachodnim (województwa pomorskie, zachodnio-pomorskie, kujawsko-pomorskie oraz wielkopolskie) obserwuje się największą liczbę dzieci z nieprawidłową masą ciała. Badanie zrealizowano na potrzeby trzeciej edycji programu edukacyjno-badawczego „ABC Zdrowego Żywienia”.

Black Friday rządzi cały weekend w Carrefour Polska

Black Friday, czyli globalny festiwal promocji i rabatów, zawita od 24 listopada do sklepów Carrefour Polska. Czarny Piątek e-bonów potrwa w sklepach sieci aż do niedzieli.

Czy Warmia i Mazury skutecznie walczą z otyłością?

Z wyników badania „Dlaczego edukacja żywieniowa w Polsce jest potrzebna?”, które zostało przeprowadzonego na zlecenie SGGW i sfinansowane przez Fundację Carrefour, wynika, że w regionie północno-wschodnim (województwa lubelskie, warmińsko-mazurskie oraz podlaskie) u największej liczby dzieci stwierdzono prawidłową masę ciała. Badanie zrealizowano na potrzeby trzeciej edycji programu edukacyjno-badawczego „ABC Zdrowego Żywienia”.

„ABC Zdrowego Żywienia” dla dzieci z Poniatowej i Trawnik

Z wyników badania „Dlaczego edukacja żywieniowa w Polsce jest potrzebna?”, które zostało przeprowadzonego na zlecenie SGGW i sfinansowane przez Fundację Carrefour, wynika, że w regionie północno-wschodnim (województwa lubelskie, warmińsko-mazurskie oraz podlaskie) u największej liczby dzieci stwierdzono prawidłową masę ciała. Badanie zrealizowano na potrzeby trzeciej edycji programu edukacyjno-badawczego „ABC Zdrowego Żywienia”.