Trzy stanowiska kasowe, lada tradycyjna, mini sad i tłocznia soków oraz… od kilku do kilkudziesięciu pracowników i klientów, którymi są wyłącznie dzieci - tak w dużym skrócie wygląda najnowszy sklep Carrefour Polska, który powstał w Centrum Mądrej Zabawy w Warszawie. ...
Carrefour Polska konsekwentnie rozszerza asortyment żywności specjalistycznej i funkcjonalnej. Z okazji Międzynarodowego Dnia bez Mięsa, który przypada na 20 marca, sieć rozszerzyła właśnie swoją ofertę produktów wegańskich do ponad 630 certyfikowanych pozycji. ...
W sklepach Carrefour Polska wystartowała akcja 5-10-15, oparta na mechanizmie rabatów kroczących. Wszyscy klienci tej sieci, którzy do końca marca br., zrobią zakupy za min. 100 złotych i zeskanują przy kasie aplikację mobilną “Mój Carrefour”, będą otrzymywać coraz większe rabaty na swoje kolejne zakupy, aż do maksymalnej wysokości 15%. ...
Carrefour Polska finalizuje gruntowny remodelling swojego hipermarketu zlokalizowanego w Centrum Handlowym Atrium Targówek przy ulicy Głębockiej w Warszawie. W nowym sklepie, w myśl globalnego trendu kompaktyzacji formatu hipermarketów, zmniejszono oraz przemodelowano salę sprzedaży, aby ułatwić klientom logistykę oraz podnieść komfort zakupów. ...
Carrefour Polska kontynuuje rozwój swojego konceptu C4NDYLAND, który dostępny jest już w ponad 130 sklepach stacjonarnych sieci i do tej pory przyciągnął ponad milion konsumentów. C4NDYLAND to oferta skierowana do klientów poszukujących unikalnych smaków, w której można znaleźć oryginalne wyroby, m.in. z Emiratów Arabskich, Japonii, USA czy Tajlandii, w tym wiele nowości i produktów...
Wraz z początkiem marca br., Carrefour Polska wdraża kolejny etap swojej nowej strategii na polskim rynku. Sieć zmienia politykę cenową i uruchamia stały monitoring cen regularnych ponad 500 podstawowych produktów, aby zaoferować je swoim klientom w cenach wyrównanych do najniższych, które mogą znaleźć w największych konkurencyjnych sieciach handlowych. ...
Carrefour Polska podpisał list intencyjny, zobowiązując się do wdrożenia kodów 2D od GS1 na produktach marki własnej. W ramach tego zobowiązania, sieć planuje w najbliższych miesiącach wprowadzenie pierwszych produktów wykorzystujących nowe kody w Polsce oraz przystosowanie wszystkich swoich kas do ich odczytywania do końca 2027 roku. ...
Carrefour, w odpowiedzi na utrzymująca się w Polsce inflację, która w styczniu br. wyniosła ponad 5%, rozszerzył dostępny w swoich sklepach asortyment marek Simpl do ponad 330 produktów. Marki te oferują najczęściej kupowane przez klientów produkty pierwszej potrzeby w najniższych cenach w danej kategorii. ...
Odpowiadając na rosnący problem marnowania żywności w Polsce, Carrefour wprowadza na stałe do swojego asortymentu niedoskonałe warzywa i owoce. Pełnowartościowe płody rolne, które zwykle odrzucane były z powodu wyglądu zewnętrznego, można już kupić w tej sieci nawet 30% taniej, w porównaniu do cen ich standardowych odpowiedników. ...
Mieszkańcy warszawskiej Pragi Południe mogą już skorzystać z oferty nowego supermarketu Carrefour w kompaktowym formacie 300 metrów kwadratowych. Pomimo niedużej powierzchni handlowej, sklep, który mieści się przy ulicy Żupniczej 16, oferuje swoim klientom aż 6000 produktów, czyli ponad dwa razy więcej, niż klasyczny, średniej wielkości dyskont. ...
W tym roku w sklepach Carrefour Polska tydzień kuchni francuskiej zbiegł się z Walentynkami - świętem wszystkich zakochanych. Dlatego sieć postanowiła połączyć te dwa wydarzenia i wykreować wśród Polaków nowy trend - walentynkowych kolacji tematycznych, np. w stylu francuskim. Z tej okazji jej super- i hipermarkety zaoferowały ponad 100 wyselekcjonowanych i sprowadzonych z Francji...
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie Polaków aktywnym stylem życia, Carrefour Polska stale poszerza swoją ofertę o produkty, które charakteryzują się wyższą zawartością białka, w porównaniu do ich standardowych odpowiedników. ...
Carrefour Polska uruchamia nową odsłonę programu Kupujemy Lokalnie skierowanego do lokalnych dostawców z całego kraju. Kampania, pt. “Carrefour wspiera małych dostawców” ma na celu wzmocnienie współpracy z małymi producentami, oferując im możliwość szybkiego dotarcia do szerokiego grona klientów poprzez sieć lokalnych sklepów Carrefour. Inicjatywa jest odpowiedzią na rosnące...
Nie słabnie zainteresowanie dubajskimi smakami w naszym kraju. W sklepach Carrefour Polska dubajska czekolada nadziewana kremem z pistacji znalazła się w TOP najlepiej sprzedających się produktów w minionym tygodniu. ...
Od początku lutego, klienci tankujący na stacjach paliw Carrefour zyskają możliwość zbierania i wymieniania punktów w ramach programu PAYBACK. To nowa forma korzyści dla klientów stacji Carrefour i użytkowników programu lojalnościowego. ...
Carrefour uruchamia kolejną odsłonę swojej kultowej akcji promocyjnej, w ramach której klienci mogą kupić zestawy nawet kilkunastu produktów non-food za ułamek ich wartości. Do oferty, która obejmie ponad 100 sklepów na terenie całego kraju, trafiło blisko 1400 “koszyków niespodzianek” w cenie 150 pln każdy. ...
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie Polaków kulinarnymi odkryciami, Carrefour Polska rozbudowuje ofertę produktów Kuchni Świata. Z okazji Chińskiego Nowego Roku, sieć poszerzyła swój asortyment oryginalnych składników i dań kuchni azjatyckiej do ponad 600 produktów. ...
Carrefour Polska uruchamia nowy koncept handlowy w swoich sklepach. Sieć zainwestowała w rozwój oferty alkoholi 0%, czyli napojów, które swoim smakiem nawiązują do popularnych mocnych trunków, jednak w składzie nie zawierają alkoholu. ...
Od dzisiaj, od godz. 12.00 mieszkańcy warszawskiego Wilanowa mogą skorzystać z oferty nowego, wielkomiejskiego supermarketu Carrefour. Sklep, który mieści się przy ulicy Vogla 62 zajmuje powierzchnię ok. 1200 mkw. ...
Carrefour Polska przygotował w swoich sklepach specjalną przedświąteczną akcję oszczędnościową. Wszyscy klienci, którzy od 16 do 19 grudnia odwiedzą sklepy tej sieci i dokonają zakupów za min. 300 złotych, otrzymają e-bony o wartości 40 złotych do wykorzystania na kolejne zakupy. ...