Darmowa kawa dla klientów w Galerii Morena

Gdańska Galeria Morena ma specjalny prezent dla miłośników kawy. W ramach Święta Kawy w Galerii Morena, Carefour Polska - właściciel galerii, przez najbliższe 6 dni (25-30.09) funduje klientom odwiedzającym galerię darmową kawę. ...

Karty podarunkowe dla klientów Galerii Morena

Warto zaplanować zakupy w gdańskiej Galerii Morena. Do 10 października klienci hipermarketu Carrefour, którzy podczas zakupów skorzystają z aplikacji mobilnej „Mój Carrefour”, mogą otrzymać karty podarunkowe o wartości 50 złotych do wydania we wszystkich sklepach mieszczących się w tej galerii handlowej. ...

Carrefour kontynuuje ekspansję Supeco

Carrefour aktywnie rozbudowuje format Supeco, będący połączeniem dyskontu i hurtowni. Po niedawnych sierpniowych otwarciach, kolejne dwa sklepy dołączyły do sieci. 17 września br. Carrefour uruchomił placówkę w Zgorzelcu, a 18 września br. – w Bogatyni. Tym samym grono sklepów Supeco będzie liczyło już 8 placówek.

Szósta edycja Targów Carrefour już za nami

Jak co roku w pierwszych dniach września, Carrefour Polska zorganizował targi przeznaczone dla swoich dostawców i partnerów. Celem wydarzenia była prezentacja oferty na nadchodzące miesiące, a także nowych rozwiązań dla klientów i partnerów.

Carrefour Polska wprowadza system Nutri-Score do oznaczania produktów marki własnej

Pierwsze produkty marki własnej Carrefour z oznaczeniem Nutri-Score pojawiły się już na półkach sklepów Carrefour. Sieć rozpoczęła wdrażanie produktów z dobrowolnym systemem znakowania wartością odżywczą do sprzedaży. Nutri-Score ma budować większą świadomość żywieniową społeczeństwa i pomagać w wyborze wartościowych pod względem odżywczym produktów.

Z Mazur i Roztocza wprost do Carrefour. Nowa kampania marki własnej "Jakość z Natury"

Wystartowała kampania Carrefour „Możemy jeść mądrze”, która promuje produkty marki „Jakość z Natury Carrefour”. Kampania przygotowana została przez Saatchi & Saatchi.

Carrefour przyspiesza transformację żywieniową wspólnie ze swoimi kluczowymi dostawcami brandowymi

Grupa Carrefour stworzyła pakt na rzecz transformacji żywieniowej dla swoich dostawców brandowych w Europie, aby wspólnie przyspieszyć proces transformacji rynku żywności. Członkowie tego paktu zgodzili się poszerzyć swoją ofertę produktów zgodnych ze strategią transformacji żywieniowej. ...

Jeszcze mniej plastiku w sklepach – Carrefour sygnatariuszem Polskiego Paktu Plastikowego

W dniu dzisiejszym sieć Carrefour Polska podpisała „Polski Pakt Plastikowy. Jest on kontynuacją zapoczątkowanej w 2019 roku inicjatywy „Polskiego Paktu na rzecz zrównoważonego wykorzystania tworzyw sztucznych”, którego Carrefour Polska -  jako pierwsza sieć wielkiej dystrybucji - była sygnatariuszem. ...

Ze słoikiem po żel pod prysznic - Carrefour uruchamia pierwszą stację refillingową kosmetyków

Realizując swoją strategię redukcji plastiku w ramach polityki opakowaniowej oraz działań transformacji żywieniowej, Carrefour Polska uruchomił testowo pierwszą stację refillingową, dzięki której klienci sklepu Carrefour BIO zlokalizowanego na warszawskim Bemowie, mają możliwość napełnienia kosmetykami butelek wielokrotnego użytku, redukując tym samym ilość wykorzystywanych do...

20. supermarket w sieci franczyzowej Carrefour Polska

W Radomiu, przy ul. Gagarina 9, działa już nowy Carrefour Market. Sklep o powierzchni 788 m2 jest już 20. supermarketem w sieci franczyzowej Carrefour Polska. Są one odpowiedzią na potrzeby przedsiębiorców, którzy są zainteresowani prowadzeniem w modelu franczyzowym dużych sklepów. ...

Carrefour we współpracy z dostawcami całkowicie wycofa ze sprzedaży karpia żywego do 2021 roku

Realizując swoją długoterminową strategię transformacji żywieniowej w Polsce oraz odpowiadając na zmiany w oczekiwaniach swoich klientów, Carrefour Polska podjął zobowiązanie dotyczące całkowitego wycofania ze sprzedaży karpia żywego do 2021 roku. ...

Carrefour zmniejsza ilość plastiku w ofercie swoich przyborów szkolnych - ekologicznie odpowiedzialny początek roku szkolnego 2020

Z początkiem roku szkolnego 2020 sieć Carrefour zobowiązuje się do zmniejszenia ilości plastikowych opakowań między innymi produktów szkolnych, dzięki czemu wyeliminuje łącznie 45 ton tego surowca rocznie - realizując w ten sposób swoje zobowiązania w walce z produkcją plastiku. ...

Carrefour rozszerza click&collect o zakupy spożywcze

Carrefour rozwija sprzedaż online wdrażając kolejne metody odbioru zamówień ze swojego sklepu internetowego carrefour.pl. Sieć rozszerzyła system click&collect o zakupy spożywcze, które zamówić można już nie tylko z dostawą do domu, ale również z odbiorem osobistym we wszystkich ponad 200 hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce.

Carrefour otworzył kolejne sklepy Supeco

Carrefour dynamicznie rozwija popularne połączenie dyskontu i hurtowni pod marką Supeco. W półtora miesiąca po debiucie czwartego sklepu Supeco w Polsce, Carrefour uruchamia dwie kolejne placówki w tym formacie. 27 sierpnia sieć otworzyła sklepy Supeco w Starogardzie Gdańskim oraz Zabrzu.

Galeria Grudziądzka zaprasza na Festiwal Smaków Food Trucków

Już w najbliższy piątek 21 sierpnia na parkingu przed Galerią Grudziądzką pojawią się food trucki z całej Polski. Amatorzy smacznej kuchni i poszukiwacze nowych smaków przez trzy dni będą mieli okazję skosztować specjałów z różnych stron świata. Oprócz szerokiej oferty różnorodnych dań na mieszkańców Grudziądza czekają pokazy kulinarne, strefa relaksu i rozrywki a także liczne atrakcje dla rodzin z dziećmi.

Carrefour kontynuuje upraszczanie swojej organizacji w Polsce, żeby jeszcze szybciej i efektywniej odpowiadać na potrzeby klientów

Carrefour Polska kontynuuje realizację strategii “Carrefour 2022”, wdrażając na polskim rynku kolejny etap budowy omnikanałowej organizacji proklienckiej. Realizowany obecnie etap strategii obejmuje uproszczenie struktur i procesów zarówno w sklepach oraz centrali firmy, a także dostosowanie i rozwój nowych kompetencji pracowników. ...

Powrót do szkoły z gwarancją najniższej ceny w Carrefour

Z myślą o zbliżającym się nowym roku szkolnym Carrefour przygotował dla swoich klientów rozbudowaną ofertę produktów szkolnych i biurowych, jak również tekstyliów oraz artykułów wyposażenia pokoju lub kącika dla ucznia. W ramach akcji „Z Carrefour szkoła ogarnięta i wesoła” sieć oferuje około 10 tysięcy produktów, z czego ponad 2 tysiące artykułów objętych jest gwarancją najniższej ceny. Na klientów czekają też dodatkowo atrakcyjne promocje, np. w postaci e-bonów.

Startuje 77. wyścig Tour de Pologne - Carrefour Polska tradycyjnie Sponsorem Głównym

Carrefour Polska po raz czwarty z rzędu został Sponsorem Głównym Tour de Pologne. Wsparcie wydarzenia stanowi wyraz aktywnego zaangażowania sieci w długoterminową strategię transformacji żywieniowej, promującą zdrowy styl życia i realizowaną w Polsce od 2018 roku. ...

Nowy Carrefour Market w Brzegu już otwarty

Klienci mogą już korzystać z bogatej oferty supermarketu prowadzonego na zasadzie franczyzy. W sklepie na powierzchni 500 m2 znalazło się 10 tysięcy artykułów, w tym szeroki wybór produktów lokalnych, delikatesowych i wspierających zdrową dietę.