Galerie handlowe Carrefour powracają do normalności

Po kilkutygodniowej przerwie spowodowanej epidemią koronawirusa, wszystkie galerie handlowe należące do Carrefour Polska wznowiły swoją działalność. Z myślą o pracownikach i klientach, sieć wdrożyła szereg zmian i udogodnień, aby zakupy były komfortowe i bezpieczne. Odwiedzalność obiektów Carrefour utrzymuje się na dobrym poziomie i stale rośnie.

Wkrótce drugi sklep pod szyldem Carrefour BIO w Warszawie

Carrefour BIO, który powstał w odpowiedzi na realizowaną przez sieć strategię transformacji żywieniowej, spotkał się z dużym zainteresowaniem klientów. Dlatego w pół roku po otwarciu pierwszego sklepu z certyfikowaną żywnością ekologiczną, Carrefour Polska zapowiada uruchomienie kolejnej placówki w tym formacie w Warszawie. ...

Carrefour wprowadził do sprzedaży maseczki i rękawiczki ochronne

Sieć Carrefour rozpoczęła dystrybucję maseczek ochronnych. Szeroki wybór ich modeli można znaleźć w sklepach stacjonarnych na terenie całej Polski oraz na stronie internetowej sieci. W asortymencie sklepów Carrefour znajdują się również żele antybakteryjne, rękawiczki oraz przyłbice. ...

Carrefour z największą liczbą dobrych praktyk w branży handlowej w Raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu za 2019 rok

Dzisiaj odbyła się premiera 18. edycji Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. W publikacji podsumowującej najważniejsze działania CSR polskich firm w 2019 roku znalazło się aż 45 dobrych praktyk Carrefour Polska, najwięcej spośród wszystkich firm w branży handlowej, których inicjatywy można znaleźć w raporcie. ...

Sklepy Carrefour Polska z dodatkowymi usługami w związku z koronawirusem

Carrefour Polska wdrożył w swoich sklepach dodatkowe rozwiązania, które ułatwiają klientom dokonywanie bezpiecznych zakupów. Sieć wprowadziła do swojej oferty e-grocery usługę Zamów i odbierz (click&collect) dla zakupów spożywczych, opcję zamówienia gotowych koszyków zakupowych z dostawą kurierską dostępną w całej Polsce, a w sklepach stacjonarnych uruchomiła Zakupy na telefon. Ponadto, w celu ograniczania kolejek do kas i skrócenia czasu dokonywania zakupów, Carrefour rozszerza usługę Scan&Go.

Carrefour Polska umożliwia klientom monitorowanie ruchu we wszystkich swoich sklepach

Carrefour Polska wdrożył na swojej stronie internetowej narzędzie wskazujące klientom sieci prognozowany ruch we wszystkich swoich sklepach. W oparciu o udostępniane dane konsumenci mogą świadomie zaplanować wizytę w konkretnym sklepie oraz dokonać szybszych i bezpieczniejszych zakupów. ...

Galeria Słowiańska w Zgorzelcu odpowiada na apel szpitali i organizuje honorową zbiórkę krwi

Coraz więcej szpitali w całej Polsce przyłącza się do apelu o honorowe oddawanie krwi. W czasie pandemii liczba honorowych krwiodawców drastycznie spadła, a zasoby krwi systematycznie maleją. Dlatego Carrefour Polska, właściciel i zarządca Galerii Słowiańskiej w Zgorzelcu, wspólnie z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa w Wałbrzychu zorganizował akcję zbiórki krwi, która odbędzie się w najbliższy wtorek 14 kwietnia, na parkingu przed Galerią Słowiańską w Zgorzelcu.

Nowy supermarket Carrefour w Poznaniu już otwarty

Klienci poznańskiego Pasażu Rondo mogą już robić zakupy w nowo otwartym supermarkecie Carrefour. Sklep oferuje klientom różnorodną ofertę 15 800 produktów oraz zapewnia rozwiązania zwiększające komfort robienia codziennych zakupów i promujące ekologiczny tryb życia. ...

Wspólna deklaracja w sprawie środków prewencyjnych dla pracowników i konsumentów w sektorze handlu żywnością dotycząca pandemii Covid-19

UNI Global Union, Auchan Retail i Carrefour Group podpisały wspólną deklarację w sprawie wdrożenia dobrych praktyk biznesowych w odpowiedzi na kryzys sanitarny spowodowany pandemią Covid19. W czasach, gdy świat pracy stoi w obliczu bezprecedensowej sytuacji zdrowotnej i ekonomicznej, Auchan Retail, Carrefour i UNI zobowiązują się do komunikowania się i współpracy w celu jak najlepszej...

„Dbaj o siebie, dbaj o innych” – nowa kampania Carrefour Polska

Carrefour ruszył z ogólnopolską kampanią na temat solidarności, odpowiedzialności i bezpieczeństwa. Nowa kampania Carrefour z elementami społecznymi, zainicjowana pod hasłem „Dbaj o siebie, dbaj o innych” pokazuje, jak ważne w tych trudnych czasach są nasze codzienne zachowania. ...

Carrefour i Glovo dowiozą zakupy w mniej niż godzinę

Carrefour, jedna z największych sieci handlowych w kraju i Glovo, popularna aplikacja dostarczająca produkty na życzenie, na początku kwietnia rozpoczęły oficjalną współpracę w Polsce. Konsumenci zyskują możliwość zamawiania zakupów ze sklepów Carrefour Express, które zostaną dostarczone pod ich drzwi przez kurierów Glovo. Wszystko to w czasie krótszym niż godzina.

Carrefour Polska nagradza pracowników sklepów i magazynów za pracę w czasie pandemii koronawirusa

Doceniając zaangażowanie swoich ekip, Carrefour przygotował dla pracowników sklepów i magazynów nagrodę do 1000 zł za ich wysiłek. Dzięki nim sklepy są cały czas otwarte, bezpieczne i pełnią ważną rolę w społeczeństwie, zapewniając swoim klientom dostęp do najbardziej potrzebnych dziś produktów.

Fundacja Carrefour oraz Carrefour Polska przekazuje polskim szpitalom 2 000000 złotych na walkę z pandemią koronawirusa

Fundacja Carrefour włącza się w pomoc dla polskich szpitali, poprzez akcję Caritas Polska #WdzieczniMedykom, wpłacając kwotę ponad 1,3 miliona złotych na zakup respiratorów i środków ochrony osobistej dla lekarzy. Z myślą o bieżących potrzebach personelu medycznego, dodatkowo, Carrefour Polska wesprze 41 szpitali zakaźnych w wybranych miastach Polski przekazując produkty spożywcze i higieniczne na potrzeby ich personelu. Na ten cel Carrefour Polska przeznaczy 650 tysięcy złotych.

Carrefour wprowadza gwarancję niezmiennych cen we wszystkich swoich sklepach w Polsce

Carrefour Polska zdecydował o wprowadzeniu gwarancji niezmiennych cen na 150 produktów marki własnej. Działanie to daje klientom pewność, że w każdym sklepie z logo Carrefour w Polsce kupią oni popularne produkty codziennego użytku w stałej, niezmiennej cenie. ...

Carrefour i Szopi.pl łączą siły w darmowej dostawie produktów spożywczych osobom powyżej 60 roku życia

Od 11 marca Szopi.pl za darmo dostarcza produkty spożywcze osobom, które skończyły 60 lat. Według planów akcja ma trwać dwa tygodnie. Ze względu na znaczny wzrost liczby klientów Szopi.pl zwiększyło liczbę szoperów realizujących zamówienia. W akcję włącza się również Carrefour.

Stanowisko Carrefour Polska

Z uwagi na obecną sytuację epidemiologiczną w Polsce, firma Carrefour zdecydowała o podjęciu następujących działań w zakresie troski o zdrowie swoich pracowników i klientów ...

Carrefour wspólnie z Caritas będą przeciwdziałać marnotrawstwu żywności w Polsce

Carrefour Polska odpowiadając na wymogi ustawy dotyczącej przeciwdziałaniu marnowaniu żywności, podjął decyzję o kontynuacji i rozszerzeniu współpracy w tym zakresie z Caritas Polska. Podpisana umowa dotyczy współpracy i odbioru żywności w hiper- i supermarketach sieci na terenie całego kraju. ...

Dynamiczna ekspansja sieci Carrefour Express. Carrefour otworzył w Warszawie 4 sklepy franczyzowe jednego dnia

Carrefour kontynuuje dynamiczny rozwój sklepów w formacie convenience. Sieć rozpoczęła pierwszy miesiąc 2020 roku z mocnym akcentem otwierając w stolicy aż 4 sklepy franczyzowe jednego dnia. Łącznie od początku roku Carrefour otworzył 10 sklepów w formacie franczyzowym i planuje nowe otwarcia.

Sklepy Carrefour bez jednorazowych sztućców plastikowych w ofercie

Carrefour wycofał ze swojej oferty jednorazowe talerze i sztućce plastikowe, które są objęte tzw. dyrektywą SUP. Sieć wprowadziła też biodegradowalne alternatywy w produktach higienicznych marki własnej. ...

Nowi członkowie w zarządzie Carrefour Polska

Dotychczasowy skład zarządu Carrefour Polska, w funkcjach prezesa i wiceprezesów, został powiększony o nowych członków zarządu. Obecny skład zarządu Carrefour Polska i podległe im obszary odpowiedzialności: Christophe Rabatel – prezes zarządu Justyna Orzeł – wiceprezes zarządu, sekretarz generalny i dyrektor zasobów ludzkich Jadwiga Zientara - wiceprezes zarządu Tareck Ouaibi...