Carrefour PRO to najnowocześniejszy hipermarket sieci otwarty w CH Atrium Promenada, w którym klienci skorzystają z niestosowanych wcześniej rozwiązań cyfrowych i nowych konceptów handlowych. Nowy sklep skupia w sobie innowacyjne rozwiązania opracowane przez firmę w ramach strategii omnikanałowej.
Carrefour Polska powołał Komitet Naukowy SENS. Będzie on współpracował z siecią w celu stałej optymalizacji i rozwoju Uproszczonego Systemu Znakowania Wartością Odżywczą (SENS), który jest nową inicjatywą Carrefour. Pierwsze spotkanie komitetu odbyło się 14 grudnia w centrali Carrefour Polska w Warszawie.
Tauron Polska Energia, dostawca energii elektrycznej oraz gazu, rozpoczął współpracę z Carrefour Polska, właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych w Polsce. Pierwszy lokal nowego najemcy jest już dostępny w Galerii Zdrój w Jastrzębiu-Zdroju. Drugi wkrótce otwarty zostanie w Rybniku.
6 grudnia podczas konferencji w Ministerstwie Rozwoju Carrefour Polska dołączył do Partnerstwa na rzecz celów zrównoważonego rozwoju. Podczas spotkania zaprezentowano również przewodnik dla firm „SDGs w Praktyce”, którego partnerem branżowym jest Carrefour.
Sklepy sieci Carrefour dołączyły do akcji Caritas „Tak, POMAGAM!”. W ramach tej inicjatywy już 8 i 9 grudnia Caritas Polska we współpracy ze swoimi diecezjalnymi oddziałami, zorganizuje trzynastą zbiórkę żywności w wybranych hiper- i supermarketach Carrefour.
Z wyników badania „Dlaczego edukacja żywieniowa w Polsce jest potrzebna?”, które zostało przeprowadzone na zlecenie SGGW i sfinansowane przez Fundację Carrefour, wynika, że w centralnym regionie Polski częściej niż w innych regionach stwierdza się prawidłową masę ciała. Badanie zrealizowano na potrzeby trzeciej edycji programu edukacyjno-badawczego „ABC Zdrowego Żywienia”.
Klienci sklepów Carrefour Polska mogą skorzystać z wyselekcjonowanej oferty voucherów prezentowych Super Prezentów. Super Prezenty to wyjątkowa forma podarunku, która gwarantuje niepowtarzalne przeżycia.
Z wyników badania „Dlaczego edukacja żywieniowa w Polsce jest potrzebna?”, które zostało przeprowadzone na zlecenie SGGW i sfinansowane przez Fundację Carrefour, wynika, że w regionie północno-wschodnim (województwa lubelskie, warmińsko-mazurskie oraz podlaskie) największa liczba dzieci ma prawidłową masę ciała. Badanie zrealizowano na potrzeby trzeciej edycji programu edukacyjno-badawczego „ABC Zdrowego Żywienia”.
Z wyników badania „Dlaczego edukacja żywieniowa w Polsce jest potrzebna?”, które zostało przeprowadzone na zlecenie SGGW i sfinansowane przez Fundację Carrefour, wynika, że w regionie południowo-zachodnim największa liczba dzieci ma nadwagę. Badanie zrealizowano na potrzeby trzeciej edycji programu edukacyjno-badawczego „ABC Zdrowego Żywienia”.
Blisko 80 sklepów Carrefour Polska dołączyło do Świątecznej Zbiórki Żywności, organizowanej przez Federację Polskich Banków Żywności. Już w najbliższy weekend, od 1 do 3 grudnia, w sklepach sieci pojawią się wolontariusze zbierający żywność dla potrzebujących.
Z wyników badania „Dlaczego edukacja żywieniowa w Polsce jest potrzebna?”, które zostało przeprowadzonego na zlecenie SGGW i sfinansowane przez Fundację Carrefour, wynika, że w regionie północno-zachodnim (województwa pomorskie, zachodnio-pomorskie, kujawsko-pomorskie oraz wielkopolskie) obserwuje się największą liczbę dzieci z nieprawidłową masą ciała. Badanie zrealizowano na potrzeby trzeciej edycji programu edukacyjno-badawczego „ABC Zdrowego Żywienia”.
Trwa kolejny etap modernizacji Centrum Handlowego AKS w Chorzowie. Obecnie prowadzone są prace związane z remodelingiem pasażu oraz fasady obiektu. Do użytku oddana została już także dodatkowa powierzchnia handlowa, którą galeria zyskała w ramach pierwszego etapu inwestycji.
W super- i hipermarketach Carrefour Polska można już nabyć zakłady gry Eurojackpot – największej w Europie gry liczbowej, którą w Polsce organizuje Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO. Carrefour jest pierwszą siecią handlową w Polsce, w której za zakłady gier LOTTO można płacić kartą płatniczą.
Z wyników badania „Dlaczego edukacja żywieniowa w Polsce jest potrzebna?”, które zostało przeprowadzonego na zlecenie SGGW i sfinansowane przez Fundację Carrefour, wynika, że w regionie północno-zachodnim (województwa pomorskie, zachodnio-pomorskie, kujawsko-pomorskie oraz wielkopolskie) obserwuje się największą liczbę dzieci z nieprawidłową masą ciała. Badanie zrealizowano na potrzeby trzeciej edycji programu edukacyjno-badawczego „ABC Zdrowego Żywienia”.
Black Friday, czyli globalny festiwal promocji i rabatów, zawita od 24 listopada do sklepów Carrefour Polska. Czarny Piątek e-bonów potrwa w sklepach sieci aż do niedzieli.
Z wyników badania „Dlaczego edukacja żywieniowa w Polsce jest potrzebna?”, które zostało przeprowadzonego na zlecenie SGGW i sfinansowane przez Fundację Carrefour, wynika, że w regionie północno-wschodnim (województwa lubelskie, warmińsko-mazurskie oraz podlaskie) u największej liczby dzieci stwierdzono prawidłową masę ciała. Badanie zrealizowano na potrzeby trzeciej edycji programu edukacyjno-badawczego „ABC Zdrowego Żywienia”.
Z wyników badania „Dlaczego edukacja żywieniowa w Polsce jest potrzebna?”, które zostało przeprowadzonego na zlecenie SGGW i sfinansowane przez Fundację Carrefour, wynika, że w regionie północno-wschodnim (województwa lubelskie, warmińsko-mazurskie oraz podlaskie) u największej liczby dzieci stwierdzono prawidłową masę ciała. Badanie zrealizowano na potrzeby trzeciej edycji programu edukacyjno-badawczego „ABC Zdrowego Żywienia”.
Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska, otrzymał nominację do Komitetu Wykonawczego Grupy Carrefour, w którym będzie odpowiedzialny za rynek belgijski, polski i rumuński.
Z wyników badania „Dlaczego edukacja żywieniowa w Polsce jest potrzebna?”, które zostało przeprowadzone na zlecenie SGGW i sfinansowane przez Fundację Carrefour, wynika, że w Małopolsce najmniejsza liczba dzieci ma nadwagę, w porównaniu z innymi przebadanymi rejonami. Badanie zrealizowano na potrzeby trzeciej edycji programu edukacyjno-badawczego „ABC Zdrowego Żywienia”.
Carrefour wystartował w Polsce z nowoczesnym portalem informacyjnym przeznaczonym dla interesariuszy. Celem nowej platformy jest informowanie o bieżących działaniach firmy oraz wsparcie rozwoju kluczowych obszarów biznesowych. Uruchomienie nowego serwisu to kolejne z zaawansowanych rozwiązań technologicznych wdrożonych przez Carrefour Polska w Internecie.