W Radomiu, przy ul. Gagarina 9, działa już nowy Carrefour Market. Sklep o powierzchni 788 m2 jest już 20. supermarketem w sieci franczyzowej Carrefour Polska. Są one odpowiedzią na potrzeby przedsiębiorców, którzy są zainteresowani prowadzeniem w modelu franczyzowym dużych sklepów.

Sklep oferuje ponad 200 rodzajów warzyw i owoców oraz soków i bakalii, w tym wiele nowości marki własnej Carrefour oraz bogaty wybór świeżych wędlin i serów, a także mięsa. Klienci znajdą tu również wyroby z Wędzarni Carrefour oraz świeże pieczywo. Ofertę uzupełniają artykuły regionalne i lokalne oraz produkty pod marką „Jakość z Natury Carrefour”, wytwarzane z poszanowaniem środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa i kontrolowane „od pola do talerza”. Z myślą o osobach poszukujących posiłków w ofercie supermarketu znalazły się także gotowe do zjedzenia dania, zupy czy sałatki w tym niedawno wprowadzonej na rynek marki własnej Bon Apetit!

- Oferta radomskiego supermarketu Carrefour odpowiada na potrzeby lokalnej społeczności. Mieszkańcy mogą liczyć na bogaty wybór świeżych i zdrowych produktów, będących podstawą codziennej diety. W podobny sposób współpracujemy z naszymi partnerami, jako jedyny franczyzodawca dysponujemy wieloma formatami sklepów, dzięki czemu możemy elastycznie dostosowywać je do potrzeb konkretnego przedsiębiorcy - mówi Wojciech Sypień, dyrektor odpowiedzialny za rozwój supermarketów franczyzowych w Carrefour Polska.

Polscy przedsiębiorcy coraz chętniej prowadzą działalności pod szyldem znanej marki, co potwierdza rosnąca z roku na rok liczba placówek franczyzowych. Dlatego Carrefour Polska oferuje im różne możliwości współpracy, od małych sklepów osiedlowych i wielskich, przez sklepy na stacjach paliw, większe placówki convenience aż po supermarkety franczyzowe.

Aktualnie w sieci franczyzowej Carrefour Polska działa 14 supermarketów w wolnostojących pawilonach handlowych, 5 w centrach handlowych i retail parkach oraz 1 usytuowany na stacji paliw.

Format supermarketów przeznaczony jest dla przedsiębiorców dysponujących lokalem o powierzchni co najmniej 500m2. Jednak osoby, które nie posiadają tego typu obiektu mogą przejąć sklep sieci własnej Carrefour. Zainteresowani więcej szczegółów znajdą na stronie https://serwiskorporacyjny.carrefour.pl/franczyza/supermarkety-franczyzowe.

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej: www.serwiskorporacyjny.carrefour.pl

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

Załączniki komunikatu

.pdf

2020_09_03_20_supermarket franczyzowy _w_carrefour_polska_komunikat_prasowy.pdf
[ 660,6 kB ]

.doc

2020_09_03_20_supermarket franczyzowy _w_carrefour_polska_komunikat_prasowy.docx
[ 55,7 kB ]

Carrefour Supermarket - zdjęcie 6
[ 6,5 MB ]

Zobacz również