W 17 galeriach handlowych Carrefour Polska otwarto w tym roku 33 nowe sklepy, punkty usługowe i gastronomiczne. Wśród najnowszych są m.in. salon Diverse w Galerii Słowiańskiej w Zgorzelcu, sklep Hebe w centrum w Starogardzie Gdańskim oraz dwa sklepy ze zdrową żywnością sieci Organic Farma Zdrowia. Pierwszy już wzbogacił ofertę Galerii Morena w Gdańsku a drugi w najbliższych dniach zostanie otwarty w Galerii Zielone Wzgórze w Białymstoku.
W mazowieckich Galeriach Carrefour w Tomaszowie Mazowieckim i Żyrardowie powstały pierwsze w sieci Carrefour salony optyczne międzynarodowej sieci Brillen, która działa w USA i Unii Europejskiej. Sieć TEDi, oferująca szeroką gamę artykułów dekoracyjnych i gospodarstwa domowego, otwarła swój pierwszy sklep w galerii w Kaliszu. W centrach w Warszawie, Szczecinie i Grudziądzu otwarte zostały salony marki Czas na Herbatę, która jest największą siecią herbacianą w kraju. Z kolei Kraina Serów, pierwsza w Polsce sieć specjalistycznych sklepów z serami, jest najnowszą marką w gdańskiej Galerii Morena, największym centrum handlowym w portfolio Carrefour.
- Galerie Carrefour w 2020 r. poszerzyły swoje portfolio o nowe, silne marki, dzięki którym możemy oferować klientom atrakcyjny i coraz bardziej zróżnicowany mix najemców. Wśród nowych brandów w naszych centrach zadebiutowały m.in.: Brillen.pl, TEDi, Czas na Herbatę czy Kraina Serów. Pojawili się również nowi lokalni najemcy, m.in. punkty usługowe, biura podróży i restauracje – mówi Ewa Karska, dyrektor Działu Galerii Handlowych w Carrefour Polska. - Obserwujemy też ekspansję marek, które już wcześniej były obecne w naszych galeriach co potwierdza, że dzięki doskonałej lokalizacji, obecności hipermarketu spożywczego oraz bezpośredniej dostępności wielu sklepów, nasze kompaktowe galerie dobrze poradziły sobie ze spadkiem footfallu wynikającym z ograniczeń w handlu, związanym z epidemią koronawirusa – dodaje Ewa Karska.
Swoje zaangażowanie w Galeriach Carrefour zwiększyły duże międzynarodowe i polskie marki jak: Calvin Klein, Rossmann, Pepco, Sizeer, Home & You czy Sinsay. Nowe salony sprzedaży otwarli operatorzy telekomunikacyjni: Orange, Plus i T-Mobile. Kolejny punkt uruchomiła również Poczta Polska.
We wszystkich centrach handlowych priorytetem sieci Carrefour jest bezpieczeństwo sanitarne klientów i pracowników oraz najwyższe standardy higieny. W trosce o odwiedzających i pracowników galerie zapewniają płyn do dezynfekcji, informują o zasadach bezpieczeństwa, sposobach korzystania z maseczek i rękawiczek oraz myciu i dezynfekcji rąk. Zadbano o częste sprzątanie obiektów i ich regularne dezynfekcje oraz monitoring liczby klientów przebywających w galeriach. Wszystko po to, by klienci byli bezpieczni.
Carrefour jest w Polsce właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. To galerie w dużych i średnich miastach, które łączy doskonała lokalizacja oraz zróżnicowany i dopasowany do lokalnych potrzeb tenant mix. Obiekty te przeszły w ostatnich latach modernizacje i remodeling by zapewnić klientom bezpieczne i przyjemne zakupy, a najemcom nowe możliwości rozwoju.
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej: www.serwiskorporacyjny.carrefour.pl
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.