System click&collect w internetowym sklepie eCarrefour.pl został rozbudowany o kolejnych 18 sklepów w 17 miastach. Już 2/3 hipermarketów Carrefour udostępnia możliwość odbioru produktów niespożywczych zamówionych online.

Usługa click&collect umożliwia bezpłatny odbiór zamówionego na stronie internetowej produktu we wskazanym sklepie Carrefour i jest odpowiedzią na panujące na rynku trendy. Zamówione produkty klienci będą mogli odebrać w kolejnych 18 hipermarketach zlokalizowanych w 17 miastach. Tym samym liczba sklepów, które są częścią systemu click&collect wzrosła do 57 sklepów w Polsce.

Dla klientów, którzy nie mogą odebrać produktu osobiście, Carrefour umożliwił skorzystanie z usługi kurierskiej w korzystnej i stałej cenie 9,99 zł, bez względu na wielkość zamówionego produktu oraz miejsca wysyłki.

Asortyment eCarrefour.pl wzrósł z początkowych 600 produktów do ponad 4 500 obecnie, podzielonych na 16 kategorii. Klienci skorzystać mogą także z licznych promocji, dostępnych w sklepie internetowym oraz wygodnych form płatności za towar takich jak: przelewy internetowe, płatność kartą płatniczą bądź podarunkową, czy też gotówką przy odbiorze osobistym, umożliwiają klientom szybką i nowoczesną formę robienia zakupów.

Adresy hipermarketów Carrefour, które dołączyły do usługi click&collect to:

  • Bełchatów, ul. Kolejowa 4
  • Bielsko-Biała, ul. Sarni Stok 2
  • Gliwice, ul. Lipowa 1
  • Jaworzno, ul. Wojska Polskiego 2D
  • Kędzierzyn-Koźle, ul. Kozielska 20
  • Konin, ul. Paderewskiego 8
  • Łódź, ul. Bandurskiego 49
  • Olkusz, ul. Rabsztyńska 2
  • Opole-Zawada, ul. Dębowa 1
  • Oświęcim, ul. Powstańców Śląskich 1
  • Pabianice, ul. Popławska 4/20
  • Poznań, ul. Górecka 30
  • Poznań, ul. Pleszewska 1
  • Sochaczew, ul. Warszawska 119
  • Szczecin, ul. Mieszka I 73
  • Warszawa, ul. Wołoska 12
  • Wodzisław Śląski, ul. Matuszczyka 2
  • Wołomin, ul. Geodetów 2

Sklep internetowy Carrefour uruchomiony został w 2015 roku w odpowiedzi na oczekiwania klientów, uzupełniając tym samym dotychczasowe kanały sprzedaży francuskiej firmy. Stały rozwój internetowego kanału dystrybucji poprzez bogaty i różnorodny asortyment, obrazują kierunek, w jakim podąża firma Carrefour.

Dodatkowe informacje o eCarrefour.pl:

Platforma zakupowa eCarrefour.pl oferuje atrakcyjne promocje handlowe oraz gwarancję satysfakcji z zakupów – każdy klient, który nie będzie zadowolony z zakupów, może zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego zakupu.

W ramach usług dodatkowych, eCarrefour.pl zapewnia nie tylko transport i serwis zakupionego towaru, ale również utylizację starego sprzętu oraz realizację indywidualnych zamówień.

 

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Załączniki komunikatu

780x250_powitanie_prev.jpg
[ 67,6 kB ]

.pdf

16_10_25_57 hipermarketów objętych usługą click&collect sklepu eCarrefour.pdf
[ 326,1 kB ]

.doc

16_10_25_57 hipermarketów objętych usługą click&collect sklepu eCarrefour.pl.doc
[ 48,6 kB ]

Zobacz również