W sklepach Carrefour Polska 1000 najczęściej kupowanych produktów nie zmieni swojej ceny przez najbliższe miesiące. Akcja jest częścią szeroko zakrojonej kampanii Carrefour, której celem jest  walka o siłę nabywczą Polaków.

Na skutek rosnącej inflacji, której przyczynia się do znacznego wzrostu cen artykułów pierwszej potrzeby, firma Carrefour postanowiła wdrożyć program „Blokada cenowa" .

Akcja ma na celu utrzymanie cen tysiąca najczęściej kupowanych w sieci produktów na tym samym poziomie. Wzrost cen żywność i środków chemicznych bezpośrednio wpływa na stan budżetu domowego, ponieważ artykuły te stanowią największą część wydatków przeciętnego gospodarstwa domowego. Carrefour Polska, wprowadzając akcję zablokowania cen na poziomie z 3 września br., chce umożliwić klientom zakup towarów w konkurencyjnych cenach, co oznacza duże oszczędności dla naszych klientów. Produkty biorące udział w akcji wyróżniają się na tle innych towarów dzięki specjalnym oznaczeniom.

„Blokada cenowa" jest częścią szeroko zakrojonej kampanii Carrefour Polska, której celem jest przeciwdziałanie rosnącym cenom. Kampania „Siła nabywcza" walczy z rosnącą inflacją poprzez utrzymanie cen na stałym poziomie, bogatą ofertę towarów marki własnej i  atrakcyjne promocje.

Zobacz również