Carrefour oferuje najlepsze ceny i jakość obsługi. W rankingu tygodnika Polityka poświeconemu sieciom handlowym na polskim rynku Carrefour zajął I miejsce. Jest to ukoronowanie konsekwentnej polityki firmy, realizowanej od 10 lat.

Tygodnik „Polityka" już po raz piąty zbadał, w której sieci naprawdę można kupić taniej,
a która przykłada największą troskę do obsługi. Wyniki rankingu opublikowano w grudniowym (44.) numerze tygodnika, tuż przed świąteczną gorączką zakupową.

W tym rankingu sieć Carrefour zajęła zaszczytne I miejsce, poprawiając o dwie pozycje swój wynik
z roku 2005 i 2004. Godnym podkreślenia jest fakt, że ostateczny werdykt uwzględniał uzyskane wyniki w dwóch kryteriach: jakość obsługi i ceny produktów.

Badanie zostało przeprowadzone przez Instytut GfK Polonia 26 października 2007 na terenie całego kraju. Ankieterzy, pracownicy instytutu GFK Polonia, odwiedzili w piątkowe popołudnie po trzy placówki sześciu sieci.

W każdej kupili 40 identycznych towarów. Na podstawie porównania cen poszczególnych produktów, a także łącznej wartości koszyka, wytypowano „hipermarketowego" lidera. W tej kategorii cen Carrefour zajął II miejsce (skok z IV). W kategorii „Sieć najbardziej przyjazną", gdzie oceniano porządek, jakość obsługi i czas realizacji zakupów Carrefour zajął I miejsce, poprawiając o 4 miejsca wynik z roku 2006.

Tegorocznym wynikiem sieć Carrefour po trzech latach zdetronizowała dotychczasowego lidera Auchan.

 

Informacje o Carrefour Polska

Firma Carrefour jest obecna w Polsce już od 10 lat Pierwszy sklep został otwarty w Łodzi w 1447 r. Na dzień dzisiejszy Carrefour Polska posiada 343 sklepy w tym 73 hipermarkety i 270 supermarketów oraz 36 stacji benzynowych. Zatrudnia 27 tys. pracowników. Carrefour Polska należy w 100-procentach do francuskiej grupy Carrefour, która jest numerem 1 dużej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie. Grupa Carrefour zatrudnia 450 tys. pracowników i ma ponad 12 tys. sklepów w 24 krajach na całym świecie.

Zobacz również