W 2021 roku Carrefour uruchomił w 34 sklepach własnych w całej Polsce strefy OUTLET, oferujące produkty niespożywcze w obniżonych cenach. Bardzo pozytywny odbiór rozwiązania przez klientów skłonił sieć do dynamicznego rozwoju stref – tylko w styczniu br. Carrefour otworzył kolejne 34 strefy, zaś w lutym otwarte zostało kolejnych 20 lokalizacji. Tym samym w ramach sieci Carrefour istnieje już ponad 90 stref OUTLET.

Strefy OUTLET to specjalnie oznaczone strefy na terenie hal sprzedażowych sklepów, w których klienci mogą nabyć produkty non-food w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Asortyment dostępny w ramach konceptu grupowany jest według kategorii cen: do 5 zł, do 10 zł, do 15 zł oraz super oferty w wyjątkowych cenach. Najtańsze produkty oferowane są już za 29 gr. Sieć zapewnia szeroką gamę produktów przemysłowych w wielu kategoriach, w tym m.in. artykuły wyposażenia wnętrz, dekoracyjne, sportowe, dla domu, zabawki, RTV/AGD.

Już w fazie testów w 2020 roku koncept stref OUTLET cieszył się dużym zainteresowaniem naszych klientów w Gdańsku, Krakowie i Warszawie – mówi Marek Lipka, Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy i Supply Chain w Carrefour Polska. –Skorzystaliśmy z naszych 25 lat doświadczenia na polskim rynku, by zapewnić klientom wyjątkową, stale aktualizowaną ofertę non-food, która odpowiada na ich potrzeby i gust. Dokładamy niezmiennie wszelkich starań, by wizyta w strefie OUTLET była miejscem do inspiracji i znalezienia dobrych okazji.

Strefy OUTLET Carrefour działają obecnie w następujących miastach: Bełchatów, Biała Podlaska, Białystok, Bolesławiec, Bydgoszcz, Bytom, Chorzów, Ciechanów, Dębica, Elbląg, Gdańsk, Gliwice, Grodzisk Mazowiecki, Grudziądz, Kalisz, Katowice, Kłodzko, Koło, Kraków, Kraśnik, Krosno, Kutno, Kwidzyn, Leszno, Lublin, Łódź, Nowa Sól, Nowy Sącz, Olkusz, Olsztyn, Opole, Otwock, Pabianice, Piła, Płock, Poznań, Przemyśl, Pszczyna, Puławy, Radomsko, Rawa Mazowiecka, Rybnik, Rzeszów, Siedlce, Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Starachowice, Stare Babice, Stojadła gm. Mińsk Mazowiecki, Suwałki, Swarzędz, Szczecin, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zamość, Zgorzelec oraz Zielona Góra Dąbrówka. Sieć przewiduje, że do końca pierwszego półrocza 2022 roku liczba stref OUTLET działających w Polsce powiększy się o kolejne kilkadziesiąt sklepów.

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

Załączniki komunikatu

.doc

21 02 2022 - Carrefour rozwija koncept Strefy Outlet
[ 41.7 kB ]

.pdf

21 02 2022 - Carrefour rozwija koncept Strefy Outlet
[ 104.2 kB ]

Strefa Outlet Carrefour (1)
[ 296.4 kB ]

Strefa Outlet Carrefour (3)
[ 444.8 kB ]

Strefa Outlet Carrefour (5)
[ 395.5 kB ]

Strefa Outlet Carrefour (6)
[ 321.9 kB ]

Strefa Outlet Carrefour (7)
[ 273.1 kB ]

Zobacz również