Na stacji LUKOIL został otwarty pierwszy sklep franczyzowy Carrefrour Express. Sklep mieści się w Warszawie, przy ul. Puławskiej 621 B i funkcjonuje od 10 listopada br. Firmy Carrefour Polska i LUKOIL Polska podjęły współpracę franczyzową, w ramach której Carrefour oferuje koncept sklepu oraz odpowiednio dobrany asortyment dostosowany do potrzeb klientów stacji.

Strony wyrażają nadzieję, że nowy sklep spełni oczekiwania klientów oraz przyczyni się do zwiększenia obrotów na stacjach dzięki urozmaiconemu asortymentowi sklepu.

Sklep franczyzowy na stacji w Warszawie oferuje szeroki wybór produktów w cenach niższych niż obowiązujące w tradycyjnych osiedlowych supermarketach. Ponadto, sklep - podobnie jak stacja paliw - czynny jest całodobowo. W nowej ofercie, prócz nabiału, wędlin, warzyw i owoców, będzie również świeże pieczywo dostarczane z lokalnej piekarni oraz dania gotowe. Obszerny sklep, przejrzyste rozmieszczenie produktów oraz atrakcyjne ceny i promocje zapewniają łatwe i szybkie dokonywanie zakupów.

Liczymy, że klienci docenią koncept, jaki został wprowadzony na tej stacji paliw. Carrefour sprawdził podobne rozwiązania już w dużych i małych miastach, a także na wsiach. Jesteśmy przekonani, że doskonale wpasuje się także w ten segment rynku, którym są stacje benzynowe, dlatego zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy z LUKOIL Polska i otworzenie pierwszego sklepu - mówi Francois Vincent, Dyrektor ds. Franczyzy Carrefour Polska.

Naszym celem jest zaspokojenie potrzeb klientów, wierzymy, że podjęta współpraca spotka się z życzliwym zainteresowaniem klientów. Dogodna lokalizacja, szeroki wybór produktów w rozsądnych cenach, obszerny parking oraz stała dostępność gwarantują powodzenie przedsięwzięcia - mówi Piotr Żuromski, Dyrektor Sprzedaży Detalicznej LUKOIL Polska.

---

Lukoil Polska posiada obecnie 115 stacji benzynowych na terenie całego kraju. Oferuje paliwa wysokiej jakości w rozsądnej cenie. Jest częścią międzynarodowego koncernu Lukoil, światowego lidera przetwórstwa i produkcji ropy naftowej oraz gazu ziemnego. Wizją Spółki jest wykorzystywanie naturalnych źródeł energetycznych z korzyścią dla ludzi.

Carrefour Polska rozwija dwa formaty sklepów franczyzowych w Polsce: Carrefour Express z charakterystycznym zielonym logo o pow. od 100 do 500 mkw. oraz Carrefour Express Convenience z pomarańczowym logo - są to sklepy dla lokalizacji typowo miejskich o powierzchni do 100 mkw. Współpraca franczyzowa oferuje kompleksową ofertę dla franczyzobiorcy, w tym stałą pomoc w prowadzeniu działalności biznesowej. Pod szyldem Carrefour Express działa aktualnie blisko 300 sklepów franczyzowych w Polsce. Średnio otwieranych jest kilkanaście nowych obiektów w miesiącu. Carrefour Polska należy do Grupy Carrefour, która od ponad 30 lat oferuje współpracę franczyzową w różnych krajach świata.

 

 

Tagi: franczyza

Załączniki komunikatu


[ 476,0 kB ]

Zobacz również