InPost - lider nowoczesnych usług logistycznych oraz Carrefour - największa omnikanałowa sieć handlowa w Polsce rozpoczęły współpracę w zakresie usług mobile commerce. Dzięki nawiązanemu partnerstwu polscy konsumenci zrobią zakupy spożywcze w Carrefour za pośrednictwem aplikacji mobilnej InPost Fresh oraz otrzymają je dostawą kurierską już następnego dnia. W pierwszej fazie współpracy usługa oferowana jest mieszkańcom Warszawy i Krakowa.
– Grupa Carrefour postawiła sobie ambitny cel potrojenia wskaźnika GMV ze swojej działalności e-commerce, który w 2026 roku ma wynieść 10 mld euro. Współpraca z InPost wpisuje się w naszą globalną strategię rozwoju zakupów internetowych - mówi Marek Garus, Dyrektor ds. operacji i rozwoju e-commerce w Carrefour Polska. Nawiązane partnerstwo z InPost w zakresie m-commerce pozwoli nam nie tylko znacząco zwiększyć zasięg naszej oferty zakupów spożywczych przez Internet, ale także znacząco przyspieszy czas ich realizacji oraz dostawy do klienta finalnego – dodaje Garus.
- InPost ma silną, ugruntowaną pozycję na rynku e-commerce. W tej współpracy bazujemy na doświadczeniach z obszaru logistyki i know – how związanym z dotarciem do końcowego klienta, z towarem zakupionym poprzez aplikację. Wierzymy, że gwarantowana jakość dostaw InPost Fresh będzie wyjątkową ofertą dla naszych wspólnych klientów. Cieszymy się, że wychodzimy poza Warszawę i będziemy także obecni w Krakowie, który dla InPostu ma specjalne znaczenie - to nasza kolebka, gdzie obecnie znajduje się główna siedziba InPost - Marcin Dakowski, Dyrektor Zarządzający InPost Fresh.
Aby zacząć korzystanie z szybkich i wygodnych zakupów przez telefon czy tablet, wystarczy pobrać aplikację InPost Fresh - rejestracja jest szybka i intuicyjna. W aplikacji, w wygodny sposób można wybierać spośród 3500 produktów dostępnych w sieci Carrefour. W asortymencie znajdują się m.in. szeroki wybór artykułów spożywczych, w tym produktów świeżych, jak warzywa i owoce, pieczywo, mięso czy ryby, a także dania gotowe, artykuły dla zwierząt, środki czystości czy chemia domowa. Klienci znajdą w ofercie również szeroki wybór produktów marki własnej Carrefour czy certyfikowanego asortymentu BIO.
Po zapełnieniu mobilnego koszyka, klient może precyzyjne ustalić godzinę dostawy kuriera. Może ona nastąpić już następna samego dnia lub w ciągu kilku kolejnych dni od poniedziałku do soboty włącznie. Zakupy są przewożone transportem InPost w kontrolowanej temperaturze, która pozwoli produktom zachować jakość i świeżość. Produkty dostarczone zostaną pod same drzwi klienta, a każdy etap realizacji zamówienia widoczny będzie w aplikacji, co zwiększy poczucie komfortu użytkowników usługi.
Minimalna wartość zamówienia wynosi 100 zł. Klienci mają do dyspozycji najwygodniejsze formy płatności, w tym przedpłatę z użyciem Blika, szybkiego przelewu czy karty płatniczej. Docelowo firmy udostępnią również możliwość płatności przy odbiorze zamówienia od kuriera za pomocą karty płatniczej lub Blika.
O InPost
InPost (AEX: INPST) to wiodąca platforma dostaw dla e-commerce w Europie. Założony przez Rafała Brzoskę InPost to obecnie wiodąca platforma dostaw dla e-commerce, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce. Pierwsze Paczkomaty® oznaczone żółto-czarnym logo pojawiły się w Krakowie w 2009 roku i bardzo szybko stały się charakterystycznym elementem polskich miast. Dziś sieć Paczkomatów® InPost jest największą i najwygodniejszą automatyczną siecią odbioru i nadawania przesyłek w Europie – to łącznie ponad 22 tysięcy nowoczesnych urządzeń, z czego już niemal 17 tysięcy w Polsce. InPost świadczy także usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce w Polsce, współpracując z ponad 40 000 e-sprzedawców. Tylko w roku 2021 firma w ramach usług kurierskich i w Paczkomatach obsłużyła 517,6 milionów przesyłek.
Od samego początku ambicją Rafała Brzoski było wyjście daleko poza granice kraju i stworzenie największego sukcesu biznesowego Polski na arenie europejskiej. Usługi InPost są dziś dostępne także dla klientów w Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Hiszpani, Portugali i krajach Beneluxu. W lipcu 2021 roku InPost przejął za 513 mln euro francuskiego potentata logistycznego Mondial Relay, co było największą polską prywatną inwestycją zagraniczną. Wejście firmy w 2021 roku na giełdę EURONEXT-Amsterdam było największym debiutem europejskiej spółki technologicznej w historii kontynentu.
Paczkomaty® InPost zapewniają konsumentom tańszą, elastyczną, wygodną, przyjazną dla środowiska i bezdotykową opcję dostawy. Dzięki temu InPost tworzy najbardziej ekologiczne rozwiązanie dostaw dla handlu elektronicznego – dostawa do Paczkomatów® redukuje emisję CO2 o dwie trzecie w porównaniu z dostawami kurierskimi na obszarach miejskich i aż o 90% na obszarach wiejskich. Ponadto pozwala na zmniejszenie zatorów komunikacyjnych, a także zapewnienie wygodniejszego rozwiązania w zakresie dostarczania paczek konsumentom w trybie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i bez konieczności oczekiwania na przesyłkę w domu. Aplikacja mobilna InPost „InPost Mobile” to jedna z najpopularniejszych aplikacji w Polsce.
Więcej informacji na: www.inpost.pl
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej informacji o naszej działalności pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl, na Twitterze (@CarrefourPolska) oraz LinkedInie (CarrefourPolska).
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2021 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 81,2 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.