6 października br., podczas uroczystej Gali kończącej kongres European IC & Intranet Meeting, Carrefour Polska otrzymał Grand Prix Internal 2011 w kategorii „Najlepszy Intranet 2011 - Duże firmy”.

Jury, złożone z laureatów ubiegłorocznej edycji, przedstawicieli branży komunikacji wewnętrznej i intranetów, firm i uczelni, wybrało najlepsze projekty w poszczególnych kategoriach.

Projekt intranetu firmowego „Nowy Intranet Pracowników Carrefour Polska”, który został opracowany i wdrożony na początku 2011 r. w sieci Carrefour Polska uzyskał najwyższą ocenę za: „Przejrzystą i rozbudowaną strukturę intranetu, twórcze i ciekawe podejście do akcji informacyjno-promocyjnej,  rozbudowany i skuteczny model zarządzania intranetem i treścią, właściwe dopasowanie intranetu do specyfiki organizacji.  Za osiągnięcie efektów w zakresie optymalizacji procesu komunikacji poprzez ograniczenie liczby maili i stworzenie narzędzia do komunikacji operacyjnej na linii centrala–sklepy, czyli Dzienników operacyjnych oraz pogodzenie potrzeb dwóch odrębnych jednostek biznesowych jakimi są supermarkety i hipermarkety”.

Grand Prix Internal 2011 za najlepszy intranet firmowy jest dla Carrefour Polska wspaniałym wyróżnieniem i jednocześnie nagrodą dla zespołu, który pracował przy tym projekcie. Intranet w komunikacji wewnętrznej tak dużej firmy, jaką jest Carrefour Polska odgrywa bardzo ważną rolę. Dzięki niemu nasi pracownicy ze wszystkich sklepów mieszczących się na terenie całego kraju mają dostęp do najświeższych i najważniejszych informacji na temat firmy oraz posiadają bezpośredni dostęp do wszystkich osób pracujących w Carrefour. Pracownicy znajdą także w intranecie informacje o szkoleniach, świadczeniach socjalnych, wszelkie wzory niezbędnych dokumentów, informacje na temat procedur obowiązujących w firmie czy aktualny przegląd prasy dotyczący naszej branży” – mówi Katarzyna Kosel, dyrektor ds. zasobów ludzkich w Carrefour Polska.


Dzięki wprowadzeniu dodatkowych, interaktywnych funkcji, pracownicy mogą także brać udział w ankietach dotyczących funkcjonowania firmy Carrefour i mieć bezpośredni wpływ na kształt niektórych rozwiązań proponowanych przez dyrekcję sieci. Funkcjonalny i przejrzysty intranet jest dzisiaj podstawowym narzędziem obiegu informacji i komunikacji wewnętrznej w firmie posiadającej tak dużo pracowników i plac& oacute;wek handlowych jak Carrefour.

Dodatkowe informacje:

Maria Cieślikowska, Carrefour Polska, tel.: 22 517 23 21, e-mail: maria_cieslikowska@carrefour.com

Tomasz Pietrzyk, Ciszewski Public Relations, tel.: 22 563 32 21, e-mail: tomasz_pietrzyk@carrefour.com

Zobacz również