Carrefour Polska otworzył właśnie nowy hipermarket w Pile, będący jednocześnie 96. hipermarketem tej sieci w Polsce. Spółka realizuje także szereg innych inwestycji na polskim rynku, m.in. modernizuje swoje hipermarkety oraz centra handlowe i rozwija sieć franczyzowych sklepów osiedlowych. Carrefour planuje również otwarcia kolejnych hipermarketów w nowobudowanych, warszawskich galeriach handlowych: Galerii Wilanów i Galerii Północnej oraz zakończenie budowy parku handlowego w Sochaczewie.

Nowy hipermarket Carrefour został otwarty 17 października br. w nowopowstałym centrum handlowym – Galerii VIVO!, zlokalizowanym tuż przy dworcu PKP w Pile. Oferuje on nowoczesną, przestronną halę sprzedaży o powierzchni 3,5 tys. mkw., gdzie klienci znajdą ponad 30.000 różnych produktów. Oferta nowego hipermarketu Carrefour opiera się na różnorodności, tak aby każdy z klientów mógł znaleźć tam wszystko, czego potrzebuje. Wyróżnikiem Carrefour w Pile są m.in. szeroki wybór warzyw i owoców w ramach „Targu Świeżości”, mięsa i wędliny tradycyjne z własnej Wędzarni Carrefour czy najlepszej jakości regionalne produkty od wielkopolskich producentów i dostawców. Dodatkowo hipermarket oferuje atrakcyjny wybór artykułów przemysłowych i ciekawych promocji handlowych. W nowym sklepie, klienci mogą skorzystać z 13 stanowisk kasowych, obsługiwanych w systemie tzw. „jednej kolejki”, a podczas codziennych zakupów, wspiera ich ponad 100 pracowników sieci.

Otwarcie nowego hipermarketu w Pile, to nie jedyna inwestycja Carrefour Polska w czwartym kwartale bieżącego roku. Na przełomie października i listopada, Spółka zakończy budowę swojego flagowego projektu - Sonata Park w Sochaczewie oraz będzie kontynuowała modernizację działających już hipermarketów oraz supermarketów. Uzupełnieniem aktywności inwestycyjnej Carrefour, są realizowane obecnie przebudowy największych centrów handlowych z portfolio Spółki- w Gdańsku, Tomaszowie Mazowieckim oraz Olsztynie.

Plany inwestycyjne Carrefour w Polsce wybiegają już znacznie dalej w przyszłość. Obok zaplanowanego na przyszły rok otwarcia hipermarketu w Wołominie (C.H. Fabryka), Spółka podpisała kolejne umowy najmu powierzchni pod swoje hipermarkety w kluczowych galeriach handlowych Poznania i Warszawy.

- Naszym priorytetem jest utrzymanie wysokiego tempa rozwoju i inwestycji, dzięki którym już prawie milion klientów tygodniowo, ma szansę zapoznać się z szerokim wyborem produktów w naszych sklepach. mówi Guillaume de Colonges, Prezes Zarządu Carrefour Polska. W ostatnim czasie sfinalizowaliśmy również kilka kluczowych umów najmu powierzchni w galeriach handlowych, które wyznaczają kierunki inwestycji Carrefour na najbliższe lata. Nasza marka pojawi się w tak prestiżowych i nowoczesnych lokalizacjach jak Galeria Wilanów i Galeria Północna w Warszawie czy C.H. Posnania w Poznaniu. - dodaje Prezes Zarządu Carrefour Polska.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 700 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 220 000 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.

Grupa Carrefour

Obecna w 34 krajach jest drugim największym detalistą na świecie oraz liderem wielkiej dystrybucji w Europie. W ponad 10.100 sklepach zatrudnia 365 000 pracowników. W 2013 obroty Grupy wyniosły 100,2 mld euro. Grupa Carrefour oferująca różnorodność formatów handlowych, kanałów dystrybucji oraz działająca na wielu rynkach jest partnerem w codziennym życiu 10 milionów klientów, którzy każdego dnia odwiedzają sklepy Carrefour na całym świecie, mając dostęp do szerokiej gamy produktów i usług w najlepszej cenie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa około 700 sklepów w różnych formatach: są to hiper- i supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową naszych sklepów uzupełniają stacje paliw. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój, w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, społeczeństwa i środowiska.

Załączniki komunikatu

file

14_10_20_Carrefour otwiera nowy hipermarket w Pile i inwestuje_informacja prasowa.doc
[ 60,9 kB ]

.pdf

14_10_20_Carrefour otwiera nowy hipermarket w Pile i inwestuje _informacja prasowa.pdf
[ 471,1 kB ]

Zobacz również