Carrefour Polska kontynuuje rozwój sieci supermarketów w segmencie premium, wychodząc z kolejnym otwarciem poza rynek aglomeracji warszawskiej. Nowy supermarket Carrefour, który został otwarty 30 listopada b.r. w Galerii Słonecznej, oferuje mieszkańcom Radomia szeroki asortyment produktów, wśród których znajdą się wyroby z własnej wędzarni i piekarni, produkty od lokalnych i regionalnych dostawców oraz artykuły o wysokich walorach zdrowotnych.

Oferta Carrefour wyróżnia się przede wszystkim wysoką jakością oraz szerokim wyborem produktów świeżych i tradycyjnych. W supermarkecie, na powierzchni około 1300 mkw., klienci znajdą ponad 15 tysięcy różnych produktów, w tym przede wszystkim szeroki wybór produktów świeżych. W specjalnie wyeksponowanej strefie „Targ Świeżości” można wybierać spośród ok. 200 rodzajów warzyw i owoców, w tym warzyw i owoców bio, jak również wielu wysokiej jakości produktów regionalnych, pochodzących od lokalnych producentów i rolników.

- W naszej strategii handlowej, która opiera się na nowoczesności, różnorodności i komforcie zakupów, bardzo dużą wagę przywiązujemy do dopasowania oferty naszych sklepów do potrzeb i oczekiwań klientów w poszczególnych miastach.mówi François Vincent, Dyrektor Supermarketów i Sklepów ConveniencePremium to jeden z trzech konceptów supermarketów, które wdrażamy na polskim rynku, pozostałe dwa to classic i urban. Zdecydowaliśmy o uruchomieniu sklepu premium w radomskiej Galerii Słonecznej, ponieważ ta lokalizacja dobrze koresponduje z naszym konceptem dodaje François Vincent.

Wyróżnikiem supermarketu Carrefour w Galerii Słonecznej są wypiekane na miejscu pieczywo oraz wędliny tradycyjne, pochodzące z własnej Wędzarni Carrefour. Tajemnicą wyjątkowego smaku i aromatu wędlin i kiełbas Carrefour są sprawdzone, tradycyjne receptury oraz proces wędzenia na ciepło naturalnym dymem z drewna drzew liściastych.

Szeroki asortyment produktów spożywczych obejmuje także produkty dedykowane osobom szczególnie dbającym o zdrowie i alergikom. W specjalnej strefie zdrowia w sklepie klienci znajdą m.in. produkty bio i ekologiczne, dla diabetyków, bezglutenowe, bez laktozy, sojowe oraz o obniżonej zawartości tłuszczu. Asortyment zdrowych produktów uzupełniają produkty dostępne na wagę, takie jak  bakalie, orzechy, fasola, groch czy soczewica.

W supermarkecie nie zabrakło również produktów naturalnych z linii „Jakość z Natury Carrefour”, które są produkowane z poszanowaniem środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa, a ich jakość kontrolowana jest przez Carrefour „od pola do talerza”. Klienci mogą kupić też liczne produkty z asortymentu Kuchni Świata, w tym oryginalne francuskie produkty regionalne pod marką Reflets de France oraz włoskie specjały marki Terre d’Italia – dostępne wyłącznie na półkach sklepów Carrefour w Polsce. Co więcej, klienci nowego sklepu Carrefour będą mieli możliwość zakupu świeżo wyciskanego na miejscu soku z pomarańczy oraz naturalnie mętnego soku z jabłek.

Ofertę sklepu uzupełnia szeroki wybór chemii i kosmetyków, a także tekstyliów oraz produktów sezonowych – aktualnie jest to oferta na święta Bożego Narodzenia.

W nowym supermarkecie, mieszkańcy Radomia mogą również przystąpić do programów oszczędnościowych. W ramach „Karty Dużej Rodziny”, każda rodzina z miasta i okolic, która posiada co najmniej trójkę dzieci, może skorzystać z rabatu aż do 10% na całe swoje zakupy. Na podobny rabat mogą liczyć również osoby powyżej 60. roku życia, w ramach cieszącej się dużą popularnością „Karty Seniora”. W każdy wtorek seniorzy będą mogli otrzymać 10% rabatu na swoje zakupy. Ponadto sklep oferuje akcję promocyjną „Zyskuj na okrągło”, która umożliwia zakup określonych artykułów w stałej, okrągłej cenie. Promocja obejmuje szereg produktów codziennej potrzeby z różnych kategorii.

Natomiast klienci korzystający ze smartfonów będą mogli skorzystać z aplikacji mobilnej Mój Carrefour, która oferuje m.in. dostęp do programu lojalnościowego z kuponami rabatowymi. Bezpłatną wersję aplikacji można pobrać na urządzenie mobilne z systemem Android lub iOS, a następnie zapisać się do programu lojalnościowego w aplikacji lub przenieść do niej swoją plastikową kartę lojalnościową (kartę Rodzinka, kartę Seniora lub kartę Pracowniczą), zyskując dostęp do dodatkowych kuponów rabatowych. Użytkownicy mogą przeglądać oferty zniżek na urządzeniach mobilnych, zapoznać się ze zdjęciem produktu, opisem oferty (wraz z informacją o zmniejszeniu wartości zakupów, warunkiem przyznania rabatu oraz datą ważności), a także samodzielnie aktywować wybrane kupony. Aktywowany kupon jest automatycznie przypisany do karty. Podczas dokonywania płatności przy kasie wystarczy, że klient poda kasjerowi swoją kartę lojalnościową zapisaną w aplikacji. Rabaty zostaną naliczone automatycznie, a cała operacja jest bardzo prosta i szybka. Dzięki aplikacji Mój Carrefour klienci mogą wybierać spośród dostępnych zniżek na wiele atrakcyjnych produktów. Wśród nich znajdują się, między innymi, szeroki asortyment dla klientów w wieku od 18 do 40 lat, jak również oferta najważniejszych i najpopularniejszych marek, produkty sezonowe, a także wielopaki i opakowania rodzinne. Dzięki temu użytkownicy mają szeroki wybór produktów z rabatem.

O najwyższą jakość obsługi klienta w sklepie przy ul. Chrobrego 1 dba blisko 40 pracowników z Radomia i okolic.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych
o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Załączniki komunikatu

.doc

16_12_01_Nowy supermarket premium w Radomiu.doc
[ 58,4 kB ]

.pdf

16_12_01_Nowy supermarket premium w Radomiu.pdf
[ 302,4 kB ]

LOGO CARREFOUR_BEZ NAPISU.jpg
[ 109,9 kB ]

Zobacz również