Carrefour Polska – właściciel i zarządca sieci centrów handlowych w Polsce, sfinalizował kolejne umowy najmu na łączną powierzchnię ponad 900 m kw. Nowe marki pojawią się w centrum handlowym „Zielone Wzgórze” w Białymstoku, w „Galerii Słowiańskiej” w Zgorzelcu oraz w „Galerii Grudziądzkiej”. Wszystkie te obiekty należą do Carrefour Polska i są przez niego zarządzane.

Umowy najmu zostały podpisane m.in. z marką Willsoor specjalizującą się szyciu ekskluzywnych koszul męskich oraz damskich. Kolekcje adresowane są do osób nowoczesnych, aktywnych zawodowo oraz otwartych na zmieniające się trendy w modzie. Salon tej marki zostanie otwarty w listopadzie br. w CH „Zielone Wzgórze” w Białymstoku i zajmie powierzchnię 70 m kw.

W „Galerii Słowiańskiej” w Zgorzelcu oraz w centrum handlowym „Zielone Wzgórze” w Białymstoku pojawi się najnowszy brand sieci LPP: SINSAY, którego kolekcja skierowana jest do młodych osób w wieku 15-24 lata. Projekty SINSAY powstają z myślą o dziewczynach, które nie boją się eksperymentować z modą i które w świadomy sposób kreują swój wizerunek. Salony SINSAY o powierzchni prawie 300 m kw. w Białymstoku, oraz prawie 400 mkw. w Zgorzelcu zostaną otwarte w pierwszym kwartale 2014 roku.

Kolejne umowy najmu Spółka Carrefour sfinalizowała z operatorami świadczącymi szeroko rozumiane usługi. Pod koniec bieżącego roku swój salon w centrum handlowym „Zielone Wzgórze” otworzy biuro podróży działające pod szyldem wakacje.pl ( 31 m kw.) oraz salon urody WAY TO BEAUTY (40 m kw.) który jako jedyny w Białymstoku będzie oferował kultowe brytyjskie kosmetyki Toni&Guy. Alior Bank natomiast dołączy do najemców obecnych w „Galerii Słowiańskiej”. Salon tego operatora zajmie powierzchnię ok. 70 m kw.

Centra handlowe Carrefour zlokalizowane są w dużych oraz średnich miastach, a ich cechą wspólną jest staranne dobrany tenant mix oraz silny operator spożywczy - hipermarket Carrefour.

W celu umocnienia ich pozycji na lokalnym rynku oraz w odpowiedzi na potrzeby klientów, Carrefour Polska aktywnie rekomercjalizuje oraz modernizuje swoje centra handlowe.

Centra Handlowe Carrefour

Carrefour Polska, należąca do francuskiej sieci Carrefour, to lider wielkiej dystrybucji posiadający w swoim portfelu sieć centrów handlowych zlokalizowanych w dużych oraz średnich miastach. Cechą wspólną posiadanych obiektów jest siła marki Carrefour, która obecna jest w Polsce od 16 lat. Obecnie Carrefour Polska zarządza ponad 220 000 mkw. powierzchni handlowej zlokalizowanej w kilkunastu centrach handlowych na terenie całego kraju. Carrefour Polska prowadzi również intensywne działania rekomercjalizacyjne posiadanych obiektów w połączeniu z ich częściową lub całkowitą modernizacją.

Grupa Carrefour

Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce blisko 600 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także 20 centrów handlowych skupionych w dużych i średnich miastach, jest także jednym z liderów na rynku przymarketowych stacji paliw. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.

Załączniki komunikatu

.doc


[ 55,8 kB ]

.pdf


[ 222,0 kB ]


[ 744,0 kB ]

Zobacz również