Carrefour Polska wdrożył na swojej stronie internetowej narzędzie wskazujące klientom sieci prognozowany ruch we wszystkich swoich sklepach. W oparciu o udostępniane dane konsumenci mogą świadomie zaplanować wizytę w konkretnym sklepie oraz dokonać szybszych i bezpieczniejszych zakupów. Działanie to jest elementem ogólnopolskiej kampanii Carrefour „Dbaj o siebie, dbaj o innych”.

Carrefour wdraża rozwiązania podnoszące w tym trudnym dla wszystkich czasie komfort i bezpieczeństwo zakupów w sklepach sieci. Działając w poczuciu odpowiedzialności i troski, Carrefour udostępnił na swojej stronie internetowej możliwość sprawdzania prognozowanego ruchu we wszystkich swoich sklepach. Służy temu narzędzie Traffic Meter opierające się na danych zbieranych przez platformę Synerise z ponad 900 sklepów sieci w czasie rzeczywistym. Klienci w prosty sposób mogą wyszukać swój sklep Carrefour i sprawdzić, jak wygląda ruch w wybranej przez siebie lokalizacji. Predykcja odbywa się na podstawie analizy historycznych danych zebranych z każdego punktu sprzedaży (POS).

- Udostępnianie klientom danych dotyczących ruchu w naszych sklepach to kolejny element przemyślanych działań, których celem jest zwiększenie bezpieczeństwa oraz wygody klientów sklepów Carrefour – mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska. – Wszyscy działamy w wyjątkowej sytuacji, która od firm odpowiedzialnych społecznie wymaga podejmowania również niestandardowych inicjatyw, a technologia w służbie człowiekowi kreuje nowe możliwości – dodaje.

Traffic Meter jest elementem kampanii sieci Carrefour „Dbaj o siebie, dbaj o innych”, która promuje i wspiera odpowiedzialne, solidarne i bezpieczne działania. Narzędzie powstało w wyniku współpracy Carrefour ze spółką technologiczną Synerise oraz K2 Precise.

- Projekt zrealizowany dla Carrefour Polska udowadnia, że posiadając odpowiednio wdrożony ekosystem omnichannel do zbierania i analizowania danych w czasie rzeczywistym, firmy mogą szybko odpowiedzieć na potrzeby klientów w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości, odnaleźć nowe sposoby na wykorzystanie posiadanych informacji, a przy tym poprawić komfort i bezpieczeństwo usług - powiedział Marcin Zduńczyk, Solution Architect, Synerise.

Prognozy ruchu w sklepach Carrefour można sprawdzać na stronie:
https://www.carrefour.pl/lp-w-trosce-o-zdrowie/

O Carrefour


Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

O Synerise

Synerise to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich spółek technologicznych. Wyróżnia się na polu badań i rozwoju rozwiązań z zakresu BigData i sztucznej inteligencji (AI). Współpracuje z międzynarodowymi firmami z różnych sektorów rynku, w tym handlu detalicznego, finansów, telekomunikacji czy e-commerce, jak również z organizacjami i ośrodkami badawczymi na całym świecie.
Synerise AI Growth Ekosystem to platforma dla biznesu, która dzięki sztucznej inteligencji wpływa na zwiększenie zaangażowania klientów i poprawia wskaźniki biznesowe. Analizuje dane z wielu kanałów w czasie rzeczywistym, automatyzuje sprzedaż, marketing i zarządzanie cenami bez względu na wielkość organizacji.

O K2 Precise

K2 Precise jest częścią Grupy K2 w której skład wchodzą: Agencja kreatywno-technologiczna K2, K2Bots.AI oferującą rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję i interfejsy konwersacyjne, Fabrity tworząca oprogramowanie dla biznesu, OKTAWAVE oferująca rozwiązania chmurowe oraz Commerce Sherpas oferująca usługi w zakresie strategii obecności marek w ecommerce. K2 Precise stawia na rozwój marketingu precyzyjnego, którego głównym celem jest optymalizacja sprzedaży po stronie Klientów. Centralną rolę odgrywają w niej kampanie programatyczne, analityka, marketing automation oraz business intelligence.

 

Załączniki komunikatu

.doc

2020_04_10_ Informacja _prasowa_Traffic Meter.docx
[ 56,8 kB ]

Carrefour_Wyszukiwarka sklepu .jpg
[ 473,7 kB ]

Zobacz również