Podczas tegorocznej edycji European Circular Retail Congress sieć Carrefour Polska została nagrodzona tytułem Retailer of The Year w kategorii Sieci Multiformatowe.

Retailer of the Year to jedyne wyróżnienie w branży handlu i dystrybucji przyznawane sieciom detalicznym i hurtowym przez ich partnerów handlowych. Partnerem merytorycznym, który przeprowadza ankietę mającą na celu wyłonienie zwycięzców nagrody, jest firma badawcza Nielsen IQ. Niezależne badanie pozwala na ocenienie 5 wskazanych obszarów współpracy – wizerunku, współpracy, relacji, logistyki i warunków, jak również poziom zadowolenia z nich we współpracy z poszczególnymi sieciami handlowymi.

Retailer of the Year to dla nas nagroda szczególna i wyjątkowo wartościowa, bo przyznana głosami naszych partnerów biznesowych – powiedziała Justyna Orzeł, Wiceprezes Zarządu, Sekretarz Generalny i Dyrektor Zasobów Ludzkich  Carrefour Polska podczas ceremonii wręczenia nagród. – Ten sukces jest potwierdzeniem, że zarówno obrana przez nas strategia transformacji żywieniowej i związanej z nią działań biznesowych, jak również współpracy z dostawcami i codziennego dbania o dobre relacje, przynosi efekty i odpowiada na potrzeby wszystkich uczestników rynku. Traktujemy ją również jako zobowiązanie do dalszej pracy na rzecz naszych klientów i dostawców oraz do tego, abyśmy wszyscy zachęcali Polaków do tego, aby jedli mądrze.

Ceremonia wręczenia nagród odbyła się w Centrum Targowo-Kongresowe Global EXPO w Warszawie podczas European Circular Retail Congress. Wydarzenie skupia firmy z branży handlu detalicznego i CPG, którym zależy na działalności opartej o zasady zrównoważonego rozwoju.

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

Załączniki komunikatu

Carrefour Polska - Retailer of the Year
[ 80.6 kB ]

.doc

02 11 2021 - Carrefour Polska z nagrodą Retailer of the Year
[ 54.4 kB ]

.pdf

02 11 2021 - Carrefour Polska z nagrodą Retailer of the Year
[ 499.6 kB ]

Zobacz również