Carrefour PRO to najnowocześniejszy hipermarket sieci otwarty w CH Atrium Promenada, w którym klienci skorzystają z niestosowanych wcześniej  rozwiązań cyfrowych i nowych konceptów handlowych. Nowy sklep skupia w sobie innowacyjne rozwiązania opracowane przez firmę w ramach strategii omnikanałowej.

Nowy hipermarket to najbardziej zdigitalizowany sklep otwarty do tej pory w Polsce, który zaoferuje zupełnie nowe doznania zakupowe. Na powierzchni handlowej wielkości ok. 2 000 m2 jest dostępnych prawie 13 000 tys. produktów spożywczych i przemysłowych. Klienci sklepu będą mieli możliwość domówienia niedostępnych w sklepie produktów spożywczych lub przemysłowych na jednym z 19 interaktywnych ekranów – jest to zupełnie nowy koncept stosowany w Carrefour. Do złożenia zamówienia wymagana jest aplikacja Mój Carrefour, którą klienci mogą skanować kody QR przypisane do konkretnych produktów. Zamówienie złożone w ten sposób zostanie dostarczone pod wskazany adres w Warszawie albo przygotowane do odbioru w sklepie lub w Coolomacie zlokalizowanym na zewnątrz centrum handlowego (paczkomacie przystosowanym do przechowywania produktów spożywczych) – w zależności od indywidualnych preferencji klienta. Dzięki temu klienci zyskują dostęp do 16 500 produktów spożywczych dostępnych w sklepie internetowym eCarrefour.pl oraz ok. 6 000 produktów niespożywczych z oferty własnej sieci na Carrefour.pl.

- Rozwiązanie zastosowane w nowym hipermarkecie to pierwsza implementacja rozwiązań m-commerce w sklepie naszej sieci. Klientowi wystarczy telefon z zainstalowaną aplikacją, aby zamówić produkt, którego nie znalazł w sklepie. Do tego dochodzi też opcja dostawy tego samego dnia na terenie miasta. Dzięki temu możemy praktycznie w czasie rzeczywistym reagować na potrzeby naszych klientów – mówi Ronan Martin, Dyrektor Operacji w Carrefour Polska. – Sklep w Promenadzie to podsumowanie naszych prac prowadzonych od kilku lat i opracowanych przez nas technologii i innowacji. Jest to przykład wdrożenia strategii omnikanałowej i kierunek, w którym chcemy podążać na polskim rynku – wyznaczać trendy i implementować pionierskie pomysły.

W strefie z produktami sezonowymi zostały umieszczone banery, na których klienci zapoznają się z aktualną ofertą produktów niespożywczych i bieżącymi promocjami w sklepie. W tym samym miejscu również zostały zlokalizowane ekrany, w których klienci mogą złożyć zamówienie na produkty dostępne w sklepach internetowych Carrefour.pl i eCarrefour.pl.

Hipermarket Carrefour PRO to także kolejny sklep, w którym została zaimplementowana usługa Scan&Go. Umożliwia ona skanowanie produktów za pomocą telefonu i mobilną płatność za zakupy za pomocą portfela elektronicznego Masterpass od Mastercard. W sklepie w CH Atrium Promenada są zlokalizowane również dedykowane kasy do dokonania płatności z użyciem Scan&Go. Klient będzie mógł dokonać w nich płatności na podstawie kodu wygenerowanego przez aplikację. Także sama linia kas tradycyjnych i siedmiu kas samoobsługowych zaprojektowana została w sposób niestandardowy. Nie znajduje się ona przy wejściu do sklepu, ale w jego głębi, podobnie jak w sklepach wolnocłowych lub z asortymentem odzieżowym, co powoduje, że sklep jest bardziej otwarty dla klientów. Ponadto przy Punkcie Obsługi Klienta został umieszczony Fakturomat, za pomocą którego klienci mogą własnoręcznie wygenerować faktury za zakupy.

Strefa restauracyjna

Kolejną nowością, niedostępną w żadnym innym sklepie Carrefour, jest dedykowana strefa restauracyjna, zlokalizowana w sercu Carrefour PRO – przy Targu Świeżości. Oprócz dań gotowych do kupienia – sałatek, sushi, tapasów, słodyczy i świeżych soków – klienci będą mogli wybrać również dania z przygotowywanego na miejscu menu lunchowego. Do wyboru będzie zupa oraz dania mięsne, wegetariańskie lub rybne.

Wybór produktów

Z oferty dostępnej w sklepie skorzystają wielbiciele zdrowych produktów – nowy hipermarket posiada największy asortyment produktów Zdrowej Półki spośród wszystkich sklepów sieci. Konsumenci poszukujący wyrobów bio, bezglutenowych i dla diabetyków mogą wybierać spośród 800 produktów. Asortyment zdrowej żywności uzupełnia Targ Świeżości, gdzie każdy klient może wybierać spośród świeżych warzyw i owoców. Wśród artykułów dostępnych w nowym hipermarkecie klienci znajdą również markę „Jakość z Natury Carrefour”, która powstaje z poszanowaniem środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa, a ich jakość kontrolowana jest przez Carrefour „od pola do talerza”.

W hipermarkecie dostępny jest również bogaty asortyment produktów Kuchni Świata, między innymi włoskiej, japońskiej, chińskiej, hiszpańskiej, francuskiej czy meksykańskiej. Wśród dostępnych produktów spożywczych z poszczególnych regionów świata klienci znajdą między innymi słodycze i przyprawy. Natomiast z myślą o wszystkich miłośnikach piw, w Strefie Alkoholi Carrefour udostępnia szeroką gamę kilkuset piw regionalnych oraz innych alkoholi charakterystycznych dla Mazowsza oraz poszczególnych regionów naszego kraju.

Z miłości do środowiska

W sklepie Carrefour w CH Atrium Promenada zastosowano także najnowocześniejsze technologie służące oszczędności energii oraz rozwiązania proekologiczne. Do takich należy najnowszy system chłodnictwa oparty na dwutlenku węgla (CO2), który obejmuje nie tylko cały układ chłodniczy, ale także najnowsze lady i regały chłodnicze wyposażone w szklane drzwi gwarantujące właściwą temperaturę dla produktów.

Carrefour PRO został wyposażony również w innowacyjny system oświetlenia LED złożony z dwóch elementów: spotów dekoracyjnych oraz linii świetlnych. Spoty są dopasowane pod względem barwy światła indywidualnie do produktów i stref, które oświetlają, natomiast linie świetlne są zlokalizowane w głównych alejach komunikacyjnych. Całe oświetlenie posiada możliwość pełnej regulacji i jest zarządzane przez specjalny system, który wpływa na oszczędność energii.

Programy oszczędnościowe

W nowym hipermarkecie klienci będą mogli przystąpić również do programów oszczędnościowych. W ramach „Karty Dużej Rodziny”, każda rodzina z miasta i okolic, która posiada co najmniej trójkę dzieci, będzie mogła skorzystać z rabatu aż do 10% na całe swoje zakupy. Na podobny rabat mogą liczyć również osoby powyżej 60. roku życia, w ramach cieszącej się dużą popularnością „Karty Seniora”. W każdy wtorek mogą otrzymać 10% rabatu na swoje zakupy. Nowy hipermarket udostępni również usługę click & collect klientom sklepu internetowego Carrefour.pl. Zamówione przez internet produkty niespożywcze będzie można odebrać bezpłatnie na miejscu w sklepie.

Hipermarket Carrefour jest zlokalizowany na poziomie 0 CH Atrium Promenada i będzie otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00 - 22:00 i w niedziele od godziny 10:00 do 21:00. W nowym sklepie znalazło zatrudnienie prawie 100 osób.

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Załączniki komunikatu

.doc

2017_12_14_Carrefour PRO – rewolucja w zakupach.doc
[ 69,1 kB ]

.pdf

2017_12_14_Carrefour PRO – rewolucja w zakupach.pdf
[ 195,2 kB ]

Logo_Carrefour_bez tła.png
[ 10,5 kB ]

CARREFOUR PRO_COOLOMAT.jpg
[ 9,6 MB ]

CARREFOUR PRO_CUKIERNIA I PIEKARNIA.jpg
[ 8,1 MB ]

CARREFOUR PRO_DIGITAL (1).jpg
[ 8,2 MB ]

CARREFOUR PRO_DIGITAL (2).jpg
[ 6,0 MB ]

CARREFOUR PRO_DIGITAL (3).jpg
[ 6,3 MB ]

CARREFOUR PRO_KASY SAMOOBSŁUGOWE.jpg
[ 7,4 MB ]

CARREFOUR PRO_KASY.jpg
[ 7,5 MB ]

CARREFOUR PRO_MIĘSO.jpg
[ 8,1 MB ]

CARREFOUR PRO_OWOCE I WARZYWA.jpg
[ 9,3 MB ]

CARREFOUR PRO_PIWA.jpg
[ 10,1 MB ]

CARREFOUR PRO_PRODUKTY EKOLOGICZNE.jpg
[ 8,1 MB ]

CARREFOUR PRO_RESTAURACJA.jpg
[ 8,4 MB ]

CARREFOUR PRO_ŚWIAT ALKOHOLI.jpg
[ 8,9 MB ]

CARREFOUR PRO_WĘDLINY I SERY.jpg
[ 8,0 MB ]

CARREFOUR PRO_ZDROWA PÓŁKA.jpg
[ 9,2 MB ]

Zobacz również