CARREFOUR SPONSOREM 15. POZNAŃ MARATONU

W ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia”, której celem jest promowanie zdrowego odżywiania oraz aktywnego stylu życia, Carrefour został sponsorem 15. Poznań Maratonu i będzie kibicować biegaczom 12 października. Sieć jest także wyłącznym fundatorem owoców i innych produktów spożywczych, które znajdą się w punktach odżywiania na trasie i na mecie biegu.

Carrefour Polska promuje zdrowy tryb życia realizując strategię biznesu odpowiedzialnego społecznie. Poza wsparciem maratończyków w dniu imprezy w stolicy Wielkopolski, sieć organizuje też 10 i 11 października konsultacje dietetyczne w hipermarkecie Carrefour w Poznaniu przy ul. Szwedzkiej 6. Eksperci doradzą osobom przygotowującym się do 15. Poznań Maratonu co jeść przed i po długim biegu, a także jak się szybko zregenerować. Jednocześnie wszyscy klienci będą mogli dowiedzieć się jak właściwie się odżywiać i prawidłowo komponować swoje posiłki.

Carrefour przygotował również specjalną stronę internetową: www.carrefour.pl/maratony, na której biegacze znajdą praktyczne wskazówki dotyczące diety, która pomoże w przygotowaniu się do maratonu. Porady znaleźć można również na fanpage’u Carrefour.

Sezon biegowy tej jesieni Carrefour rozpoczął sponsorując 32. Wrocław Maraton, który odbył się 14 września, a następnie wspierał biegaczy podczas 36. PZU Maratonu Warszawskiego.

Angażowanie się w sponsoring imprez sportowych oraz zachęcanie klientów, a także całego społeczeństwa polskiego do aktywnego spędzania czasu i zdrowego odżywiania to elementy kampanii „Z miłości do Zdrowia” Carrefour. Sieć promuje aktywny styl życia także wśród swoich pracowników: wszyscy chętni otrzymali bezpłatne pakiety startowe na maratony sponsorowane przez firmę.

Również oferta Carrefour sprzyja prowadzeniu zdrowego stylu życia. W dziale „Targ Świeżości” w hipermarketach sieci można znaleźć szeroki wybór sezonowych i egzotycznych warzyw i owoców, znajdują się tam również owoce i warzywa pochodzące z upraw ekologicznych. W ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia” Carrefour wzbogaca też ofertę produktów lokalnych, wspierając rozwój polskich małych i średnich przedsiębiorstw oraz gospodarstw rolnych.

 

 

Grupa Carrefour

Obecna w 34 krajach jest drugim największym detalistą na świecie oraz liderem wielkiej dystrybucji w Europie. W ponad 10.100 sklepach zatrudnia 365 000 pracowników. W 2013 obroty Grupy wyniosły 100,2 mld euro. Grupa Carrefour oferująca różnorodność formatów handlowych, kanałów dystrybucji oraz działająca na wielu rynkach jest partnerem w codziennym życiu 10 milionów klientów, którzy każdego dnia odwiedzają sklepy Carrefour na całym świecie, mając dostęp do szerokiej gamy produktów i usług w najlepszej cenie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa ponad 600 sklepów w różnych formatach, są to: hiper- i supermarkety oraz sklepy osiedlowe: mini-market i convenience. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową naszych sklepów uzupełniają stacje paliw. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój, w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, społeczeństwa i środowiska.

Załączniki komunikatu

.doc

CARREFOUR SPONSOREM 15. POZNAN MARATONU.docx
[ 68,3 kB ]

.pdf

CARREFOUR SPONSOREM 15. POZNAN MARATONU.pdf
[ 343,9 kB ]

Zobacz również