CARREFOUR SPONSOREM TRZECH MARATONÓW

W ramach trwającej kampanii „Z miłości do Zdrowia”, której celem jest promowanie zdrowych nawyków żywieniowych oraz aktywnego stylu życia, Carrefour jako sponsor będzie wspierał i kibicował biegaczom 14 września podczas 32. Wrocław Maraton, 28 września w stolicy podczas 36. PZU Maratonu Warszawskiego i wreszcie 12 października, gdy na starcie staną zawodnicy 15. Poznań Maraton.

Aby zachęcić swoich klientów do odpowiedzialnego przygotowania się do maratonów Carrefour organizuje w wybranych sklepach akcje edukacyjne. We wrześniu i październiku we Wrocławiu, Warszawie oraz Poznaniu klienci będą mogli skorzystać z bezpłatnych porad żywieniowych dietetyków ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Specjaliści podpowiedzą co jeść przed i po długim biegu, a także jak szybko się zregenerować po wysiłku. Jednocześnie wszyscy klienci będą mogli uzyskać informację jak się właściwie odżywiać i prawidłowo komponować swoje posiłki w zależności od wieku, wykonywanego zawodu, czy stanu zdrowia. Porady dotyczące diety maratończyka można znaleźć również na fanpage’u Carrefour, a także na specjalnej stronie: www.carrefour.pl/maratony.

Carrefour promuje aktywny styl życia również wśród swoich pracowników: wszyscy chętni otrzymali bezpłatne pakiety startowe na maratony sponsorowane przez firmę.

Również oferta Carrefour sprzyja prowadzeniu zdrowego stylu życia. W dziale „Targ Świeżości” w hipermarketach sieci można znaleźć szeroki wybór sezonowych i egzotycznych warzyw i owoców, znajdują się tam również owoce i warzywa pochodzące z upraw ekologicznych. W ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia” Carrefour wzbogaca też ofertę produktów lokalnych, wspierając rozwój polskich małych i średnich przedsiębiorstw oraz gospodarstw rolnych.

Angażowanie się w sponsoring imprez sportowych oraz promocja zdrowego stylu życia poprzez zachęcanie pracowników i klientów, a także całego społeczeństwa polskiego do aktywnego spędzania czasu i zdrowego odżywiania w ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia” są elementami strategii odpowiedzialnego biznesu Carrefour.

 

Kontakt dla mediów:

 

Anna Samul, Senior Account Manager MSLGROUP, tel.: 22 437 49 59, e-mail: anna_samul@carrefour.com

Maria Cieślikowska, Dyrektor Komunikacji Zewnętrznej i PR, Rzecznik Prasowy, e-mail: maria_cieslikowska@carrefour.com

 

Grupa Carrefour

Obecna w 34 krajach jest drugim największym detalistą na świecie oraz liderem wielkiej dystrybucji w Europie. W ponad 10.100 sklepach zatrudnia 365 000 pracowników. W 2013 obroty Grupy wyniosły 100,2 mld euro. Grupa Carrefour oferująca różnorodność formatów handlowych, kanałów dystrybucji oraz działająca na wielu rynkach jest partnerem w codziennym życiu 10 milionów klientów, którzy każdego dnia odwiedzają sklepy Carrefour na całym świecie, mając dostęp do szerokiej gamy produktów i usług w najlepszej cenie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa ponad 600 sklepów w różnych formatach, są to: hiper- i supermarkety oraz sklepy osiedlowe: mini-market i convenience. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową naszych sklepów uzupełniają stacje paliw. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój, w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, społeczeństwa i środowiska.

Załączniki komunikatu

.doc

2014_09_03_Carrefour sponsorem trzech maratonów.docx
[ 67,7 kB ]

.pdf

2014_09_03_Carrefour sponsorem trzech maratonów.pdf
[ 397,6 kB ]

Zobacz również