W odpowiedzi na wyzwania komunikacyjne, w Carrefour Polska od dzisiaj rozpoczął funkcjonowanie Dział Komunikacji, na którego czele stanęła Izabella Rokicka, obejmując nową funkcję Dyrektora Komunikacji. Celem zmian jest lepsze wsparcie realizacji celów biznesowych poprzez wzmocnienie spójności oraz wykorzystanie synergii komunikacji zewnętrznej, korporacyjnej i wewnętrznej.

„Chcemy połączyć dotychczasowe kompetencje działu relacji zewnętrznych i PR oraz zespołów odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną i wizerunek pracodawcy, tworząc Dział Komunikacji. Tym samym, stawiamy przed nowym Działem ambitne wyzwania, w tym standaryzację i uproszczenie procesów, a także wspólnych narzędzi oraz zachowanie dużej spójności w komunikacji marki przy bliskiej współpracy z zespołem marketingowym” – powiedział Tareck Ouaibi, Dyrektor Generalny Carrefour Polska.

Stanowisko Dyrektora Komunikacji obejmie Izabella Rokicka, która będzie zarządzała nowym zespołem komunikacji. Dzięki swojemu długoletniemu doświadczeniu oraz eksperckiej wiedzy, łączy kompetencyjnie wszystkie obszary.

Ponad 20-letnie doświadczenie Izabelli Rokickiej w branży zaowocowało nagrodą „Ludzie, którzy zmieniają biznes” w 2015 roku, uzyskiwaną głosami internautów. Pracowała między innymi w największych firmach branży budowlanej, odpowiadając za komunikację wewnętrzną, PR, obszar CSR oraz Public Affairs. Zakładała i przez 11 lat prowadziła działania Fundacji „Budujemy Przyszłość”. Od wielu lat aktywnie angażuje się w promowanie idei dialogu społecznego, zrównoważonego rozwoju, promocję kobiet w biznesie oraz komunikację i współpracę z lokalnymi społecznościami. Izabella Rokicka jest absolwentką Uniwersytetu w Sztokholmie i London School of Public Relations.

„Bardzo się cieszę z wyzwania, jakim jest budowa nowego Działu w Carrefour Polska, i zamierzam w pełni zaangażować się w realizację nowych, strategicznych zadań komunikacyjnych” – powiedziała Izabella Rokicka.

Jednocześnie do nowego Działu Komunikacji został włączony dotychczasowy Dział Komunikacji Zewnętrznej i PR, zaś jego dotychczasowy Dyrektor i rzecznik prasowy Maria Cieślikowska rozstała się z firmą. Carrefour Polska dziękuje jej za wieloletnie zaangażowanie w budowanie wizerunku firmy i wszystkie działania komunikacyjne.

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów  w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

Załączniki komunikatu

.doc

29.01.21_Komunikat prasowy Dział Komunikacji.docx
[ 56.2 kB ]

.pdf

29.01.21_Komunikat prasowy Dział Komunikacji.pdf
[ 463.1 kB ]

Logo_Carrefour_hipermarket.jpg
[ 95.4 kB ]

Zobacz również