Carrefour po raz drugi został sponsorem Gdańsk Maratonu, którego 4 edycja odbędzie się już w najbliższy weekend. Działanie jest elementem realizowanej od 2014 roku kampanii „Z miłości do Zdrowia”, która ma na celu między innymi popularyzowanie zdrowego stylu życia wśród klientów i pracowników sieci.

Poprzez sponsoring biegów, Carrefour zachęca klientów, pracowników oraz wszystkich Polaków do aktywności fizycznej. Firma kładzie nacisk nie tylko na promocję sportu, ale również na edukację prozdrowotną, dzięki której klienci sieci mogą dowiedzieć się, jak na co dzień przestrzegać odpowiednio zbilansowanej diety i dbać o swoje dobre samopoczucie. W tym roku Carrefour Polska kontynuuje współpracę z organizatorami maratonu w Gdańsku, który odbędzie się 14 i 15 kwietnia.

Cieszę się, że kontynuujemy współpracę z organizatorami gdańskiego biegu i po raz kolejny mamy okazję wspierać biegaczy na Pomorzu. Carrefour od kilku lat angażuje się we wspieranie maratonów oraz mniejszych imprez biegowych w wielu miastach w Polsce. W 2018 roku planujemy dalsze zaangażowanie w imprezy sportowe, jesteśmy m.in. po raz drugi Sponsorem Głównym wyścigu Tour de Pologne – powiedział Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska.

Carrefour Polska od 2014 roku realizuje kampanię „Z miłości do Zdrowia”, której głównym celem jest podniesienie świadomości żywieniowej, zachęcanie Polaków do aktywności fizycznej i propagowanie zdrowego stylu życia wśród pracowników, klientów i partnerów biznesowych. W ramach kampanii realizowane są m.in. projekty edukacyjne, takie jak program ABC Zdrowego Żywienia. Warto dodać, że w ramach promocji zdrowia, w sklepach sieci dostępna jest również szeroka oferta artykułów ze „Zdrowej Półki Carrefour”, na którą składają się produkty dietetyczne i dla diabetyków, bio, eko, bez laktozy i glutenu oraz żywność bogata w składniki odżywcze.

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Załączniki komunikatu

.doc

2018_04_11_Carrefour został ponownie sponsorem maratonu w Gdańsku.doc
[ 52,2 kB ]

.pdf

2018_04_11_Carrefour został ponownie sponsorem maratonu w Gdańsku.pdf
[ 244,5 kB ]

Carrefour sponsorem 4. Gdańsk Maratonu.png
[ 1,1 MB ]

Zobacz również