Abonenci telefonii Mova mogą już korzystać z nowatorskiej usługi w swoim telefonie
- Internetu za reklamy, naturalnie za darmo. „Takiej formy dostępu do Internetu z telefonu, nawet przy zerowym stanie konta, nie oferuje żaden inny operator na świecie” - mówi Tomasz Gniewek, Dyrektor Zarządzający CP Telecom Sp. z o.o., właściciela telefonii Mova i FreeM.

 

Od sierpnia 2011 roku abonenci telefonii Mova mają pełny dostęp do zasobów Internetu ze swojego telefonu. Usługa skierowana jest przede wszystkim do użytkowników serwisów informacyjnych i społecznościowych. Dostęp do Facebooka, Naszej Klasy oraz wszystkich innych serwisów odbywa się teraz zupełnie za darmo, bez konieczności aktywowania pakiet& oacute;w internetowych lub kupowania dodatkowych usług. Wystarczy zmienić ustawienia na karcie SIM Mova: rodzaj transmisji -> Internet -> APN: freedata.pl. Przy pierwszym korzystaniu z usługi niezbędna jest akceptacja warunków korzystania z niej. Następnie abonent ogląda 2-4 ekranów z ofertami i korzysta z Internetu przez 30 minut lub do 500 kB transferu danych. Ponownie 2-4 ekranów z ofertami i znów korzysta z Internetu w telefonie.

 

„CP Telecom potwierdza ciągły rozwój swoich usług i dopasowywanie ich do potrzeb swoich klientów. Nowa usługa daje możliwości dotarcia z ofertą do konkretnych klientów, gwarantując jednocześnie pełną interakcję. Precyzyjne adresowanie ofert przyniesie niewątpliwe korzyści zarówno reklamodawcom, jak i odbiorcom ofert” – mówi Tomasz Gniewek, Dyrektor Zarządzający CP Telecom, właściciela telefonii Mova.

 

Wprowadzenie oferty wiąże się z prezentacją nowej linii materiałów marketingowych, przy których tworzeniu oparliśmy się na naturalnych żywiołach. Materiały zostaną wprowadzone do sklepów Carrefour na przełomie sierpnia i września.

 

Niezmiennie telefonia Mova ma specjalne oferty dla stałych klientów, którzy regularnie korzystają z karty Rodziynka. We wszystkich sklepach Carrefour Market oraz wybranych hipermarketach objętych programem Rodzinka, można otrzymywać minuty na darmowe rozmowy za zakupy z kartą Rodzinka. Wystarczy zarejestrować numer Mova w programie Rodzinka. Od tej pory system automatycznie kojarzy klienta programu Rodzinka do numeru telefonu Mova i automatycznie doładowuje minuty na konto po każdych zakupach. Procent klientów programu Rodzinka wykorzystujących nagrody w postaci minut stale rośnie.

 

Dodatkowe informacje:

Katarzyna Pawłowska, tel. 660 72 72 06, e-mail: katarzyna.pawlowska@cptelecom.pl

 

Zobacz również