W dniach od 5 do 23 listopada w supermarketach Carrefour Polska świętujemy drugie już urodziny programu lojalnościowego Rodziynka! Z tej okazji na klientów czeka loteria, w której główną nagrodą jest samochód Volkswagen Golf V Kombi.

Zasady promocji są bardzo proste - za każde 10 złotych wydane na zakupy z kartą Rodziynka, klient otrzymuje jeden kupon. Podstawowymi nagrodami są dodatkowe punkty na kartę Rodziynka, które następnie można wymienić na prezenty z katalogu. Jeśli po otwarciu kuponu pojawi się napis o wygranej, należy sprawdzić na tablicy loteryjnej, ile punktów kryje się pod danym kuponem.

Wszystkie kupony z napisem „Druga szansa", należy wypełnić i wrzucić do urny w terminie do 25 listopada, wówczas kupon weźmie udział w losowaniu nagrody głównej - samochodu Volkswagen Golf V Kombi. Losowanie odbędzie się 5 grudnia, wręczenie nagrody nastąpi zaś w wybranym przez zwycięzcę w sklepie jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia.

W trakcie akcji „Urodziny Rodziynki" na klientów czekają również dodatkowe atrakcje: w dniach 5-23 listopada klienci będą mogli otrzymać starter Mova + 40 minut
(do Mova i na stacjonarne) lub fotel drewniany za połowę dotychczas wymaganych punktów.

W urodzinowej promocji programu bierze udział 106 supermarketów należących do  Carrefour.

Program Rodziynka to pierwszy na polskim rynku supermarketów program lojalnościowy. Obecnie bierze w nim udział ponad 1, 3 mln osób. Uruchomiony został 8 listopada 2006 roku i obejmuje 106 supermarketów należących do Carrefour. Przystąpienie do programu jest bezpłatne i opiera się na prostych i czytelnych dla wszystkich zasadach. Każde zakupy premiowane są punktami w zależności od wartości dokonanych zakupów. Dodatkowe punkty przyznawane są za zakup produktów marki własnej Carrefour, a także za produkty z tzw. katalogu hitów. Posiadacze karty mogą wymienić punkty na atrakcyjne prezenty bądź bony rabatowe.

Projekt Rodziynka powstał w oparciu o międzynarodowe doświadczenia Grupy Carrefour, a jego zasady - zaadoptowane do oczekiwań najbardziej wymagających polskich klientów - zostały opracowane na podstawie trwających blisko dwa lata szczegółowych badań. W efekcie powstała zindywidualizowana oferta, uwzględniająca preferencje różnych grup klientów, której kluczowymi zaletami - w porównaniu z innymi programami lojalnościowym - są kompleksowość i różnorodność. Klienci mają do dyspozycji wiele możliwości zbierania punktów i wymieniania ich na atrakcyjne prezenty bądź bony rabatowe.

Zobacz również