Carrefour Polska zakończył rozbudowę Galerii Słowiańskiej w Zgorzelcu. W odnowionym i powiększonym o blisko 3000 mkw. obiekcie pojawiły się nowe marki, m.in. Smyk i Pepco, a dotychczasowi najemcy kompleksowo odświeżyli lub przebudowali swoje lokale. Rozbudowie uległa także strefa restauracyjna oraz parking. Odświeżony wizerunek obiektu promuje kampania marketingowa pod hasłem „Nowe rozdanie”.

Niedawno ukończona rozbudowa jest już drugą inwestycją na tak dużą skalę w historii Galerii Słowiańskiej, po udanym remodelingu przeprowadzonym w 2016 r. Dogodne położenie przy wjeździe do Zgorzelca od strony Wrocławia, Jeleniej Góry i Bogatyni, a także zróżnicowana i atrakcyjna oferta sprawiają, że jest to miejsce chętnie odwiedzane zarówno przez zgorzelczan, jak i klientów z sąsiadujących miejscowości, których liczba wciąż wzrasta. W wyniku niedawno zakończonej inwestycji Galeria Słowiańska zyskała blisko 3000 mkw., co przełożyło się na 18600 GLA.

Dzięki rozbudowie, do obecnych już marek, takich jak Reserved, Sinsay, Cropp, House czy sklep Home&You, dołączyły nowe, polskie i międzynarodowe brandy, w tym Quiosque, Smyk i Pepco, a także By O la la. Poszerzona została także oferta gastronomiczna, m.in. poprzez otwarcie restauracji Mania Smakowania. W ślad za rozbudową galerii, wiele obecnych już marek dokonało całkowitej przebudowy lub odświeżenia wystroju zajmowanych lokali. Nowe koncepty sklepów i punktów usługowych wprowadzili m.in. Home&You, sklep zoologiczny ZOO-Hobby czy restauracja turecka Dedekebap. W inwestycji uwzględniono również potrzeby zmotoryzowanych klientów, dla których przeznaczono 160 dodatkowych miejsc postojowych.

Kolejnym etapem po rozbudowie i modernizacji Galerii Słowiańskiej są szeroko zakrojone działania promocyjne. I tak, 25 września wystartowała kampania w mediach społecznościowych pod hasłem: „Nowe rozdanie”, popularyzująca nowy wizerunek Galerii Słowiańskiej po rozbudowie. W ramach działań promocyjnych został zorganizowany m.in. konkurs na Facebooku, w którym dla autorów wyjątkowych zdjęć Zgorzelca, galeria przygotowała do rozdania aż 100 kart podarunkowych na zakupy o wartości 100 zł każda.

Z kolei od 19 do 27 października w Galerii Słowiańskiej odbędzie się akcja prosprzedażowa „Jesienny wir nagród”, w której będzie można wygrać atrakcyjne nagrody: deskorolki, elektryczne hulajnogi oraz nagrodę główną: skuter elektryczny. Wydarzenie inaugurujące akcję zaplanowane jest na 19 października. Myślą przewodnią akcji będzie ekologia i ideologia „zero waste” polegająca na wykorzystywaniu dostępnych zasobów, aby ich nie marnować. Tego dnia w galerii odbędzie się wiele ciekawych warsztatów, zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci, m.in. produkcja eko-kosmetyków, „Zero waste”, układanie jesiennych eko-bukietów, tworzenie kompozycji „Ogród w szkle”, „Drugie życie ciucha” – kreatywne warsztaty projektowania i malowania ubrań, „Eko od małego”, a także inne wydarzenia: warzywno-owocowe atrakcje, strefa zdrowych produktów i strefa warzywnej mody. Po więcej szczegółów zapraszamy na Facebooka Galerii Słowiańskiej.

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie
i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

Załączniki komunikatu

.doc

2019-10-02 Galeria Słowiańska w Zgorzelcu otwarta po rozbudowie.doc
[ 59,9 kB ]

.pdf

2019-10-02 Galeria Słowiańska w Zgorzelcu otwarta po rozbudowie.pdf
[ 148,6 kB ]

Zobacz również