Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska, otrzymał nominację do Komitetu Wykonawczego Grupy Carrefour, w którym będzie odpowiedzialny za rynek belgijski, polski i rumuński.

Zgodnie z decyzją Alexandra Bomparda, Prezesa i Dyrektora Generalnego Carrefour, Guillaume de Colonges objął funkcję Dyrektora Wykonawczego na Europę Północną i Wschodnią, a także Dyrektora Operacyjnego Carrefour w Belgii. Jednocześnie Guillaume de Colonges zachował stanowisko Prezesa Carrefour Polska, które piastuje od 2014 roku.

W trakcie swojej pracy w polskim oddziale Carrefour wdrożył z sukcesem stabilną i długofalową strategię omnikanałowości. Uruchomione zostały nowe kanały sprzedaży przez Internet, dowodząc pozycji Carrefour jako lidera innowacji na rynku wielkiej dystrybucji w Polsce. Rozwijana była także sieć tradycyjnej sprzedaży: sklepów i centrów handlowych, poprzez otwieranie nowych punktów sprzedaży i modernizację już istniejącej infrastruktury. Również oferta handlowa Carrefour została poszerzona o nowe koncepty i gamy produktów. Te wszystkie zmiany, mające tak istotny wpływ na doświadczenie zakupowe, zostały zakomunikowane klientom za pośrednictwem kampanii marketingowej z udziałem Napoleona, która miała duży wpływ na wzmocnienie pozytywnego postrzegania sieci w przestrzeni publicznej.

W związku z nowymi obowiązkami Dyrektora Wykonawczego Guillaume de Colonges powierzył stanowisko Dyrektora Operacji Carrefour Polska Ronanowi Martin. Sekretarzem Generalnym firmy pozostaje Robert Noceń.

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Załączniki komunikatu

.doc

2017_11_21_Guillaume de Colonges został Dyrektorem Wykonawczym Europy Północnej i Wschodniej.doc
[ 51,7 kB ]

.pdf

2017_11_21_Guillaume de Colonges został Dyrektorem Wykonawczym Europy Północnej i Wschodniej.pdf
[ 139,5 kB ]

Guillaume de Colonges.jpg
[ 1,6 MB ]

Logo_Carrefour_bez tła.png
[ 10,5 kB ]

Zobacz również