Październik to kolejny miesiąc, w którym sieć franczyzowa Carrefour powiększyła się o kilkanaście placówek. Nowe sklepy Carrefour Express minimarket, Carrefour Express convenience oraz Globi powstały na terenie niemal całego kraju. Stale rosnąca liczba placówek franczyzowych oraz zadowolenie dotychczasowych partnerów sieci to najlepszy dowód na dostosowanie konceptu Carrefour do potrzeb polskiego klienta.

W ubiegłym miesiącu powstało aż 14 nowych sklepów należących do sieci franczyzowej Carrefour. W październiku sklepy z logo Carrefour Express i Globi powstały m.in. w Krakowie, Gdańsku, Warszawie a także w małych miejscowościach, takich jak Tworków (woj. śląskie), Siemoń (woj. kujawsko-pomorskie) i Kłoczew (woj. lubelskie).

Carrefour od ponad 30 lat skutecznie rozwija swój koncept franczyzowy na świecie i jest ekspertem w tego rodzaju działalności biznesowej. Firma to jeden z nielicznych franczyzodawców w Polsce, który również prowadzi własne sklepy i dzieli się swoim know‑how z partnerami. Pozwala to Carrefour stale dostosowywać swoją ofertę do rzeczywistych potrzeb lokalnego klienta, co wyróżnia ofertę franczyzową sieci na tle konkurencji.

Unikalny koncept oferowany przez Carrefour dostosowany jest nie tylko do wymagań klientów, ale także do potrzeb partnerów biznesowych. – Wiarygodna i rozpoznawalna marka, odpowiednio dobrany dla klienta asortyment produktów, sprawna logistyka oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z fanczyzobiorcą na każdym etapie prowadzenia sklepu to cechy konceptu franczyzowego Carrefour, które doceniają nasi partnerzy – mówi Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy i członek Zarządu Carrefour Polska.

Carrefour posiada ofertę odpowiednio dostosowaną do potrzeb przedsiębiorców prowadzących działalność w dużych miastach, jak i właścicieli wiejskich sklepów. Każda lokalizacja jest analizowana indywidualnie, a odpowiedni koncept franczyzowy dobierany jest do lokalnych warunków. Sieć współpracuje zarówno z przedsiębiorcami prowadzącymi jednoosobową działalność, jak również z większymi firmami, do których należy kilka sklepów. Warto również dodać, że sklepy franczyzowe Carrefour Express convenience działają na stacjach LUKOIL. Te innowacyjne placówki łączą największe atuty sklepu osiedlowego i sklepu na stacji paliw. To pierwsze placówki handlowe na stacjach paliw w Polsce, w których klient znajdzie szeroki wybór produktów świeżych.

 

Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach świata. Od ponad 30 lat firma skutecznie rozwija także sklepy franczyzowe. W Polsce Carrefour rozwija sklepy franczyzowe: Carrefour Express minimarket z zielonym logo – sklepy o powierzchni od 100 do 500 m2, zlokalizowane w dużych, średnich i małych miastach oraz na terenach wiejskich; Carrefour Express convenience z pomarańczowym logo – sklepy samoobsługowe, przeznaczone do lokalizacji typowo miejskich, ich powierzchnia sprzedaży wynosi do 100  m2, sklepy te oferują dodatkowe usługi, np. możliwość zrobienia ksero, opłacenia rachunków czy doładowania telefonu. Sieć posiada również ofertę współpracy dla właścicieli sklepów w małych miastach i na terenach wiejskich – jest nią Globi. Obecnie w ramach sieci Carrefour w Polsce działa już blisko 400 sklepów franczyzowych.

Grupa Carrefour

Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce blisko 600 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także 20 centrów handlowych skupionych w dużych i średnich miastach, jest także jednym z liderów na rynku przymarketowych stacji paliw. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.

Załączniki komunikatu


[ 630,5 kB ]


[ 745,5 kB ]

.doc


[ 97,3 kB ]

.pdf


[ 126,3 kB ]

Carrefour express - zielone poziome
[ 27,0 kB ]

Zobacz również