Galeria Morena w Gdańsku po raz pierwszy pokazała klientom najnowszą ofertę swoich najemców w formie interaktywnej transmisji live na Facebooku. Klienci mogli zobaczyć najnowsze kolekcje marek biorących udział w wydarzeniu oraz zdobyć przygotowane specjalnie na tę okazję karty podarunkowe, kody rabatowe czy upominki.

Coraz częściej klienci przychodzą do galerii by kupić konkretne przedmioty, które wcześniej wybrali i ocenili w Internecie. Oczekują szybkich i łatwych zakupów, chcą wiedzieć gdzie i jaki towar znajdą oraz liczą na jak najlepsze ceny. By im to ułatwić Galeria Morena, we współpracy ze swoimi najemcami, przygotowała interaktywny pokaz nowych kolekcji umożliwiając jednocześnie zdobycie unikatowych rabatów.

Podczas transmisji live ze specjalnie przygotowanego studio widzowie mogli zobaczyć najnowsze trendy, wiosenne stylizacje oraz komunikować się z prowadzącą. Dyskusje dotyczyły m.in. nowych kolekcji, aktualnych promocji czy pomysłów na prezent z okazji Dnia Kobiet.

Dużo emocji wywołały konkursy, w których widzowie wygrywali nagrody ufundowane przez biorących udział w akcji najemców Galerii Morena. Były to m.in. karty podarunkowe do sklepów Greenpiont czy KappAhl oraz rozmaite upominki.

Do zdobycia były również unikalne kody rabatowe. Przykładowo, SWISS oferował 10% na zegarki Tommy Hilfiger, Monnari 15% na nową kolekcję a w Eldorado, Unisono, Venezia i Gatta czekały 20% upusty na wszystko bądź wybrany asortyment. Rabat w wysokości 25% oferował Greenpoint a kody z 50% obniżką Parada. Można było zdobyć również 50% rabat na pojedynczy przejazd gokartem w KartCenter.

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

Załączniki komunikatu

Live Show w Galerii Morena
[ 1,4 MB ]

.pdf

Live Show w Galerii Carrefour
[ 521,3 kB ]

.doc

Live Show w Galerii Carrefour
[ 56,1 kB ]

Zobacz również