Carrefour Polska zakończył rozbudowę Galerii Słowiańskiej w Zgorzelcu. Do grona najemców odnowionego i powiększonego o blisko 3000 mkw. centrum handlowego, dołączyły nowe marki, takie jak m.in. Smyk czy Pepco, rozbudowano strefę restauracyjną oraz parking, a dotychczasowi najemcy kompleksowo odświeżyli lub przebudowali swoje lokale. Galeria Słowiańska rusza teraz z intensywnymi działaniami marketingowymi promującymi nowy wizerunek obiektu pod hasłem „Nowe rozdanie”.

Galeria Słowiańska to obiekt cieszący się dużą popularnością wśród mieszkańców Zgorzelca i całego regionu. Jest także jednym z najsilniejszych centrów handlowych należących do Carrefour w Polsce. Do jej sukcesu przyczyniła się m.in. przeprowadzona w 2016 r. rewitalizacja, po której na 18 000 mkw., galeria zaoferowała 40 butików, w tym salony odzieżowe spółki LPP - Reserved, Sinsay, Cropp czy House, sklep Home&You, salony z obuwiem CCC oraz Deichmann, a także drogerię Hebe, perfumerię Douglas oraz liczne punkty usługowe.

Obecnie, Carrefour zakończył kolejny etap rozbudowy, w wyniku którego galeria zyskała około 3 000 mkw. dodatkowej powierzchni handlowej. Rozbudowie towarzyszył proces rekomercjalizacji. Do grona najemców dołączyły znane ogólnopolskie i międzynarodowe brandy, takie jak Smyk czy Pepco, a ofertę gastronomiczną wzbogaciła restauracja Bazylia. Jednocześnie wiele z marek dotychczas działających w galerii, całkowicie przebudowało lub odświeżyło swoje lokale. Nowe koncepty sklepów i punktów usługowych oferują, m.in. Home&You, sklep zoologiczny ZOO-Hobby czy restauracja turecka Dedekebap. Carrefour zadbał także o wygodę zmotoryzowanych klientów, powiększając powierzchnię parkingu o dodatkowych 160 miejsc postojowych.

25 września startuje kampania promująca nowy wizerunek Galerii Słowiańskiej po rozbudowie, pod hasłem: „Nowe rozdanie”. Jej pierwszy etap obejmuje intensywne lokalne działania w Internecie oraz mediach społecznościowych. W ramach działań promocyjnych zostanie zorganizowany, m.in. konkurs na Facebooku, w którym mieszkańcy Zgorzelca w zamian na przesłanie wyjątkowych zdjęć swojego miasta,  otrzymają karty podarunkowe na zakupy. Do rozdania galeria przygotowała aż 100 kart o wartości 100 zł każda. Kolejne atrakcje, w tym impreza z okazji otwarcia centrum w nowej odsłonie, zostały zaplanowane na październik.

Galeria Słowiańska zlokalizowana jest przy wjeździe do Zgorzelca od strony Wrocławia, Jeleniej Góry i Bogatyni. To nowoczesne centrum handlowe oferujące swoim klientom  ponad 40 lokali handlowo-usługowych oraz hipermarket Carrefour. Ofertę uzupełniają różnorodne stoiska dostępne w pasażu galerii. Do dyspozycji klientów jest również parking na blisko 715 pojazdów w tym 30 miejsc parkingowych dla osób nie pełnosprawnych.

Carrefour Polska to właściciel i zarządca sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. Centra należące do firmy znajdują się w bardzo dobrych lokalizacjach w całym kraju i oferują szeroką i zróżnicowaną ofertę najemców. Zgodnie ze swoją strategią Carrefour dokonuje dynamicznych inwestycji w rozbudowę i remodeling zarządzanych przez siebie obiektów.

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

Załączniki komunikatu

.pdf

2019-09-23_Nowe rozdanie w Galerii Słowiańskiej w Zgorzelcu.pdf
[ 148,1 kB ]

.doc

2019-09-23_Nowe rozdanie w Galerii Słowiańskiej w Zgorzelcu.doc
[ 60,4 kB ]

GALERIA SŁOWIAŃSKA PO ROZBUDOWIE.jpg
[ 12,8 MB ]

Zobacz również