Carrefour uruchomił w swoich sklepach nowy koncept – strefę OUTLET, w której oferuje klientom kilkaset produktów w kategoriach non-food z rabatami do 70%. Koncept stref OUTLET obecnie testowany jest w wybranych hipermarketach w Warszawie, Gdańsku i Krakowie.

OUTLET to nowa propozycja Carrefour, która testowana jest obecnie w wybranych sklepach sieci. W specjalnie oznaczonych strefach na terenie hal sprzedażowych swoich sklepów, Carrefour przygotował szeroką ofertę kilkuset produktów niespożywczych, które klienci mogą nabyć w wyjątkowo atrakcyjnych cenach i z korzystnymi rabatami sięgającymi nawet do 70%. Produkty w strefie OUTLET grupowane są według cen, które rozpoczynają się już od 1 zł. Sieć oferuje szeroką gamę produktów przemysłowych w wielu kategoriach, w tym m.in. artykuły wyposażenia wnętrz, dekoracyjne, sportowe, dla domu, zabawki, RTV/AGD.

Zaproponowanie klientom Carrefour nowej strefy OUTLET to wyjście naprzeciw oczekiwaniom odwiedzających sklepy sieci, a szeroka oferta skierowana jest szczególnie do konsumentów poszukujących wyjątkowo korzystnych okazji zakupowych i ciekawych ofert w dobrych cenach. Carrefour, dbając o konkurencyjne ceny oraz atrakcyjność i dostępność produktów w strefie OUTLET, chce budować jak najlepsze doświadczenia zakupowe swoich klientów.

Strefy OUTLET testowane są obecnie w trzech hipermarketach Carrefour - w Parku Handlowym Zakopianka w Krakowie, CH Atrium Targówek w Warszawie oraz Galerii Morena w Gdańsku.

O Carrefour       

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej: serwiskorporacyjny.carrefour.pl

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

Załączniki komunikatu

.doc

2020_11_16_Carrefour OUTLET_Informacja_prasowa.docx
[ 50,8 kB ]

.pdf

2020_11_16_Carrefour OUTLET_Informacja_prasowa.pdf
[ 461,7 kB ]

IMG-20201110-WA0057.jpg
[ 333,7 kB ]

IMG-20201110-WA0082 (1).jpg
[ 473,5 kB ]

905.jpeg
[ 373,6 kB ]

OUTLET.jpeg
[ 366,4 kB ]

IMG-20201110-WA0093 (1).jpg
[ 570,2 kB ]

Carrefour_Outlet.jpg
[ 478,9 kB ]

Zobacz również