Carrefour otworzył 14 października br. hipermarket w najnowszym modelu handlowym w Centrum Handlowym Magnolia Park we Wrocławiu. W nowym hipermarkecie po raz pierwszy powstał także sklep Carrefour BIO. Jest to nowatorski koncept store-in-store i jednocześnie pierwszy sklep Carrefour BIO poza Warszawą.

Nowy koncept hipermarketu to połączenie obecnych doświadczeń z wszystkich formatów i trendów życia klientów. Wewnątrz hipermarketu znalazł się sklep Carrefour BIO jako koncept store-in-store. Ten nowatorski pomysł umożliwi klientom dostęp do certyfikowanej ekologicznej żywności podczas zakupów w jednym miejscu.

Hipermarket Carrefour w CH Magnolia Park, o powierzchni 4763 m2, wyróżnia się szerokim asortymentem ponad 23 000 produktów, w tym dużym wyborem artykułów spożywczych. Zgodnie z realizowaną strategią transformacji żywieniowej sieć stawia na świeżą, zdrową i lokalną żywność, bogatą ofertę marki własnej oraz szeroki asortyment świeżych wędlin, serów i mięsa.

Przykładem rozwiązania zgodnego z tą strategią jest „Prosto z pola do 50 km”, którego założeniem jest skracanie łańcucha dostaw i rozwój bezpośredniej współpracy z lokalnymi rolnikami. Dzięki temu klienci Wrocławia będą mogli korzystać z oferty wysokiej jakości owoców pochodzących z małych, pobliskich gospodarstw rolnych.

Zakupy w nowym sklepie ułatwią natomiast specjalne strefy zakupowe, m.in.: Strefa Alkoholi z szerokim wyborem wina dla koneserów, Kuchnie Świata z bogatą ofertą produktów azjatyckich, Targi Rybne – specjalna strefa świata ryb, wspierająca lokalne hodowle ryb słodkowodnych i oferująca codzienne dostawy prosto od rybaków, Wędzarnia wędlin i ryb, grill i tzw. gorący stół z zawsze ciepłymi kurczakami, wołowina dojrzewająca, świeżo wypiekane pieczywo, strefa napojów z obniżoną zawartością cukru, Sport Food – oferta produktów spożywczych dla osób uprawiających sport, czy Świat Pupila - specjalna strefa dla psa i kota z bardzo szeroką ofertą artykułów dla zwierząt domowych.

Na wygodę klientów nowego wrocławskiego hipermarketu wpłyną także innowacyjne rozwiązania: szerokie wejście, nowoczesna aranżacja sklepu ze skośną aleją dającą klientowi wybór ścieżki zakupowej od momentu wejścia do sklepu oraz komfortowe alejki. Zakupy usprawnią także kasy samoobsługowe, usługa Scan & Go w aplikacji Mój Carrefour, system jednej kolejki oraz możliwość odebrania w sklepie zakupów zamówionych on-line.

Wygodnym i nowatorskim rozwiązaniem jest sklep Carrefour BIO, zlokalizowany w hipermarkecie Carrefour jako store-in-store. Wraz z otwarciem kolejnego, czwartego już sklepu Carrefour BIO w Polsce, sieć wchodzi na rynek Wrocławia z ofertą certyfikowanych produktów ekologicznych i otwiera pierwszy sklep w tym formacie poza Warszawą. Cały asortyment zdrowych produktów w sklepie Carrefour BIO liczy ponad 3000 produktów. W sklepie Carrefour BIO planowana jest także stacja refillomatu, czyli zakupu kosmetyków do opakowań wielokrotnego użytku.

Oferta sklepu Carrefour BIO to ponad 90% certyfikowanych artykułów, a także produktów bezglutenowych, bez laktozy, bez dodatku cukru, dietetycznych, wegańskich i wegetariańskich. Duży nacisk położono na ofertę produktów świeżych. Do wyboru jest około 500 rodzajów sprzedawanych na wagę warzyw i owoców, mięsa i ryb, wędlin, serów, produktów garmażeryjnych oferowanych w ladach tradycyjnych, a także ekologicznego pieczywa, w tym również świeżo odpiekanego na miejscu. Klienci mogą również wybierać spośród 2300 produktów pakowanych, włączając w to 330 produktów marki Carrefour BIO, która wysoko oceniana jest za doskonałą relację jakości do ceny. Nie brakuje ekologicznego asortymentu niespożywczego, jak certyfikowanych kosmetyków naturalnych, produktów do makijażu i biodetergentów.

- Hipermarkety to format, który niezmiennie przyciąga wielu klientów szukających szerokiej oferty produktów i atrakcyjnej ceny – powiedział Tareck Ouaibi, Dyrektor Generalny Carrefour Polska. – Widzimy także ogromny potencjał dla sklepu Carrefour BIO. Wraz ze wzrostem zainteresowania klientów produktami zdrowymi i ekologicznymi, koncept ten cieszy się coraz większą popularnością na stołecznym rynku. Otwierając sklep Carrefour BIO jako store-in-store w hipermarkecie Carrefour w CH Magnolia, wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów we Wrocławiu, którzy mogą teraz zrobić kompleksowe zakupy w jednym miejscu – dodał Ouaibi.

Carrefour dba nie tylko o rozwój swoich konceptów oraz oferty, ale też o bezpieczeństwo klientów i pracowników. Dlatego w czasach pandemii sieć stosuje się do wszystkich zaleceń sanitarnych, instaluje kurtyny bezpieczeństwa na działach produktów świeżych oraz regularnie dezynfekuje powierzchnie, z którymi mają kontakt klienci, m.in. wózki i koszyki.

Jednocześnie, dbając o planetę, Carrefour konsekwentnie podejmuje działania zgodne z filozofią Zero Waste i zachęca klientów do używania toreb i opakowań wielorazowych, np. toreb na warzywa, pieczywo, a także udostępnia kartony do pakowania zakupów.

Hipermarket w CH Magnolia Park przy ul. Legnickiej 58 we Wrocławiu czynny jest od poniedziałku do soboty w godzinach 8.00-22.00.

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

Załączniki komunikatu

IMG-20201014-WA0001.jpg
[ 315,5 kB ]

IMG-20201014-WA0006.jpg
[ 337,7 kB ]

IMG-20201014-WA0007.jpg
[ 265,8 kB ]

IMG-20201014-WA0010.jpg
[ 318,1 kB ]

IMG-20201014-WA0012.jpg
[ 327,1 kB ]

IMG-20201014-WA0013.jpg
[ 213,0 kB ]

IMG-20201014-WA0014.jpg
[ 304,9 kB ]

IMG-20201014-WA0015.jpg
[ 302,6 kB ]

.doc

2020_10_14_Nowy hipermarket Carrefour oraz sklep Carrefour BIO w CH Magnolia Park we Wrocławiu.docx
[ 60,0 kB ]

.pdf

2020_10_14_Nowy hipermarket Carrefour oraz sklep Carrefour BIO w CH Magnolia Park we Wrocławiu.pdf
[ 512,7 kB ]

Zobacz również