Klienci poznańskiego Pasażu Rondo mogą już robić zakupy w nowo otwartym supermarkecie Carrefour. Sklep oferuje klientom różnorodną ofertę 15 800 produktów oraz zapewnia rozwiązania zwiększające komfort robienia codziennych zakupów i promujące ekologiczny tryb życia.

Nowo otwarty supermarket Carrefour zajął w Pasażu Rondo powierzchnię 1494 mkw. Sklep cechuje się nowoczesnym i eleganckim wystrojem zgodnie z najnowszymi trendami. Supermarket jest konceptem premium, zastosowano w nim nowoczesne rozwiązania, które mają przyczynić się do zwiększenia komfortu klientów podczas robienia zakupów. Jednym z nich jest wydzielenie przestrzeni przy kasach samoobsługowych na wózek zakupowy. W sklepie testowany jest również wózek, w którym zamiast plastikowego koszyka klienci mogą zawiesić swoje własne torby wielokrotnego użytku. Dzięki temu rozwiązaniu klienci robiąc zakupy ze Scan & Go, pakują je od razu w docelowy sposób. W przyszłości na wózku planowany jest montaż uchwytu na smartfon.

Na klientów supermarketu czeka szeroki wybór świeżych warzyw i owoców, wędlin oraz serów, a także mięsa. W ofercie znajdują się bakalie i ziarna na wagę, świeże zioła czy produkty mięsne z wędzarni Carrefour oraz wypiekane na miejscu pieczywo. W sklepie nie zabraknie cenionego przez Polaków konceptu Zdrowa Półka, który został zaprojektowany w trosce o zdrowie wszystkich klientów Carrefour. Stanowi on istotny element realizowanej przez Carrefour Polska strategii transformacji żywieniowej. Jej celem jest zapewnienie klientom łatwego dostępu do żywności wysokiej jakości i w rozsądnej cenie. W ofercie konceptu klienci supermarketu znajdą szeroki wybór artykułów bio, bezglutenowych, bez laktozy czy bez dodatku cukru, a także produktów pochodzenia roślinnego, będących odpowiedzią na potrzeby wegan. Nowością w koncepcie są mrożonki bio, ekologiczne produkty dla dzieci, a także bio karmy dla zwierząt.


W ofercie sklepu znajduje się także pełen oryginalnych produktów koncept Kuchnie Świata oraz strefa dla sportowców, gdzie amatorzy aktywności fizycznej odnajdą szereg dedykowanych im produktów, w tym napoje, batony czy żele. Ponadto w strefie Naturalnych Kosmetyków oraz w strefie Ekologicznej Chemii, klienci dbający o środowisko odnajdą szeroki wybór certyfikowanych produktów pielęgnacyjnych i czyszczących. Nie zabraknie również szerokiego wyboru piw regionalnych czy bezalkoholowych win i piw dostępnych w strefie Zero Procent.


Komfort zakupów zagwarantuje klientom nowoczesna aranżacja przestrzeni handlowej, a także niska zabudowa wybranych działów. W trosce o komfort dokonywania zakupów w sklepie znajdują się szerokie alejki. W sklepie pracuje 25 osób. Nowy supermarket Carrefour znajduje się w Pasażu Rondo przy ul. Zamenhofa 133 w Poznaniu. Sklep jest czynny od poniedziałku do soboty w godz. 7.00–21.00, a w niedziele handlowe w godz. 9.00-18.00. W tygodniu przed Wielkanocą obowiązują godziny 6.30-23.00 do piątku oraz 6.30-13.00 w sobotę. Aktualnie w sklepie wdrożone są wszystkie środki bezpieczeństwa w związku z pandemią koronawirusa.

O Carrefour


Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych, specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).


Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

Załączniki komunikatu

.doc

Informacja prasowa_Nowy supermarket Carrefour w Poznaniu już otwarty.docx
[ 54.1 kB ]

Zdjęcie_owoce i warzywa.jpg
[ 5.8 MB ]

Zdjęcie_strefa bio.jpg
[ 5.3 MB ]

Zdjęcie_Nasza wędzarnia.jpg
[ 4.7 MB ]

Zdjęcie_Kasy.jpg
[ 4.9 MB ]

Zdjęcie_sklep.jpg
[ 5.1 MB ]

Zobacz również