Carrefour Polska przeprowadził gruntowny remodelling swojego hipermarketu w Inowrocławiu przy ul. Wojska Polskiego 10. Zmodernizowany sklep w nowej odsłonie oferuje wiele nowoczesnych rozwiązań, które ułatwiają logistykę oraz podnoszą komfort zakupów, a także odpowiadają na zmieniające się potrzeby mieszkańców Inowrocławia. Carrefour poszerzył także jego ofertę handlową sklepu oraz od nowa zaprojektował salę sprzedaży.

Hipermarket Carrefour w Inowrocławiu przy ul. Wojska Polskiego 10 to obecnie jeden z najnowocześniejszych sklepów w Polsce, który na powierzchni sprzedaży ponad 2000 m2 oferuje jeszcze większy wybór produktów i usług okołozakupowych. Jego oferta odpowiada na najważniejsze potrzeby mieszkańców Inowrocławia w obszarze artykułów świeżych i pakowanych, przemysłowych, tekstylnych oraz artykułów sezonowych. Na szczególne wyróżnienie zasługuje dedykowana strefa Zdrowej Półki z szerokim wyborem produktów BIO, bezglutenowych, VEGE, bez laktozy oraz bez cukru. Tym samym sieć odpowiada na najnowsze trendy rynkowe. Stałą ofertę sklepu uzupełniają produkty Kuchni Świata, gdzie znajdują się  specjały z wielu zakątków globu.

W zmodernizowanym hipermarkecie zastosowano nową ladę wędlin, serów, ryb oraz mięsa. Klienci znajdą w niej m.in. lokalne wyroby pozyskiwane przez sieć od okolicznych rolników i małych producentów, którzy dostarczają swoje produkty bezpośrednio do sklepu. Asortyment lady uzupełniają wyroby własne Carrefour pochodzące ze zlokalizowanej na terenie hipermarketu wędzarni wędlin oraz ryb. Produkty z własnych wędzarni wyróżniają się czystym składem oraz są codziennie przygotowywane “na oczach” klientów. W sklepie po modernizacji zostały dodatkowo wydzielone dla klientów specjalne strefy zakupowe, np. strefa Targu Świeżości, w której konsumenci zaopatrzą się w świeże pieczywo, ryby, wędliny oraz mięso. W nowej odsłonie znalazła się także rozbudowana strefa alkoholi z szerokim wyborem produktów dla koneserów, w tym selekcją alkoholi mocnych. 

Remodelling - bardziej zrównoważone zakupy w Carrefour

W inowrocławskim hipermarkecie został całkowicie zmodernizowany system chłodniczy. W trosce o środowisko w placówce zastosowano szereg rozwiązań, dzięki którym sklep jest bardziej zrównoważonym miejscem do zakupów. W budynku wykorzystano energooszczędne oświetlenie, a w lodówkach i zamrażarkach zamontowano szyby wpływające na ograniczenie emisji CO2. Co więcej, Carrefour systematycznie ogranicza masę opakowań produktów własnych oraz rozbudowuje asortyment sprzedawany w opakowaniach wielorazowych. Zgodnie z zamysłem zero waste produkty z krótkim terminem ważności będą przeceniane nawet o 90%.

Podobnie jak w pozostałych hiper- i supermarketach Carrefour klienci zmodernizowanego obiektu w Inowrocławiu będą mogli oddawać butelki zwrotne bez konieczności przedstawienia paragonu. Sieć będzie zachęcać również do skorzystania z toreb i opakowań wielorazowych przy produktach na wagę, a także udostępni kartony do pakowania zakupów.

Mądre zakupy w czasie inflacji 

Codziennie klienci zmodernizowanego hipermarketu w Inowrocławiu mogą znaleźć w ofercie tysiące produktów marki własnej Carrefour w atrakcyjnej cenie. Produkty te są często tańsze nawet o 30% od ich markowych odpowiedników, przy zachowaniu porównywalnego smaku i jakości. Klienci Carrefour mogą skorzystać również z programów sieci, które pozwalają na jeszcze tańsze zakupy. Rodziny posiadające Kartę Dużej Rodziny są objęte stałym rabatem -10% na zakupy, zaś w każdy wtorek ze zniżki -10% mogą skorzystać seniorzy. Z kolei użytkownicy aplikacji Mój Carrefour dostaną dostęp do codziennych zniżek na wybrane artykuły do -50%, zaś w weekend zapłacą 10% mniej za całe zakupy.

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2021 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 81,2 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

Załączniki komunikatu

.pdf

30 11 2022 - Remodeling Hipermarketu Carrefour w Inowrocławiu - nowa odsłona docx
[ 84,6 kB ]

.doc

30 11 2022 - Remodeling Hipermarketu Carrefour w Inowrocławiu - nowa odsłona
[ 43,3 kB ]

Carrefour Inowrocław (2)
[ 6,3 MB ]

Carrefour Inowrocław (3)
[ 5,9 MB ]

Carrefour Inowrocław (4)
[ 6,8 MB ]

Carrefour Inowrocław (5)
[ 7,3 MB ]

Carrefour Inowrocław (6)
[ 5,5 MB ]

Carrefour Inowrocław (7)
[ 6,6 MB ]

Carrefour Inowrocław (8)
[ 6,4 MB ]

Carrefour Inowrocław (9)
[ 7,2 MB ]

Carrefour Inowrocław (10)
[ 5,6 MB ]

Carrefour Inowrocław (1)
[ 5,8 MB ]

Zobacz również