W dwa miesiące po udostępnieniu nowej wersji aplikacji mobilnej Mój Carrefour została ona pobrana już prawie 400 000 razy. W ciągu pierwszego miesiąca liczba dotychczasowych pobrań uległa podwojeniu.

W dniu premiery Mój Carrefour zajął pierwsze Miejsce wśród najchętniej ściąganych aplikacji z App Store i drugie wśród najpopularniejszych programów w Google Play. Analiza potrzeb klientów pozwoliła wprowadzić  oczekiwane przez użytkowników nowe funkcje. Nowe rozwiązania zapewniają szybkość, intuicyjność i wygodę korzystania. Podstawową funkcją nowej wersji aplikacji jest program lojalnościowy, dzięki któremu użytkownicy mogą korzystać z unikalnych kuponów zniżkowych na zakupy w hipermarketach i supermarketach Carrefour. Do aplikacji można również przenieść posiadaną plastikową kartę lojalnościową (kartę Rodzinka, kartę Seniora lub kartę Pracownika) i korzystać z jej benefitów. Jest to pierwszy program lojalnościowy z mobilnymi kuponami stworzony w dużej sieci handlowej w Polsce.

Po zainstalowaniu aplikacji na smartfonie z systemem Android lub iOS klient może zarejestrować się za pomocą swojego adresu e-mail i dodać kartę Rodzinka. Jeśli użytkownik nie posiada plastikowej karty, system automatycznie generuje dla niego kartę wirtualną.  Następnie, po aktywowaniu kuponów zniżkowych w aplikacji, wystarczy pokazać kasjerowi swoją kartę w telefonie podczas płatności. Po zeskanowaniu karty przez kasjera kwota rachunku zostanie obniżona o wartość rabatów.

- Nowa odsłona aplikacji mobilnej Carrefour cieszy się dużą popularnością wśród klientów, co najlepiej świadczy o zapotrzebowaniu na mobilny program lojalnościowy nowej generacji – powiedziała Katarzyna Orlińska, Dyrektor ds. digitalizacji w Carrefour Polska.Planujemy stałą pracę nad rozwojem tej aplikacji i wzbogacaniem jej o nowe elementy. Kolejnym etapem rozwoju aplikacji będzie personalizowana oferta na podstawie historii zakupów oraz połączenie wszystkich narzędzi lojalnościowych, obowiązujących w sklepach Carrefour.

Oprócz cieszącego się ogromnym zainteresowaniem programu lojalnościowego, w nowej odsłonie aplikacji Klient znajdzie czytelne gazetki promocyjne, lokalizator sklepów oraz informacje o aktualnych promocjach i konkursach. Rozwój kanałów mobilnych to element strategii Carrefour, zakładającej większą digitalizację oraz obecność w kanałach komunikacyjnych popularnych wśród klientów.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.      

Załączniki komunikatu

.pdf

16_10_27_Prawie 400 000 pobrań od premiery nowej wersji aplikacji Mój Carrefour.pdf
[ 406,3 kB ]

Mój Carrefour_1.png
[ 170,0 kB ]

Mój Carrefour_2.png
[ 277,5 kB ]

Mój Carrefour_3.png
[ 1,3 MB ]

Mój Carrefour_4.png
[ 188,5 kB ]

.doc

16_10_27_Prawie 400 000 pobrań od premiery nowej wersji aplikacji Mój Carrefour.doc
[ 1,1 MB ]

LOGO CARREFOUR_BEZ NAPISU.jpg
[ 109,9 kB ]

Zobacz również