Carrefour Polska zdobył prestiżowy tytuł Marki Wysokiej Reputacji w VII edycji badania PremiumBrand. Nagroda jest dowodem doskonałej renomy, jaką wśród konsumentów cieszy się marka Carrefour.

Odznaczenie PremiumBrand przyznawane jest najbardziej prestiżowym markom, firmom i spółkom giełdowym, które dzięki wyróżniającej się na rynku ofercie osiągnęły znaczącą przewagę nad konkurencją i mogą poszczycić się doskonałą reputacją wśród konsumentów. O przyznaniu wyróżnienia PremiumBrand decyduje wynik badania wizerunku marek przeprowadzonego wśród konsumentów. Wizerunek marki analizowany jest w czterech aspektach: referencje, atmosfera medialna, zaangażowanie społeczne oraz wizerunek marki jako pracodawcy. Wszystkie powyższe elementy wpływają na ostateczny wybór marki cieszącej się najlepszą reputacją.

Marka Carrefour obecna jest w Polsce od 15 lat. W tym czasie stała się jednym z liderów polskiego rynku. Carrefour jest też jednym z liderów wielkiej dystrybucji w Europie. Obecnie pod szyldem Carrefour w Polsce funkcjonują trzy formaty sklepów: hiper- i supermarkety oraz prężnie rozwijająca się sieć sklepów franczyzowych. Carrefour w Polsce posiada także centra handlowe oraz jest liderem przymarketowych stacji benzynowych.

Wyróżnienie PremiumBrand to wymierna ocena pracy i naszych wysiłków, które Carrefour podejmuje każdego dnia, realizując misję firmy, której celem jest podnoszenie jakości życia klientów i konsumentów - powiedziałPrezes Carrefour Polska, Jean Anthoine.

Carrefour był jedynym wśród sieci hipermarketów, która wzięła udział w tegorocznym badaniu PremiumBrand. Żadna z konkurencyjnych marek nie zdecydowała się poddać konsumenckiej ocenie.

Wyniki opinii konsumentów mówią same za siebie. Średnio aż 4,56 na 5 badanych respondentów poleciłoby sieć Carrefour swoim znajomym i rodzinie. Równocześnie blisko 80% respondentów badania deklaruje wysoki stopień zaufania do produktów i usług Carrefour.

Powyższe wyniki to dowód, że konsumenci ufają naszej marce oraz że Carrefour cieszy się dobrą reputacją - mówi Robert Noceń, Członek Zarządu, Dyrektor Działu Marketingu Carrefour Polska. - Dodatkowa, wymierna korzyść jest taka, że zaufanie Klientów przekłada się na ich decyzje zakupowe. Dobry wynik może być też sygnałem dla naszych obecnych i przyszłych kontrahentów, iż Carrefour Polska jest godnym zaufania i prestiżowym partnerem.

Badanie na potrzeby projektu PremiumBrand przeprowadził na przełomie kwietnia i maja 2012 roku MillwardBrown SMG/KRC. Jednoznacznie potwierdziło ono wysoką ocenę Carrefour wśr& oacute;d konsumentów.

 

Dodatkowe informacje:
Jerzy Nowak, tel.: 22 563 32 21, e-mail: Carrefour_Polska_PR1@carrefour.com
Maria Cieślikowska, Carrefour Polska: e-mail: maria_cieslikowska@carrefour.com

Zobacz również