Carrefour Polska przygotował ranking najpopularniejszych zabawek, które w listopadzie klienci sieci kupili swoim podopiecznym pod choinkę. W tym roku, z oferty ponad 2000 różnych artykułów dla dzieci dostępnych w hipermarketach Carrefour, najpopularniejszymi są: interaktywna maskotka Furby Boom, zestaw klocków LEGO Friends oraz tablet edukacyjny dla dzieci BB KidsPad. Co ciekawe, w pierwszej dziesiątce hitów sprzedaży znalazło się aż 7 zestawów klocków LEGO.

W tym roku Carrefour postawił na różnorodność i bogactwo oferty zabawek. Klienci poszukujący prezentów dla swoich bliskich mają do wyboru około 2200 różnych produktów, a wśród nich kilkaset zabawek oferowanych w atrakcyjnych cenach, które są jednymi z najniższych na rynku. Co ciekawe ponad 50% tegorocznej oferty Carrefour zabawek to nowości. Sieć zadbała również o klientów z mniej zasobnym portfelem, oferując w najważniejszych kategoriach zabawki w cenie od 9,99 zł.

Gdyby Mikołaj przyszedł w tym roku na początku grudnia, to najwięcej polskich dzieci znalazłoby pod choinką klocki LEGO. Zestawy tych znanych klocków zdominowały tegoroczne zestawienie Carrefour, zajmując aż 7 z 10 najlepszych miejsc rankingu. Największych hitem sprzedaży w sklepach Carrefour (na dzień 2.12.2014r.) okazała się jednak interaktywna maskotka Furby Boom. Na drugim miejscu znalazł się zestaw klocków LEGO Friends Baza Ratownicza, a na trzecim – najtańszy w swojej kategorii tablet edukacyjny dla dzieci BB KidsPad. Do pierwszej dziesiątki hitów sprzedaży obok różnych zestawów klocków LEGO, wdarł się przebojem 110-centymetrowy miś pluszowy z polskiej firmy Sun-Day.

W tym roku Carrefour oferuje swoim klientom również kilkadziesiąt produktów, których nie kupią oni w żadnej innej sieci w Polsce. Są to przede wszystkim markowe zestawy zabawek znanych producentów, takich jak np. LEGO, Mattel, Cobi czy Hasbro, ale także produkty od polskich producentów. W ofercie na wyłączność, znalazły się również m.in. pluszaki, akumulatorowe motory i samochody czy nawet profesjonalne stoły do gry w piłkarzyki.

Przedświąteczny ranking sprzedaży zabawek sieci Carrefour – pełne wyniki:

  1. Maskotka Furby Boom (Sweet oraz Sunny)
  2. Zestaw klocków LEGO Friends, Baza Ratownicza
  3. Tablet edukacyjny BB Kids Pad, wymiary: 24x15,5cm
  4. Zestaw klocków LEGO CITY Laweta do przewozu helikoptera
  5. Miś pluszowy duży 110cm
  6. Zestaw klocków LEGO Mój Pierwszy Pociąg
  7. Zestaw klocków LEGO DUPLO uniwersalny
  8. Zestaw klocków LEGO Arktyczny Helikopter Dźwigowy
  9. Zestaw klocków LEGO Szkoła w Heartlake
  10. Zestaw klocków LEGO Ratunek niedźwiadka

Pełna oferta zabawek, dostępna jest we wszystkich hipermarketach sieci Carrefour w Polsce. W supermarketach Carrefour market klienci mogą znaleźć wybrane produkty z oferty sieci.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 700 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 220 000 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.

Grupa Carrefour

Obecna w 34 krajach jest drugim największym detalistą na świecie oraz liderem wielkiej dystrybucji w Europie. W ponad 10.100 sklepach zatrudnia 365 000 pracowników. W 2013 obroty Grupy wyniosły 100,2 mld euro. Grupa Carrefour oferująca różnorodność formatów handlowych, kanałów dystrybucji oraz działająca na wielu rynkach jest partnerem w codziennym życiu 10 milionów klientów, którzy każdego dnia odwiedzają sklepy Carrefour na całym świecie, mając dostęp do szerokiej gamy produktów i usług w najlepszej cenie.

 O Carrefour Polska

Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa około 700 sklepów w różnych formatach: są to hiper- i supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową naszych sklepów uzupełniają stacje paliw. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój, w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, społeczeństwa i środowiska.

Załączniki komunikatu

.pdf

14_12_02_Przedswiateczny ranking sprzedazy zabawek w Carrefour_informacja prasowa.pdf
[ 473,4 kB ]

.doc

14_12_02_Przedswiateczny ranking sprzedazy zabawek w Carrefour_informacja prasowa.doc
[ 68,6 kB ]

.zip

ZDJĘCIA ZABAWEK TOP3.zip
[ 2,6 MB ]

Zobacz również