Carrefour Polska przygotował ranking najpopularniejszych zabawek, które w listopadzie klienci sieci kupili swoim podopiecznym pod choinkę. W tym roku, z oferty ponad 2000 różnych artykułów dla dzieci dostępnych w hipermarketach Carrefour, najpopularniejszymi są: interaktywna maskotka Furby Boom, zestaw klocków LEGO Friends oraz tablet edukacyjny dla dzieci BB KidsPad. Co ciekawe, w pierwszej dziesiątce hitów sprzedaży znalazło się aż 7 zestawów klocków LEGO.
W tym roku Carrefour postawił na różnorodność i bogactwo oferty zabawek. Klienci poszukujący prezentów dla swoich bliskich mają do wyboru około 2200 różnych produktów, a wśród nich kilkaset zabawek oferowanych w atrakcyjnych cenach, które są jednymi z najniższych na rynku. Co ciekawe ponad 50% tegorocznej oferty Carrefour zabawek to nowości. Sieć zadbała również o klientów z mniej zasobnym portfelem, oferując w najważniejszych kategoriach zabawki w cenie od 9,99 zł.
Gdyby Mikołaj przyszedł w tym roku na początku grudnia, to najwięcej polskich dzieci znalazłoby pod choinką klocki LEGO. Zestawy tych znanych klocków zdominowały tegoroczne zestawienie Carrefour, zajmując aż 7 z 10 najlepszych miejsc rankingu. Największych hitem sprzedaży w sklepach Carrefour (na dzień 2.12.2014r.) okazała się jednak interaktywna maskotka Furby Boom. Na drugim miejscu znalazł się zestaw klocków LEGO Friends Baza Ratownicza, a na trzecim – najtańszy w swojej kategorii tablet edukacyjny dla dzieci BB KidsPad. Do pierwszej dziesiątki hitów sprzedaży obok różnych zestawów klocków LEGO, wdarł się przebojem 110-centymetrowy miś pluszowy z polskiej firmy Sun-Day.
W tym roku Carrefour oferuje swoim klientom również kilkadziesiąt produktów, których nie kupią oni w żadnej innej sieci w Polsce. Są to przede wszystkim markowe zestawy zabawek znanych producentów, takich jak np. LEGO, Mattel, Cobi czy Hasbro, ale także produkty od polskich producentów. W ofercie na wyłączność, znalazły się również m.in. pluszaki, akumulatorowe motory i samochody czy nawet profesjonalne stoły do gry w piłkarzyki.
Przedświąteczny ranking sprzedaży zabawek sieci Carrefour – pełne wyniki:
- Maskotka Furby Boom (Sweet oraz Sunny)
- Zestaw klocków LEGO Friends, Baza Ratownicza
- Tablet edukacyjny BB Kids Pad, wymiary: 24x15,5cm
- Zestaw klocków LEGO CITY Laweta do przewozu helikoptera
- Miś pluszowy duży 110cm
- Zestaw klocków LEGO Mój Pierwszy Pociąg
- Zestaw klocków LEGO DUPLO uniwersalny
- Zestaw klocków LEGO Arktyczny Helikopter Dźwigowy
- Zestaw klocków LEGO Szkoła w Heartlake
- Zestaw klocków LEGO Ratunek niedźwiadka
Pełna oferta zabawek, dostępna jest we wszystkich hipermarketach sieci Carrefour w Polsce. W supermarketach Carrefour market klienci mogą znaleźć wybrane produkty z oferty sieci.
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 700 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 220 000 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.
Grupa Carrefour
Obecna w 34 krajach jest drugim największym detalistą na świecie oraz liderem wielkiej dystrybucji w Europie. W ponad 10.100 sklepach zatrudnia 365 000 pracowników. W 2013 obroty Grupy wyniosły 100,2 mld euro. Grupa Carrefour oferująca różnorodność formatów handlowych, kanałów dystrybucji oraz działająca na wielu rynkach jest partnerem w codziennym życiu 10 milionów klientów, którzy każdego dnia odwiedzają sklepy Carrefour na całym świecie, mając dostęp do szerokiej gamy produktów i usług w najlepszej cenie.
O Carrefour Polska
Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa około 700 sklepów w różnych formatach: są to hiper- i supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową naszych sklepów uzupełniają stacje paliw. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój, w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, społeczeństwa i środowiska.