W parku handlowym SONATA PARK zostanie otwarty pierwszy w Sochaczewie salon H&M

Carrefour Polska - multiformatowy sieć handlowa, posiadająca różnorodny portfel nieruchomości komercyjnych, podpisała kolejną umowę najmu. Do grona najemców Sonata Park w Sochaczewie dołączyła HM, która zajmie powierzchnię ponad 1500 m kw. Będzie to pierwszy sklep tej marki w Sochaczewie.

Sonata Park to nowoczesny park handlowy, który powstaje w Sochaczewie przy ul. Warszawskiej, obok istniejącego tam już hipermarketu Carrefour. Na ponad 6000 m kw. swoje sklepy otworzą między innymi takie marki jak: Carry, Cropp, House, Reserved, Sinsay, Empik, Smyk oraz Drogerie Natura. Równocześnie do dyspozycji klientów będzie zmodernizowany hipermarket Carrefour, którego oferta handlowa zostanie wzbogacona i sprofilowana według potrzeb i oczekiwań mieszkańców Sochaczewa, jak również pasaż handlowy w którym znajdą takie punkty jak salon Kolportera, Poczta Polska oraz cukiernia.

Carrefour Polska inwestuje w rozwój posiadanych konceptów handlowych poprzez ich modernizację, rozbudowę oraz rekomercjalizację. W obecnej chwili priorytetowymi dla Spółki inwestycjami jest budowa Sonaty Park w Sochaczewie, modernizacja CH Morena w Gdańsku oraz remodeling CH Carrefour w Olsztynie.

Zakupy w nowych salonach będzie można robić już jesienią tego roku, kiedy to nastąpi oficjalne otwarcie obiektu.

Grupa Carrefour

Obecna w 34 krajach jest drugim największym detalistą na świecie oraz liderem wielkiej dystrybucji w Europie. W ponad 10.100 sklepach zatrudnia 365 000 pracowników. W 2013 obroty Grupy wyniosły 100,2 mld euro. Grupa Carrefour oferująca różnorodność formatów handlowych, kanałów dystrybucji oraz działająca na wielu rynkach jest partnerem w codziennym życiu 10 milionów klientów, którzy każdego dnia odwiedzają sklepy Carrefour na całym świecie, mając dostęp do szerokiej gamy produktów i usług w najlepszej cenie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa ponad 600 sklepów w różnych formatach, są to: hiper- i supermarkety oraz sklepy osiedlowe: mini-market i convenience. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową naszych sklepów uzupełniają stacje paliw. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój, w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, społeczeństwa i środowiska.

Zobacz również