Z uwagi na obecną sytuację epidemiologiczną w Polsce, firma Carrefour zdecydowała o podjęciu następujących działań w zakresie troski o zdrowie swoich pracowników i klientów:
- niezwłoczne stosowanie się do wszelkich zaleceń Ministerstwa Rozwoju oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego dla obiektów handlowych.
- regularna dezynfekcja wózków, kas i wag w sklepach.
- czasowe wstrzymanie możliwości zakupów produktów na wagę do własnych opakowań klientów oraz możliwości zakupu kawy do własnego kubka w bistro Smacznie na terenie całego kraju.
- pakowanie wybranych produktów oferowanych w sklepach luzem, w dodatkowe opakowania chroniące je przed ewentualnymi szkodliwymi czynnikami z zewnątrz.
Grupa Carrefour
Obecna w 34 krajach jest drugim największym detalistą na świecie oraz liderem wielkiej dystrybucji w Europie. W ponad 10.100 sklepach zatrudnia 365 000 pracowników. W 2013 obroty Grupy wyniosły 100,2 mld euro. Grupa Carrefour oferująca różnorodność formatów handlowych, kanałów dystrybucji oraz działająca na wielu rynkach jest partnerem w codziennym życiu 10 milionów klientów, którzy każdego dnia odwiedzają sklepy Carrefour na całym świecie, mając dostęp do szerokiej gamy produktów i usług w najlepszej cenie.
O Carrefour Polska
Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa ponad 600 sklepów w różnych formatach, są to: hiper- i supermarkety oraz sklepy osiedlowe: mini-market i convenience. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową naszych sklepów uzupełniają stacje paliw. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój, w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, społeczeństwa i środowiska.