Usługa click&collect sklepu eCarrefour.pl została rozszerzona o wszystkie supermarkety sieci. Klienci mogą odbierać zamówione online produkty niespożywcze w łącznie 217 lokalizacjach należących do Carrefour na terenie całego kraju.

Sklep internetowy eCarrefour.pl został uruchomiony pod koniec 2015 roku i od tamtego czasu usługa click&collect była stale rozwijana. Do sieci 86 hipermarketów, w których istniała możliwość odebrania zamówienia, dołączyło 131 supermarketów. Dla klientów, którzy nie mogą odebrać produktu osobiście, eCarrefour.pl umożliwia skorzystanie z usługi kurierskiej w korzystnej i stałej cenie 9,99 zł, bez względu na wielkość zamówionego produktu oraz miejsca wysyłki.

Asortyment eCarrefour.pl wzrósł z początkowych 600 produktów do około 6 000 obecnie. W ramach rozwoju sklepu internetowego eCarrefour.pl wprowadził do asortymentu również 12 000 produktów spożywczych. Ta usługa jest obecnie dostępna w Warszawie oraz wybranych podwarszawskich miejscowościach, ale docelowo dostawy obejmą największe miasta Polski. Klienci skorzystać mogą także z licznych promocji, dostępnych w sklepie internetowym oraz wygodnych form płatności za towar takich jak: przelewy internetowe, płatność kartą płatniczą bądź podarunkową, czy też gotówką przy odbiorze osobistym, umożliwiają klientom szybką i nowoczesną formę robienia zakupów.

Sklep internetowy Carrefour uruchomiony został w odpowiedzi na oczekiwania klientów, uzupełniając tym samym dotychczasowe kanały sprzedaży.

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Załączniki komunikatu

.pdf

2017_05_17_Supermarkety dołączają do usługi click & collect eCarrefour.pdf
[ 217,6 kB ]

.doc

2017_05_17_Supermarkety dołączają do usługi click & collect eCarrefour.pl.doc
[ 51,7 kB ]

eCarrefour.png
[ 85,8 kB ]

Zobacz również