Carrefour kontynuuje inwestycje w rozwój swojej oferty produktów wegańskich. Do sklepów sieci trafiła właśnie nowość - pierwsze w Polsce warzywne piwa, które warzone są na naturalnym soku z buraków, pomidorów oraz marchwi. Trzy premierowe smaki - Purple Beetroot, Bloody Tomato oraz Rusty Carrot trafiają do Carrefour z browaru Nook. Kupując nowe vege piwo w Carrefour klienci sieci zyskają dodatkowo 10% rabatu na produkty marki Bezmięsny, specjalizującej się w produkcji wegańskich odpowiedników wędlin.

Ochrona bioróżnorodności i dobrostanu zwierząt od początku działania Carrefour w Polsce były wśród priorytetowych celów i zobowiązań sieci. W efekcie tych działań, coraz większą powierzchnię sklepów Carrefour zajmują produkty wegetariańskie, wegańskie oraz BIO. W wybranych swoich sklepach w Warszawie, sieć jako pierwsza w Polsce, wprowadziła bezmięsne lady tradycyjne, na których klienci mogą nabyć wegańskie zamienniki popularnych wędlin, serów czy produkty garmażeryjne. To rozwiązanie pomaga nie tylko zdrowiej się odżywiać, ale także walczyć z marnowaniem żywności, umożliwiając zakup dokładnie takiej ilości produktu, jaka jest potrzebna. Dodatkowo produkty na wagę mają niższą cenę niż te oferowane w opakowaniach, co zachęca większą liczbę klientów do spróbowania produktów wegańskich.

Teraz do oferty Carrefoura dołączają rzemieślnicze vege piwa o naturalnie warzywnych smakach pochodzące z warszawskiego Browaru Nook. Do wyboru są trzy rodzaje piw -  Purple Beetroot - wytwarzane z soku buraka, Bloody Tomato - bazujące na soku pomidorowym oraz Rusty Carrot warzone na soku z marchwi. Kupując te produkty w dniach 11-20 sierpnia klienci będą mogli skorzystać dodatkowo z ich ceny obniżonej o 30%. To także doskonała okazja, aby skosztować pysznych produktów Bezmięsnego - przy zakupie piwa Vege Nook produkty tej marki klienci kupią z 10% zniżką. 

Jeszcze więcej zdrowych rozwiązań dla klientów Carrefour

- Piwa rzemieślnicze to nie chwilowa moda. Ich popularność rośnie już od wielu lat, a Polacy są bardzo otwarci na wszelkie eksperymenty - nie tylko piwne. W sklepach Carrefour coraz większą powierzchnię zajmują produkty naturalne, zdrowe, o minimalnym stopniu przetworzenia, w tym asortyment wegański. Piwa VEGE NOOK są kolejnym już dowodem na to, że staramy się proponować ciekawe rozwiązania w każdym z naszych działów, dlatego bardzo cieszymy się z nawiązanej współpracy - mówi Sylwester Mroczek, Manager Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska.

Carrefour rozwija również i pozostałe kategorie w ramach swojej "zdrowej półki", takie jak produkty bez glutenu czy bez laktozy, a także koncept „kupujemy lokalnie”, umożliwiający bezpośrednią współpracę z małymi dostawcami. W zamian, klienci Carrefour mogą kupować świeże pieczywo, wędliny, warzywa i owoce oraz inne produkty od lokalnych producentów, oddalonych nie więcej niż 50 kilometrów od sklepu.

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

O Browarze NOOK:

Warszawski Browar NOOK powstał w wrześniu 2018 r. Nazwa pochodzi z języka esperanto (czyt. nok) i oznacza „zakątek”, „zacisze”. Ten piwny zakątek stworzyła grupa pasjonatów piwa z wieloletnim doświadczeniem w branży, którzy stawiają na jakość warzonych piw. Obecnie w portfolio znajduje się ponad 60 produktów, a Browar pracuje nad kolejnymi premierami. Piwa cenione przez konsumentów zdobywają kolejne wyróżnienia na najważniejszych imprezach branżowych -  piwo Tajemniczy Ogród już po raz kolejny zostało uhonorowane medalem Konkursu Piw Rzemieślniczych Kraft Roku. 

Linki:

https://browarnook.pl/ 

https://www.facebook.com/browarnook/

https://www.instagram.com/browar_nook/

Załączniki komunikatu

.doc

12 08 2022 - Carrefour nowosc vege piwo
[ 42.7 kB ]

.pdf

12 08 2022 - Carrefour nowosc vege piwo docx
[ 99.9 kB ]

Carrefour nowosc vege piwo
[ 3.7 MB ]

Zobacz również