W trosce o osoby starsze, których siła nabywcza maleje w wyniku obecnej sytuacji gospodarczej, Carrefour Polska zorganizował specjalną promocję skierowaną do osób 60+. W każdy wtorek seniorzy kupują taniej we wszystkich warszawskich hipermarketach.
Sytuacja osób starszych w Polsce nie jest łatwa - gorszy status finansowy i problemy zdrowotne uniemożliwiają czynny udział w życiu społecznym i przyczyniają się do ich marginalizacji. Tymczasem według danych GUS, osoby 60+ stanowią aż 14,5% społeczeństwa w województwie mazowieckim. Rosnąca inflacja i kryzys na rynkach finansowych stanowią dodatkowe czynniki, osłabiające siłę nabywczą seniorów.
Wychodząc naprzeciw tej grupie klientów, Carrefour Polska w każdy wtorek organizuje w warszawskich hipermarketach Dzień Seniora. Wszyscy klienci, którzy ukończyli 60 lat i zgłoszą się do Punktu Obsługi Klienta z paragonem na co najmniej 50 zł oraz dokumentem
potwierdzającym wiek kupującego, otrzymają bony na zakupy w sieci. Wartość bonu zależy od kwoty wydanej na zakupy i waha się od 5 do 25 złotych:
Wartość zakupów | Bon Carrefour |
od 50,00 zł do 44,44 zł | 5 zł |
od 100,00 zł do 144,44 zł | 10 zł |
od 150,00 zł do 144,44 zł | 15 zł |
od 200,00 zł do 244,44 zł | 20 zł; |
od 250,00 zł do 244,44 zł | 25 zł |
Dodatkowo osoby, które zdecydują się do 28 grudnia br. wyrobić kartę Carrefour Visa otrzymają prezent - bon o wartości 50 zł lub odtwarzacz MP3.
W promocji biorą udział następujące sklepy:
Lp. | Nazwa sklepu | Ulica |
1 | Carrefour CH Targówek |
ul. Głębocka 15 |
2 | Carrefour CH Reduta | Al. Jerozolimskie 148 |
3 | Carrefour CH Bemowo | Al. Powstańców Śląskich 126 |
4 | Carrefour CH Wileńska | ul. Targowa 72 |
5 | Carrefour CH Arkadia | Al. Jana Pawła II 82 |
6 | Carrefour Warszawa Mokotów | ul. Wołowska 12 |
Uwrażliwienie społeczeństwa na problemy osób starszych jest niezbędnym impulsem do zmiany postrzegania sytuacji seniorów. Działanie firmy Carrefour wpisuje się w politykę odpowiedzialnego biznesu i stanowi jeden z przejawów zaangażowania firmy na rzecz osób starszych. Carrefour od kilku lat wspiera seniorów, min. wspomagał działania Stowarzyszenia „Mali Bracia Ubogich" - oprócz pomocy finansowej, firma organizowała m.in. wystawy w swoich sklepach, mające na celu zwrócenie uwagi społeczeństwa na problemy osób starszych oraz działanie na rzecz poprawy jakości ich życia.