
SpongeBob na Wielkim Grillowaniu w centrum handlowym Morena w Gdańsku.
Ponad 200 darmowych kiełbasek dla uczestników zabawy!
Centrum handlowe Morena należące do Carrefour Polska to miejsce, w którym regularnie odbywają się imprezy dedykowane najmłodszym gdańszczanom. Z okazji kończących się wakacji i zbliżającego się nowego roku szkolnego SpongeBob – ulubieniec wszystkich dzieci- zaprasza do wspólnej zabawy.
23 sierpnia (sobota) w godz. od 12:00-16:00 na terenie CH Morena pojawi się wiele atrakcji i niespodzianek. Wśród nich ogromny i jedyny w Polsce oryginalny dmuchany zamek, w którym mieszka SpongeBob, kąciki plastyczne oraz stanowisko fotograficzne, na którym wszystkie dzieci będą mogły sobie zrobić pamiątkowe zdjęcie ze swoim ulubieńcem.
Podczas całego dnia na dzieci czekać będzie wiele konkursów z nagrodami, warsztaty plastyczne oraz konkurencje sportowe.
Aby umilić jeszcze bardziej ten dzień, CH Morena zaprasza na darmową kolorową watę cukrową! Dodatkowo, każdy kto w tym dniu zrobi zakupy za min. 20 zł w sklepach znajdujących się na terenie CH Morena (bez hipermarketu) odbierze bezpłatny zestaw grillowanych smakołyków!
Zapraszamy już 23 sierpnia do CH MORENA w Gdańsku.
Grupa Carrefour
Obecna w 34 krajach jest drugim największym detalistą na świecie oraz liderem wielkiej dystrybucji w Europie. W ponad 10.100 sklepach zatrudnia 365 000 pracowników. W 2013 obroty Grupy wyniosły 100,2 mld euro. Grupa Carrefour oferująca różnorodność formatów handlowych, kanałów dystrybucji oraz działająca na wielu rynkach jest partnerem w codziennym życiu 10 milionów klientów, którzy każdego dnia odwiedzają sklepy Carrefour na całym świecie, mając dostęp do szerokiej gamy produktów i usług w najlepszej cenie.
O Carrefour Polska
Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa ponad 600 sklepów w różnych formatach, są to: hiper- i supermarkety oraz sklepy osiedlowe: mini-market i convenience. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową naszych sklepów uzupełniają stacje paliw. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój, w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, społeczeństwa i środowiska.